FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
1.4 16v
Autor Wiadomość
wacek33 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 33
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 22-06-2009, 17:12   
   Bolid: cc 899


molo_, i tu sie zdziwisz... Otwarcie przyznaje że na pewnych sprawach się nie znam - poprostu nie udaje mądrzejszego niż jestem - jak sie na czymś nie znam to to otwarcie mówię....
_________________
CGP
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 22-06-2009, 17:19   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


molo_ napisał/a:
i tak powstają druty, weź oddaj to komuś kto sie na tym zna, a nie grzeb w aucie przez 6 miesiecy albo dłużej, bo nie złożysz tego
Nie rozumiem co cię boli ?! Jakie druty, jakie 6 miesięcy :shock: dalej masz jakieś schizofreniczne odjazdy? Auto jeździ bardzo dobrze właśnie po odbudowaniu całej elektryki na silniku, więc się schowaj. Robię wszystko sam we własnym garażu, bez pomocy MaGóW których ty wiecznie potrzebujesz do wszystkiego, 1.4 również wkładam sam, dylemat tylko jeden czy zakładać szrot z punto-I czy oryginał ze 100HP :cool:
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
molo_
[Usunięty]

Wysłany: 22-06-2009, 17:31   

znajdz sobie kogos kto ci to wystroi po poskladaniu bo bedziesz mial 1.4 a ledwo 85 wypluje
do tego niech bedzie to ktoś taki zeby zlikwidował odpowiednim programem tyrkolenie

zastanawia mnie czy jesteś świadom o co chodzi z hybrydą w 1.4 które jest problematyczne i jedna osoba z tym włożyła, wiec wkladaj,

tak jak mowie, osobą które sie znają zajmuje to okolo miesiaca, aa kątowke se załatw bo wg teorii cgp przeciez trzeba wyciać pas przedni i wywalić nagrzewnice
 
 
Ciacho 
Skoda Lover

Pomógł: 76 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 2755
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 22-06-2009, 18:02   
   Bolid: Skoda Octavia II FL 1.6 TDI Greenline


Panowie załatwiajcie swoje pierdoły poprzez pw, gg
_________________

 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 22-06-2009, 18:02   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


molo_ napisał/a:
pisze o 1.4 i nie po to zeby pojechać szczurowi tylko po to zeby byl świadomy ze to nie jest hop siup
Spox, ja wiem co robię nie potrzebuję tego zlecać komukolwiek za jakąkolwiek kasę >> podobnie rzecz się miała przy swapie na 1.2 tyle tylko że nie miałem własnego garażu!!



Jeśli ktoś ma coś ważnego do wniesienia w temat główny, bardzo proszę o wypowiedzi. OT już wystarczy :roll:
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
molo_
[Usunięty]

Wysłany: 22-06-2009, 18:04   

przeciez pisze na temat 1.4 sie wtrącają z offtopiciem
 
 
Ciacho 
Skoda Lover

Pomógł: 76 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 2755
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 22-06-2009, 18:32   
   Bolid: Skoda Octavia II FL 1.6 TDI Greenline


X-raT napisał/a:
Jeśli ktoś chciałby dodać coś merytorycznie do tematu BARDZO BĘDĘ WDZIĘCZNY, może być gg bo tutaj tematy szybko gasną!!

to dziękować koledze molo i innym...

jeszcze kto raz napisze coś nie na temat to z miejsca będzie ban
_________________

 
 
fender 
Nałogowiec


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 457
Skąd: Białystok
Wysłany: 22-06-2009, 18:37   
   Bolid: SC 1.1 MPI


Pozamiatane.
_________________



A czy Ty masz już darmowe assistance?
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 22-06-2009, 19:22   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Ciacho napisał/a:
... dziękować koledze molo i innym...jeszcze kto raz napisze coś nie na temat to z miejsca będzie ban

Kolego zastanów się wpierw a potem sobie banuj kogo chcesz >> tyle komentarzu do akcji pod tytułem wyjebać temat szczura bo molo ze stychem zaczęli się kłócić !!
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
TVC 
Nałogowiec
4performance club

Pomógł: 25 razy
Wiek: 46
Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 754
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Wysłany: 22-06-2009, 22:02   
   Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V


jak sie za duzo ak czyta to potem sa takie efekty ze trzeba miec grupe ktora bedzie skladac auto, bo tak zamieszaja w glowie ze juz nic nie wiadomo o co biega a podpiac 1.4 z wiazki 900 mozna :D i sie narobic nie trzeba za duzo bo i tak w 99% ludzie skladaja na osprzecie 1,2 16v
_________________
Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW
 
 
 
homerUNDkasia 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 35
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 22-06-2009, 22:19   
   Bolid: Ciorny szerszeń


X-raT, bez urazy ale jeżeli to twoje pierwsze 1,4 16V to nie idz w hybryde tylko wal na osprzęcie z Punto 1 znam ludzi co swapują "zawodowo" a hybrydy się nie podejmą (koszt/skomlikowanie) jak poskładasz 1,4 16V na PI bez druta możesz być dumny :smile:
_________________
borki 2009 No1 69 ;)
I-sze miejsce na najniższe seicento zlotu-128cm :kroli:
Piwa nie odmawiałem ...... :D
 
 
 
Stychu 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 18
Skąd: BB // CGP // AK
Wysłany: 22-06-2009, 22:41   
   Bolid: SC 1.2 // Stilo 1.9 jtd


X-raT napisał/a:
Ciacho napisał/a:
... dziękować koledze molo i innym...jeszcze kto raz napisze coś nie na temat to z miejsca będzie ban

Kolego zastanów się wpierw a potem sobie banuj kogo chcesz >> tyle komentarzu do akcji pod tytułem wyjebać temat szczura bo molo ze stychem zaczęli się kłócić !!


Ode mnie to z daleko dobrze ?
A co do AK to trochę racji jest :)
A nie uważacie że te z PI są już troche wyżyłowane ? Nie mówie że nasze 1.2 też takie nie są bo głównie z PI. Ale jak ma być profex.
_________________
Seicento 899 SX @ 1.2 8v & Stilo 2004 1.9 116 PS
!!! .:CGP:. !!!
http://www.cento.webd.pl || www.cgp.org.pl
http://sieci4you.pl || http://www.sklep.sieci4you.pl
 
 
 
homerUNDkasia 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 35
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 22-06-2009, 22:56   
   Bolid: Ciorny szerszeń


z P1 masz osprzęt czyli listwę,wtryskiwacze ,kolektor wtryskowy i kompa.... no naprawde full service to nie cały silnik że musisz się martwić że się coś wysra :roll:
_________________
borki 2009 No1 69 ;)
I-sze miejsce na najniższe seicento zlotu-128cm :kroli:
Piwa nie odmawiałem ...... :D
 
 
 
4Xtrim 
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Rybnik
Wysłany: 22-06-2009, 23:06   
   Bolid: SC


X-raT napisał/a:
4Xtrim napisał/a:
No ale jak chcesz to kąbinuj dalej. :wink:
Powodzenia z pedałem gazu :roll:

A wiesz jak działa tzw czujnik położenia przepustnicy w 'zestawie' na linkę ?? To jest potencjometr! założony przy przepustnicy a w innych padłach jest przy pedałach >> skrót myślowy [bo ktoś znów coś za moment odpisze w podobny sposób jak 4Xtrim]
i generalnie takim wypierdkiem się nie przejmuję

TPS jest potencjometrem ---prawda!!
W pandzie jest tez potencjometr na pedale---prawda,ale pamiętaj ze jeszcze niema tam linki odpowiedzialnej za otwarcie przepustnicy.
Jak tylko skonczysz mam nadzieje ze sie pochwalisz :p
_________________

 
 
irekg 
Nałogowiec


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 163
Skąd: Podbeskidzie
Wysłany: 23-06-2009, 08:20   
   Bolid: sc A0


nie rozumiem problemu...

zakładamy 1,4 ze stilo wraz z hybrydową centralką - a nie ch będzie nawet 59F - sterowanie to samo ale już euro3 czyli czujnik położenia wałka ogarniamy bez problemu...
soft zrobimy napewno w KO-CAR z np pandy 100HP jak ma takowy być...(elektroniczne 100koni..inna odcinka po prostu na hybrydzie (nie mylić z odcinką w spi..))

body? chyba nie bo immo i tak należy wyczyścić...a przekaźniki i reszta "przeziemnej" elektroniki juz są na pokładzie - no chyba ze chcesz przejśćna body - wygodne niepowiem ale chyba troszke drogie..
_________________
OPROG./PRODUKCJA HAMOWNI INERCYJNYCH, DOLOTY/ROZPORKI (SC/CC/PANDA/ASTRA/MEGANE FL/YARIS2/KAZDY NA WARSZTACIE)/AKCESORIA DO SPORTU WG FIA/KOLEKTORY SSACE 2P/ ELEMENTY WYCZYNOWE WYDECHOWE/GIĘTARKA/DIAGNOSTYKA EURO-3
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang - Mapa Forum