| Przełożenie akumulatora na tył | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | dedek   za dużo się czepia do forum
 
 Wiek: 38
 Dołączył: 28 Gru 2006
 Posty: 296
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-09-2009, 20:05   Przełożenie akumulatora na tył Bolid: Seicento 1.1 MPI
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Gdzieś kiedyś widziałem na forum seja, w którym w celu równiejszego rozłożenia masy został przełożony akumulator do bagażnika, w miejsce koła zapasowego, oczywiście solidnie przymocowany, kable przeciągnięte itd. Rozumiem, że do rajdów to dobry patent na dociążenie pustego tyłu bez dokładania kilogramów. Czy ktoś wie jak to zrobić? jakie kable kupić, gdzie je poprowadzić +/-
  zdjęcia też by się przydały. POPRAWKA:
 ten sej to kolega CZUCZU http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=21010
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | qwas   nówka sztuka ;)
 
 Dołączył: 03 Wrz 2009
 Posty: 5
 Skąd: z nienacka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-09-2009, 07:20 Bolid: sej
 | 
 |  
               | 
 |  
               | czy budujesz uto do sportu ze tym sie zainteresowales? aku w sejku itak jest maly- roznicy nie odczujesz. przewod na + puszczasz z pod maski przez dlugosc auta, kup jakis ze zlomu groby najlepiej po spawarce elektrycznej- jest gruby I dobrze izolowanu. - podlaczasz do budy. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | 4Xtrim   Nałogowiec
 
 Wiek: 45
 Dołączył: 11 Lis 2008
 Posty: 159
 Skąd: Rybnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-09-2009, 07:33 Bolid: SC
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Moim zdaniem rozwiązanie niema sensu.Lepiej włożyc akum z japonczyka nawet z Tico daje rade w seryjne miejsce. |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | putek85   Nałogowiec
 
  
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Sie 2007
 Posty: 163
 Skąd: warszawa
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dedek   za dużo się czepia do forum
 
 Wiek: 38
 Dołączył: 28 Gru 2006
 Posty: 296
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-09-2009, 21:17 Bolid: Seicento 1.1 MPI
 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | 4Xtrim napisał/a: |  	  | Moim zdaniem rozwiązanie niema sensu.Lepiej włożyc akum z japonczyka nawet z Tico daje rade w seryjne miejsce. | 
 
 kolego naucz się czytać bo co to ma do tematu
    nie zależy mi na zmniejszeniu masy o 1 kg kupując akumulator do tico tylko przełożyć aku na tył 
 jeżeli przekłada się kilkanaście kilogramów na pusty tył w rajdach to chyba ma jakiś sens..
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | qwas   nówka sztuka ;)
 
 Dołączył: 03 Wrz 2009
 Posty: 5
 Skąd: z nienacka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-09-2009, 06:34 Bolid: sej
 | 
 |  
               | 
 |  
               | w kjs itp tak ma to sens ale jak pisalem nie jest to nie wiem jak poprawiajaca jazde modyfikacja. w codziennej eksploatacji naprawde daruj sobie tej zabawy. ja mialem aku za fotelem pasarzera. auto kompletnie wyprute itp, nie bylo szalu. zastanow sie   pozdro
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dedek   za dużo się czepia do forum
 
 Wiek: 38
 Dołączył: 28 Gru 2006
 Posty: 296
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-09-2009, 07:06 Bolid: Seicento 1.1 MPI
 | 
 |  
               | 
 |  
               | ja mam VANne więc nic wypruwać bym nie musiał, a miejsce na koło jest puste:) jednak gdyby już coś mnie naszło to wystarczy przymocować tam aku, pociągnąc kabel +, a - uziemić do blachy w podłodze?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | qwas   nówka sztuka ;)
 
 Dołączył: 03 Wrz 2009
 Posty: 5
 Skąd: z nienacka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-09-2009, 07:23 Bolid: sej
 | 
 |  
               | 
 |  
               | dokladnie - na blache podlogi a + pod maska podpinasz pod orginalna kleme. powodzenia
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Sejacz   Nałogowiec
 
  
 Wiek: 39
 Dołączył: 13 Wrz 2008
 Posty: 155
 Skąd: Grudziądz / Toruń
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-09-2009, 15:52   Re: Przełożenie akumulatora na tył Bolid: było SC 1.4 16v
 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | dedek napisał/a: |  	  | Gdzieś kiedyś widziałem na forum seja, w którym w celu równiejszego rozłożenia masy został przełożony akumulator do bagażnika, w miejsce koła zapasowego, oczywiście solidnie przymocowany, kable przeciągnięte itd. Rozumiem, że do rajdów to dobry patent na dociążenie pustego tyłu bez dokładania kilogramów. Czy ktoś wie jak to zrobić? jakie kable kupić, gdzie je poprowadzić +/-
  zdjęcia też by się przydały. POPRAWKA:
 ten sej to kolega CZUCZU http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=21010
 | 
 
 ja mam za fotelem pasazera, ale to tylko i wylacznie na wyglad estetyczny a nie na dociazenie
   |  
				| _________________ Sprzedam kola z oponami - mattigi 7 i 8j , PILNE!!
 
 kontakt prv..
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |