FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
WYŁąCZNIK POMPY PALIWA
Autor Wiadomość
slim2102 
nówka sztuka ;)


Wiek: 40
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 15
Skąd: Warszawa-Białystok
  Wysłany: 20-09-2009, 11:24   WYŁĄCZNIK POMPY PALIWA
   Bolid: toyota


Co o tym myślicie? Przymierzam się do takiego zabiegu ze względu na oszczędność pompy. Przyznam szczerze ze nie zawsze jest ta połowa baku bo nie zawsze się o tym pamięta.
Jeżeli możecie wypiszcie mi wady i zalety takiego wyłączenia pompy.
Kiedy mogę ją wyłączać (zaraz po odpaleniu czy jak zejdzie ze ssania) itp. Dodam rzecz oczywistą że mam gaz :))
 
 
 
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Pomógł: 80 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 20-09-2009, 11:31   
   Bolid: 1E 187


coś na szybkiego znalazłem: http://www.seicento.pl/vi...t=wy%B3%B1cznik
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
swaps 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 9
Skąd: śląskie
Wysłany: 20-09-2009, 11:37   Re: WYŁĄCZNIK POMPY PALIWA
   Bolid: cienki 1.2 16v


slim2102 napisał/a:
Co o tym myślicie? Przymierzam się do takiego zabiegu ze względu na oszczędność pompy. Przyznam szczerze ze nie zawsze jest ta połowa baku bo nie zawsze się o tym pamięta.
Jeżeli możecie wypiszcie mi wady i zalety takiego wyłączenia pompy.
Kiedy mogę ją wyłączać (zaraz po odpaleniu czy jak zejdzie ze ssania) itp. Dodam rzecz oczywistą że mam gaz :))


nie polecam według mnie to lepiej niech chodzi
zbyt duzo nie bedzie oszczednosic a nowa pompka paliwa to koszt 70 zł\
wiec czy wrato
_________________
roberto
 
 
 
slim2102 
nówka sztuka ;)


Wiek: 40
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 15
Skąd: Warszawa-Białystok
Wysłany: 20-09-2009, 11:43   
   Bolid: toyota


swaps napisał/a:
slim2102 napisał/a:
Co o tym myślicie? Przymierzam się do takiego zabiegu ze względu na oszczędność pompy. Przyznam szczerze ze nie zawsze jest ta połowa baku bo nie zawsze się o tym pamięta.
Jeżeli możecie wypiszcie mi wady i zalety takiego wyłączenia pompy.
Kiedy mogę ją wyłączać (zaraz po odpaleniu czy jak zejdzie ze ssania) itp. Dodam rzecz oczywistą że mam gaz


nie polecam według mnie to lepiej niech chodzi
zbyt duzo nie bedzie oszczednosic a nowa pompka paliwa to koszt 70 zł\
wiec czy wrato
_________________


to teraz mi powiedz dlaczego nie polecasz? Jakie mogą mnie napotkać konsekwencje użytkowania pompy z włącznikiem? :)
 
 
 
slim2102 
nówka sztuka ;)


Wiek: 40
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 15
Skąd: Warszawa-Białystok
Wysłany: 20-09-2009, 11:45   
   Bolid: toyota


szymonek napisał/a:
coś na szybkiego znalazłem: http://www.seicento.pl/vi...t=wy%B3%B1cznik
_________________


dzieki Szymonek :)
 
 
 
slim2102 
nówka sztuka ;)


Wiek: 40
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 15
Skąd: Warszawa-Białystok
Wysłany: 21-09-2009, 09:22   
   Bolid: toyota


to jakie są wady i zalety???
 
 
 
owen 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 216
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 21-09-2009, 10:27   
   Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka.


Na pewno wadą jest to, że stracisz chłodzenie wtrysku bo waha chłodzi wtrysk. Filtr paliwa będzie bardzo szybko się zatykał bo z benzyny będą wytrącały się związki parafinowe i woda co dla filtra nie jest zdrowe. Oszczędność pompy? Raczej w teorii bo jak wszyscy wiemy to czego się używa i to co pracuje to wolniej się psuje niż mechanizm nieużywany (np często zablokowane rozpieraki).

Ja jestem za stanowczym NIE dla wyłączenia pompy :idea: Ale zrobisz jak chcesz :)
 
 
madmike3 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 1
Skąd: z miasta
Wysłany: 21-09-2009, 13:16   
   Bolid: żuczek 1100


To i ja się wtrącę: nie robiłbym takiego wyłącznika pompy bo nigdy nie wiesz, kiedy będziesz potrzebował nagle przełączyć się z gazu na benzynę a taka sytuacja (choć teoretycznie) może zaistnieć podczas jazdy (np. wyprzedzasz kogoś na trasie i w tym momencie zaczyna Ci brakować gazowni... w takim wypadku po prostu przełączasz się na benzin i tyle, a z odłączoną pompą?).
Takie moje zdanie...
 
 
Endymion 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 11 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 49
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 21-09-2009, 15:17   
   Bolid: SC 0,9-LPG-2000r-99kkm + DaciaLoganMCV 202kkm


owen, i madmike3, znakomicie przedstawili to co myślę o odłączaniu pompy paliwa: chłodzenie wtrysku, i koniec gazu zwykle jak przyspieszamy.
 
 
 
slim2102 
nówka sztuka ;)


Wiek: 40
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 15
Skąd: Warszawa-Białystok
Wysłany: 21-09-2009, 20:09   
   Bolid: toyota


dzięki bardzo za odpowiedzi. Przekonaliście mnie jednak że nie warto. Pozdrawiam Wszystkich :)) )
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum