FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Ciacho
08-10-2009, 15:25
Spala i gaz i benzyne
Autor Wiadomość
Michal1391 
nówka sztuka ;)

Wiek: 35
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 7
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 08-10-2009, 10:58   Spala i gaz i benzyne
   Bolid: Seicento Sporting


Mam mały problem, mam instalacje gazową (pali okolo 8 litrów na 100) ale w tym mały problem ze na 300 KM zjadł mi jeszcze benzyny za 30 zł;/ co robic? z kim sie do tego zgłaszać? prosze o pomoc.
 
 
 
owen 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 216
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 08-10-2009, 12:31   
   Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka.


Znajdź sterownik z gazu pod maską i wtedy zobaczymy czy to emulator wtryskiwaczy ( II gen) czy elektrozawór benzyny ( I gen ). A odpalasz go najpierw na benzynie? Może masz ustawioną dość wysoką temperaturę przełączenia na gaz i dlatego tak Ci zżera benzyny nim przełączy się na gas?

Napisz nam jaki znalazłeś sterownik od gazu albo zrób kilka zdjęć spod maski i wstaw je tutaj :)
 
 
Michal1391 
nówka sztuka ;)

Wiek: 35
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 7
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 09-10-2009, 17:44   
   Bolid: Seicento Sporting


No dobra to zrobie fotki i wstawie, co do temp przełączania to ja sam przełączam.
 
 
 
obcy21 
Nałogowiec


Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 153
Skąd: W-wa
Wysłany: 10-10-2009, 13:16   
   Bolid: audi 80 B4 1.9 TD


i jeszcze jedno, jakie dystanse pokonujesz dziennie, jak często go gasisz i zapalasz czy zbiornik nie przepuszcza...
_________________
to nie BÓG stworzył człowieka, a CZŁOWIEK boga
Zbieram na: ??
 
 
Michal1391 
nówka sztuka ;)

Wiek: 35
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 7
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 10-10-2009, 15:03   
   Bolid: Seicento Sporting


http://img82.imageshack.us/i/20091010130403.jpg/
http://img40.imageshack.us/i/20091010130416.jpg/

to foty tego sterownika od gazu, a dziennie jezdze jakies 10-20 KM no i jest odpalany duzo ale to chyba nie az tak zeby tyle zjadł nie? no szczelnosci zbiornika nie sprawdzilem.
 
 
 
Bilu 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 8
Skąd: legionowo
Wysłany: 11-10-2009, 08:08   
   Bolid: sejko1.1


kiedyś w poprzednim autku miałem elektro zawory i jak się zepsuł od benzyny to samochód poprostu stawał i nie jechał na tym i na tym wiec raczej nie jest to możliwe aby jechał na dwóch mieszankach jednocześnie,raczej obstawiał bym nieszczelny bak,lub przewód od paliwa,bo pompka przecież nadal pracuje po przełaczeniu na gaz więc może wypompowywac benzynke na zewnątrz,sprawdz w miejscu,niech pochodzi jak na gaz przełączysz,i obserwuj może gdzieś zacznie po woli cieknąc jak będziesz dawał gazu,a jak nie to może nieszczelnośc jest na baku i nie zobaczysz od spodu,i wacha ucieka podczas jazdy ,tak tez miałem kiedyś.
_________________

 
 
 
barthez 
Nałogowiec
professional audio


Pomógł: 74 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 382
Skąd: stolica Wlkp
Wysłany: 11-10-2009, 12:04   
   Bolid: Fiat CC 0.7 R2 4V (170A.046)


Potwierdzam. Mieszanka węglowodorów w tak dużej ilości(benzyna+propan butan) nie jest palna i zwyczajnie Ci ucieka zupa, zapewne po zgrzewie.
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy/diesla amen.
 
 
Michal1391 
nówka sztuka ;)

Wiek: 35
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 7
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 11-10-2009, 17:55   
   Bolid: Seicento Sporting


no to dziekuje wam bardzo i bede musiał poszukac na podwoziu i przewodach kto i gdzie mi drogocenna zupe kradnie, ale to dobrze bo wkoncu wezme sie za naoliwinie linki ręcznego bo mi nie odbija.
 
 
 
malybu 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 83
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-12-2009, 16:29   
   Bolid: Seicento Sporting 1.1 SPI + LPG


Witam, podłączam się do tematu. Jakiś tydzień temu odebrałem auto od mechanika gdzie wymieniane były: pompa paliwa, sonda lambda i filtr paliwa. Po odebraniu z warsztatu zalałem sejka do pół baku benzyny i lpg za 25 zł chcąc sprawdzić ile przejadę na około 12 litrach. Spalanie LPG spadło bo zrobiłem jakieś 150 km gdzie wcześniej robiłem 100. Lecz zauważyłem, że drastycznie spada mi poziom paliwa w baku. Po przejechaniu tych 150 km zamiast połowy baku paliwa jest jakaś 1/4 i na zakrętach zaczyna palić się czasem rezerwa. Do pracy w jedną stronę mam jakieś 17 km. Rano odpalam go na pb do momentu aż leci letnie powietrzę z nawiewu, wtedy przełączam na LPG. Czy to możliwe, aby w tym czasie samochód spalił aż tyle paliwa? Dodam, że wycieku żadnego raczej nie ma, bo nic nie czuć i gdy rano oglądam auto pod spodem nie ma żadnych plam. Proszę o pomoc :)
_________________
Profesjonalne szkolenia i doradztwo: www.abilit.pl
 
 
 
Pucek 
Nałogowiec

Pomógł: 12 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 168
Skąd: Wołomin
Wysłany: 16-12-2009, 16:34   
   Bolid: Fiat Punto 2002 1.2 16V 80KM HLX !


mi wahy za 50zł starcza na ok 4 tankowania gazu co daje wynik ok 0.8 litra na 100km benzyny. czy to dobry wynik ? powiedzcie mi jeszcze czy walnieta sonda lambda moze miec wplyw na prace i spalanie silnika podczas pracy na gazie.
_________________
Hurtownia wyrobów ciastkarskich i cukierniczych !

www.niemirka.pl

 
 
 
barthez 
Nałogowiec
professional audio


Pomógł: 74 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 382
Skąd: stolica Wlkp
Wysłany: 16-12-2009, 20:30   
   Bolid: Fiat CC 0.7 R2 4V (170A.046)


Pucek napisał/a:
mi wahy za 50zł starcza na ok 4 tankowania gazu co daje wynik ok 0.8 litra na 100km benzyny. czy to dobry wynik ? powiedzcie mi jeszcze czy walnieta sonda lambda moze miec wplyw na prace i spalanie silnika podczas pracy na gazie.


A jak myślisz czy ma wpływ, skoro masz instalację z silnikiem krokowym, którego otwarcie i zamknięcie zależne jest od ilości tlenu w spalinach. Gdybyś miał register na wężu to sondy mogłoby w ogóle nie być.
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy/diesla amen.
 
 
malybu 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 83
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-12-2009, 20:52   
   Bolid: Seicento Sporting 1.1 SPI + LPG


Ma wpływ bo wiem po sobie, auto żwawsze na LPG i mniej go spala. Denerwuje mnie ta sytuacja z benzyną...
_________________
Profesjonalne szkolenia i doradztwo: www.abilit.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum