FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Szron na pompie od gazu i zapach gazu w kabinie.
Autor Wiadomość
qbasss18 
nówka sztuka ;)

Wiek: 38
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 5
Skąd: Z Niewtykańska.
Wysłany: 27-10-2009, 17:16   Szron na pompie od gazu i zapach gazu w kabinie.
   Bolid: seicento young 899


Zaczeło się od tego że gdy odpaliłem auto podgrzałem silnik na benzynie podczas normalnej jazdy, przełączyłem na gaz i po przejechaniu 600m nagle auto zaczeło trzepa się i zatrzymało zuełnie tak jakbym nie miał gazu a powinienem miec na conajmniej 100km. otworzyłem maske a tam odrazu zauważyłem pompe od gazu całą w szronie i zimna jakby z zamrażarki ledwo wyszła. Przełączyłem na benzyne i jakoś jeździłem, 3 dni póżniej wracam do domu jakieś 100km włączyłem gazw połowie dystansu i jak zatrzymywałem się na skrzyżowaniach to gasł jakbym ledwo go odpalił, ja wróciłem do domu pod maską pompa była bardzo zimna a silnik jak zawsze ciepły po takim odcinku. Nie mam bladego pojęcia co to może byc a na forum nic podobnego nie znalazłem.Proszę o pomoc, POZDRAWIAM
 
 
zibik76 
niezawodna VANna

Pomógł: 4 razy
Wiek: 48
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 27
Skąd: lubelskie
Wysłany: 27-10-2009, 18:43   
   Bolid: sejo van


sprawdź poziom płynu chłodzenia w układzie
 
 
 
qbasss18 
nówka sztuka ;)

Wiek: 38
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 5
Skąd: Z Niewtykańska.
Wysłany: 27-10-2009, 19:00   
   Bolid: seicento young 899


ale myślisz że będzie za dużo? TO sejas 0,9 ja osobiście mało się znam zwykle jak coś mi nie pasi to szukam na waszym portalu a później ostatecznie myśle o mechaniku ;)
 
 
Bandzior 
Nałogowiec


Pomógł: 44 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 384
Skąd: Białystok
Wysłany: 27-10-2009, 19:42   
   Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S


Raczej jest go za mało i nie dopływa do parownika ("pompy gazu")
 
 
qbasss18 
nówka sztuka ;)

Wiek: 38
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 5
Skąd: Z Niewtykańska.
Wysłany: 27-10-2009, 19:50   
   Bolid: seicento young 899


a jaki płyn chłodniczy najlepiej wlac? Lepiej uzupełni czy wlac całkiem nowy?
 
 
niemiec 
Centrum Wypędzonych "Stein Bach"


Pomógł: 62 razy
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 222
Skąd: LHR/WWE
Wysłany: 27-10-2009, 20:04   
   Bolid: SC FUN 0,9 LPG '00


Będzie go za mało!!! A to urządzenie to reduktor/parownik - nie pompa od gazu. Potrzebuje on pełnego obiegu ciepłego chłodziwa - inaczej zamarza.
_________________
Nie ma mnie na forum
 
 
 
qbasss18 
nówka sztuka ;)

Wiek: 38
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 5
Skąd: Z Niewtykańska.
Wysłany: 28-10-2009, 10:22   
   Bolid: seicento young 899


ja chyba z jakis czas temu uzupełniałem płyn i chyba to było petrygo czy jakoś tak się to pisze, może jakiś lepszy powinien byc?
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 28-10-2009, 10:49   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


qbasss18 napisał/a:
ja chyba z jakis czas temu uzupełniałem płyn i chyba to było petrygo czy jakoś tak się to pisze, może jakiś lepszy powinien byc?


petrygo jest bardzo dobry
_________________

 
 
barthez 
Nałogowiec
professional audio


Pomógł: 74 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 382
Skąd: stolica Wlkp
Wysłany: 28-10-2009, 18:16   
   Bolid: Fiat CC 0.7 R2 4V (170A.046)


Gdy reduktor zamarznie zawsze będzie cuchnąć gazem. Nie radzę jednak zbytnio bagatelizować tego faktu. Membrana w parowniku potrafi się odkształcić a następnie pęknąć co spowoduje tylko dalsze problemy.
Skoro znika płyn to radzę dociągnąć wszystkie opaski na kolankach i ogólnie sprawdzić węże wodne(czy nie są spękane), chłodnicę i nagrzewnicę oraz pompę cieczy. Jeśli jednak płyn nigdzie nie wycieka to trzeba zdjąć czapkę i wymienić uszczelkę głowicy(+sprawdzenie szczelności, planowanie). Następnie zweryfikować skład mieszanki-jeśli zbyt uboga to problem szybko powróci(jeśli już nie spowodował fizycznego pęknięcia głowicy).
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy/diesla amen.
 
 
qbasss18 
nówka sztuka ;)

Wiek: 38
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 5
Skąd: Z Niewtykańska.
Wysłany: 02-11-2009, 11:28   
   Bolid: seicento young 899


Znalazłem problem jedna z taśm na wężu była poluzowana, wlałem płyn chłodniczy i narazie wszystko śmiga jak ta lala. Dzięki za pomoc wszystkim
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania - Mapa Forum