filtr paliwa - jak wymienić |
Autor |
Wiadomość |
grabi
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Kwi 2009 Posty: 3 Skąd: gliwice
|
Wysłany: 01-02-2010, 21:43
Bolid: 1100 |
|
|
cedric, i czym zastąpiłes mam ten sam problem |
|
|
|
 |
barthez
Nałogowiec professional audio

Pomógł: 74 razy Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 382 Skąd: stolica Wlkp
|
Wysłany: 01-02-2010, 21:54
Bolid: Fiat CC 0.7 R2 4V (170A.046) |
|
|
Kawałek węża gumowego i zwyczajne opaski zaciskowe na śrubokręt z każdej z stron+porządne skręcenie. Nie ma bata by ciekło. Minusem tego rozwiązania jest to, że złodzieje mogą to wykorzystać.
Mam też inną propozycję-przenieść filtr paliwa do komory silnika(zastosować ten z malucha/cc), a stare miejsce dokładnie i szczelnie połączyć. |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy/diesla amen. |
|
|
|
 |
grabi
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Kwi 2009 Posty: 3 Skąd: gliwice
|
Wysłany: 01-02-2010, 21:59
Bolid: 1100 |
|
|
a dostane takie orginalne złączki |
|
|
|
 |
barthez
Nałogowiec professional audio

Pomógł: 74 razy Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 382 Skąd: stolica Wlkp
|
Wysłany: 01-02-2010, 22:04
Bolid: Fiat CC 0.7 R2 4V (170A.046) |
|
|
Nie mam pojęcia gdzie-mi się udało bez problemu rozruszać to dziadostwo(uprzednio 'zarzygałem' to smarem penetratorem) i mam do tej pory. Gdyby mi się nie udało, to bym usunął całkowicie filtr paliwa z tego miejsca i przeniósł go do komory silnika, tak jak zaproponowałem to wcześniej. |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy/diesla amen. |
|
|
|
 |
grabi
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Kwi 2009 Posty: 3 Skąd: gliwice
|
Wysłany: 01-02-2010, 22:05
Bolid: 1100 |
|
|
dzięki bardzo pozdrawaim |
|
|
|
 |
|