Kolejność podłączania kabli WN |
Autor |
Wiadomość |
nodajspokoj
Nałogowiec

Pomógł: 7 razy Wiek: 37 Dołączył: 14 Paź 2007 Posty: 135 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 20-02-2010, 19:17
Bolid: Seicento 900 + Seicento 1100 + 126p 650 |
|
|
Ok, czyli na schemacie lewa strona to "góra". Więc połączenie powinno wyglądać tak:
1B
2D
3C
4A
Ja mam w tej chwili tak:
1D
2B
3A
4C
co oznacza, że przewody sa podmienione, ale w granicach jednej cewki czyli wszystko gra, dobrze zrozumiałem? |
_________________ Moje Sejo |
|
|
|
 |
luki55
Nałogowiec

Pomógł: 67 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Paź 2007 Posty: 262 Skąd: Bolęcin
|
Wysłany: 20-02-2010, 19:34
Bolid: Seicento 1.1 MPI Actual 2004, FSO 125p 1986 |
|
|
Od lewej strony na schemacie idzie A, B, C, D...
A i B pierwsza cewka...
Z tego co napisałeś w swoim ostatnim poście masz zamienione cewki, czy aby napewno tak masz? W granicach jednej cewki zamienione to byś miał:
1A
2C
3D
4B |
|
|
|
 |
nodajspokoj
Nałogowiec

Pomógł: 7 razy Wiek: 37 Dołączył: 14 Paź 2007 Posty: 135 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 20-02-2010, 19:39
Bolid: Seicento 900 + Seicento 1100 + 126p 650 |
|
|
Tak to wygląda u mnie, na schematycznym rysunku, patrząc z przodu samochodu. 1, 2, 3, 4 to kolejno świecie (od lewej), A B C D (pierwsza druga cewka patrząc od góry)
 |
_________________ Moje Sejo |
|
|
|
 |
luki55
Nałogowiec

Pomógł: 67 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Paź 2007 Posty: 262 Skąd: Bolęcin
|
Wysłany: 20-02-2010, 20:02
Bolid: Seicento 1.1 MPI Actual 2004, FSO 125p 1986 |
|
|
Może ktoś inny (mądrzejszy) ma jakiś pomysł?..Jedno jest pewne zamiana przewodów w obrębie cewki jest dozwolona...Tylko czy można zamienić cewki między sobą? |
|
|
|
 |
luki55
Nałogowiec

Pomógł: 67 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Paź 2007 Posty: 262 Skąd: Bolęcin
|
Wysłany: 20-02-2010, 20:06
Bolid: Seicento 1.1 MPI Actual 2004, FSO 125p 1986 |
|
|
Przyszło mi jeszcze jedno do głowy, być może masz zamienione zasilanie cewek na uzwojeniu pierwotnym... |
|
|
|
 |
nodajspokoj
Nałogowiec

Pomógł: 7 razy Wiek: 37 Dołączył: 14 Paź 2007 Posty: 135 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 20-02-2010, 23:00
Bolid: Seicento 900 + Seicento 1100 + 126p 650 |
|
|
luki55 napisał/a: | Przyszło mi jeszcze jedno do głowy, być może masz zamienione zasilanie cewek na uzwojeniu pierwotnym... | Z czego może wynikać taki stan rzeczy? No nic będę kombinował, ustawię wg książki serw. i zobaczę co się bedzie działo. |
_________________ Moje Sejo |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 20-02-2010, 23:14
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
chyba chodzi o to, że wtyczki do cewek podłączyłeś nie w tej kolejności <mysli> |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
juliusz64
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 30 Dołączył: 21 Cze 2008 Posty: 442 Skąd: Okolice Ostrołęki
|
Wysłany: 21-02-2010, 09:07
Bolid: Seicento 900 |
|
|
U mie kolejność zapłonu jest 2-3-4-1 i jest OK a nierówna praca na bęzynie a na gaźie ok to na pewno nie wina kolejności |
_________________ fast sej ; > |
|
|
|
 |
luki55
Nałogowiec

Pomógł: 67 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Paź 2007 Posty: 262 Skąd: Bolęcin
|
Wysłany: 21-02-2010, 09:07
Bolid: Seicento 1.1 MPI Actual 2004, FSO 125p 1986 |
|
|
Cytat: | chyba chodzi o to, że wtyczki do cewek podłączyłeś nie w tej kolejności <mysli> |
Dokładnie o to mi chodziło |
|
|
|
 |
nodajspokoj
Nałogowiec

Pomógł: 7 razy Wiek: 37 Dołączył: 14 Paź 2007 Posty: 135 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 21-02-2010, 13:26
Bolid: Seicento 900 + Seicento 1100 + 126p 650 |
|
|
Tak wygląda u mnie zasilanie cewek:
Para z czerwonym kablem idzie do górnej, z zielonym do dolnej. |
_________________ Moje Sejo |
|
|
|
 |
bzyku26
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 45 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 28-05-2010, 16:51
Bolid: seicento 1.1spi |
|
|
a do 1.1spi będzie tak samo jak do 1.1mpi |
|
|
|
 |
|