FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Głowica 1.2 8v Mpi a 1.1 8v SPi
Autor Wiadomość
Bachor 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 201
Skąd: Chełm
Wysłany: 04-05-2010, 13:47   Głowica 1.2 8v Mpi a 1.1 8v SPi
   Bolid: 126p / SC 900


Witam, silnik to 1.1 8v SPi (dół) i chciałem na niego zapodać głowice seryjną czyli SPi ale z planowanie 1,2mm (może więcej) + wałek 866 + kolektor wydechowy z 1.2. I teraz moje pytanie - Czy później z czasem zmieniając kolektor ssący na ten z 1.2 8v MPi 75km do tego "setupu" co opisałem wyżej osiągnę to samo co zakładając seryjną głowice z 1.2 8v MPi ? Czy może korpus głowicy w środku się rożni miedzy 1.1 a 1.2 ? np średnica kanałów. I jakie moce można uzyskać na poszczególnych setupach ?? Rozwiejcie moje wątpliwości. Z góry dzięki :) :):)
 
 
 
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Pomógł: 80 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 04-05-2010, 15:06   
   Bolid: 1E 187


bez rzeźby nie dasz kolektora ssącego z 1,2 mpi do 1,1 spi. poza tym 1,1 jest mniejsza od 1,2, mniejsze kanały, a zresztą zobacz to:
http://www.seicento.pl/vi...ghlight=#168631
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
Bachor 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 201
Skąd: Chełm
Wysłany: 05-05-2010, 10:33   
   Bolid: 126p / SC 900


teraz już wiem , dzięki za unaocznienie :) Czyli warto szukać całej kompletnej głowicy z 1.2 8v MPi. I teraz, Czy będzie on P&P do dołu z 1.1 ?
 
 
 
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Pomógł: 80 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 05-05-2010, 19:11   
   Bolid: 1E 187


Bachor napisał/a:
Czy będzie on P&P do dołu z 1.1 ?


tak będzie P&P. jedynie trzeba będzie rozgałęzić 2 przewody od wtrysku
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
4Xtrim 
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Rybnik
Wysłany: 05-05-2010, 19:22   
   Bolid: SC


Tak głowa z 1,2 mpi jest P&P do bloku 1,1.

Co do kolektora z mpi na glowie 1,1 spi to tez większego problemu niema.

Taki zestaw homologowany jest w CC Kit-car.
_________________

 
 
Bachor 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 201
Skąd: Chełm
Wysłany: 06-05-2010, 08:21   
   Bolid: 126p / SC 900


Czyli wiązką stara z SPI tez może zostać do MPi ?? Czy już lepiej nie bawić się i dorwać gotową cała wiązkę MPi z komputerem oczywiście.
"Co do kolektora z mpi na glowie 1,1 spi to tez większego problemu niema. " - to pewnie trzeba by było "piłować" głowice trocheę żeby to ładnie spasować
 
 
 
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Pomógł: 80 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 06-05-2010, 20:19   
   Bolid: 1E 187


Bachor napisał/a:
Czyli wiązką stara z SPI tez może zostać do MPi ??


moze zostac
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
4Xtrim 
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Rybnik
Wysłany: 07-05-2010, 00:21   
   Bolid: SC


Bachor napisał/a:
Czyli wiązką stara z SPI tez może zostać do MPi ?? Czy już lepiej nie bawić się i dorwać gotową cała wiązkę MPi z komputerem oczywiście.
"Co do kolektora z mpi na glowie 1,1 spi to tez większego problemu niema. " - to pewnie trzeba by było "piłować" głowice trocheę żeby to ładnie spasować


W wiązce przerabiasz tylko kable do wtrysku.

Nie "piłujesz" głowicy,tylko robisz dwa otwory w kolektorze.
_________________

 
 
Bachor 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 201
Skąd: Chełm
Wysłany: 10-05-2010, 14:30   
   Bolid: 126p / SC 900


Czyli otwory w głowicy w kolektorze są takie same tak ? chodzi mi o średnicę, żeby nie było żadnych progów i wystarczy tylko wywiercić nowe otwory w kolektorze na szpilki tak ? A drugie pytanie, w jakie kable się wpiąć z wtyczkami od wtrysku ?
 
 
 
4Xtrim 
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Rybnik
Wysłany: 10-05-2010, 17:07   
   Bolid: SC


Wiercisz tylko 2 otwory w kolektorze.

Wtyczki z wtrysku podpinasz do tych kabli co w SPI
_________________

 
 
Bachor 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 201
Skąd: Chełm
Wysłany: 20-05-2010, 09:07   
   Bolid: 126p / SC 900


A przy złożeniu tego wszystkiego czyli dół 1.1 + głowa 1.2 MPi będzie te 70koni ? Oczywiście wszystko będzie nowe tzn nowe pierścienie, uszczelniacze itd. I jak z kosztami ? w sensie co wyjdzie korzystniej w stosunku cena - moc ?
 
 
 
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Pomógł: 80 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 20-05-2010, 13:19   
   Bolid: 1E 187


Bachor napisał/a:
czyli dół 1.1 + głowa 1.2 MPi będzie te 70koni

nie, będzie mniej
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
Bachor 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 201
Skąd: Chełm
Wysłany: 20-05-2010, 15:47   
   Bolid: 126p / SC 900


a ile można się spodziewać że wyjdzie ? I drugie pytanie,m Czy głowice 1.2 SPI (60km) a 1.2 MPI (75km) są takie same ? Chodzi mi o wielkość zaworów, kanałów itd ?
 
 
 
Wuniek 
Nałogowiec
Dispatcher


Pomógł: 73 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 428
Skąd: 100lica
Wysłany: 20-05-2010, 16:02   
   Bolid: SC 1.2MPi 6speed


Tutaj masz wszystko opisane, różnice są:


http://autokacik.pl/showf...art=&PHPSESSID=


_________________


Scuderi Split Cycle Engine
 
 
 
Bachor 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 201
Skąd: Chełm
Wysłany: 21-05-2010, 14:37   
   Bolid: 126p / SC 900


Czy chyba ogólnie mój plan wypali tzn chciałem narzazie kupić głowice 1.2 60km (jest taka sama jak 1.2 75km) a z czasem powoli dokupować ssący mpi przepustnice komputer i wydechowy. A tym czasem złożyć to na kolektorze ssący z 1.1 SPI (będzie troszku wiercenia) a wydechowy dać z 1.2 bo jest tańszy żeby narzazie go kupić. Wyjdzie ten mój myk ?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum