Głowica 1.2 8v Mpi a 1.1 8v SPi |
Autor |
Wiadomość |
Bachor
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Gru 2008 Posty: 201 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 04-05-2010, 13:47 Głowica 1.2 8v Mpi a 1.1 8v SPi
Bolid: 126p / SC 900 |
|
|
Witam, silnik to 1.1 8v SPi (dół) i chciałem na niego zapodać głowice seryjną czyli SPi ale z planowanie 1,2mm (może więcej) + wałek 866 + kolektor wydechowy z 1.2. I teraz moje pytanie - Czy później z czasem zmieniając kolektor ssący na ten z 1.2 8v MPi 75km do tego "setupu" co opisałem wyżej osiągnę to samo co zakładając seryjną głowice z 1.2 8v MPi ? Czy może korpus głowicy w środku się rożni miedzy 1.1 a 1.2 ? np średnica kanałów. I jakie moce można uzyskać na poszczególnych setupach ?? Rozwiejcie moje wątpliwości. Z góry dzięki :):) |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 04-05-2010, 15:06
Bolid: 1E 187 |
|
|
bez rzeźby nie dasz kolektora ssącego z 1,2 mpi do 1,1 spi. poza tym 1,1 jest mniejsza od 1,2, mniejsze kanały, a zresztą zobacz to:
http://www.seicento.pl/vi...ghlight=#168631 |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
Bachor
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Gru 2008 Posty: 201 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 05-05-2010, 10:33
Bolid: 126p / SC 900 |
|
|
teraz już wiem , dzięki za unaocznienie Czyli warto szukać całej kompletnej głowicy z 1.2 8v MPi. I teraz, Czy będzie on P&P do dołu z 1.1 ? |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 05-05-2010, 19:11
Bolid: 1E 187 |
|
|
Bachor napisał/a: | Czy będzie on P&P do dołu z 1.1 ? |
tak będzie P&P. jedynie trzeba będzie rozgałęzić 2 przewody od wtrysku |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
4Xtrim
Nałogowiec
Pomógł: 8 razy Wiek: 44 Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 05-05-2010, 19:22
Bolid: SC |
|
|
Tak głowa z 1,2 mpi jest P&P do bloku 1,1.
Co do kolektora z mpi na glowie 1,1 spi to tez większego problemu niema.
Taki zestaw homologowany jest w CC Kit-car. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bachor
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Gru 2008 Posty: 201 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 06-05-2010, 08:21
Bolid: 126p / SC 900 |
|
|
Czyli wiązką stara z SPI tez może zostać do MPi ?? Czy już lepiej nie bawić się i dorwać gotową cała wiązkę MPi z komputerem oczywiście.
"Co do kolektora z mpi na glowie 1,1 spi to tez większego problemu niema. " - to pewnie trzeba by było "piłować" głowice trocheę żeby to ładnie spasować |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 06-05-2010, 20:19
Bolid: 1E 187 |
|
|
Bachor napisał/a: | Czyli wiązką stara z SPI tez może zostać do MPi ?? |
moze zostac |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
4Xtrim
Nałogowiec
Pomógł: 8 razy Wiek: 44 Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 07-05-2010, 00:21
Bolid: SC |
|
|
Bachor napisał/a: | Czyli wiązką stara z SPI tez może zostać do MPi ?? Czy już lepiej nie bawić się i dorwać gotową cała wiązkę MPi z komputerem oczywiście.
"Co do kolektora z mpi na glowie 1,1 spi to tez większego problemu niema. " - to pewnie trzeba by było "piłować" głowice trocheę żeby to ładnie spasować |
W wiązce przerabiasz tylko kable do wtrysku.
Nie "piłujesz" głowicy,tylko robisz dwa otwory w kolektorze. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bachor
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Gru 2008 Posty: 201 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 10-05-2010, 14:30
Bolid: 126p / SC 900 |
|
|
Czyli otwory w głowicy w kolektorze są takie same tak ? chodzi mi o średnicę, żeby nie było żadnych progów i wystarczy tylko wywiercić nowe otwory w kolektorze na szpilki tak ? A drugie pytanie, w jakie kable się wpiąć z wtyczkami od wtrysku ? |
|
|
|
 |
4Xtrim
Nałogowiec
Pomógł: 8 razy Wiek: 44 Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 10-05-2010, 17:07
Bolid: SC |
|
|
Wiercisz tylko 2 otwory w kolektorze.
Wtyczki z wtrysku podpinasz do tych kabli co w SPI |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bachor
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Gru 2008 Posty: 201 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 20-05-2010, 09:07
Bolid: 126p / SC 900 |
|
|
A przy złożeniu tego wszystkiego czyli dół 1.1 + głowa 1.2 MPi będzie te 70koni ? Oczywiście wszystko będzie nowe tzn nowe pierścienie, uszczelniacze itd. I jak z kosztami ? w sensie co wyjdzie korzystniej w stosunku cena - moc ? |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 20-05-2010, 13:19
Bolid: 1E 187 |
|
|
Bachor napisał/a: | czyli dół 1.1 + głowa 1.2 MPi będzie te 70koni |
nie, będzie mniej |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
Bachor
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Gru 2008 Posty: 201 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 20-05-2010, 15:47
Bolid: 126p / SC 900 |
|
|
a ile można się spodziewać że wyjdzie ? I drugie pytanie,m Czy głowice 1.2 SPI (60km) a 1.2 MPI (75km) są takie same ? Chodzi mi o wielkość zaworów, kanałów itd ? |
|
|
|
 |
Wuniek
Nałogowiec Dispatcher

Pomógł: 73 razy Wiek: 42 Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 428 Skąd: 100lica
|
|
|
|
 |
Bachor
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Gru 2008 Posty: 201 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 21-05-2010, 14:37
Bolid: 126p / SC 900 |
|
|
Czy chyba ogólnie mój plan wypali tzn chciałem narzazie kupić głowice 1.2 60km (jest taka sama jak 1.2 75km) a z czasem powoli dokupować ssący mpi przepustnice komputer i wydechowy. A tym czasem złożyć to na kolektorze ssący z 1.1 SPI (będzie troszku wiercenia) a wydechowy dać z 1.2 bo jest tańszy żeby narzazie go kupić. Wyjdzie ten mój myk ? |
|
|
|
 |
|