FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jakie mają byc przerwy na zaworach??
Autor Wiadomość
marc18in 
nówka sztuka ;)

Wiek: 36
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 4
Skąd: Trzciana
Wysłany: 10-05-2010, 20:07   Jakie mają byc przerwy na zaworach??
   Bolid: Fiat Seicento Sporting


Witam, jakie mają być luzy na zaworach??? silnik 1100, na płytkach,orientuje się ktoś?? :?: :?:
_________________
d(-_-)b--=SEICENTO=--d(-_-)b
 
 
marc18in 
nówka sztuka ;)

Wiek: 36
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 4
Skąd: Trzciana
Wysłany: 10-05-2010, 20:14   
   Bolid: Fiat Seicento Sporting


mam 0.4-0.45 luzu na ciepłym silniku,mechanik wyjął jedną i miała 3.97 jakie mam kopić??
_________________
d(-_-)b--=SEICENTO=--d(-_-)b
 
 
marc18in 
nówka sztuka ;)

Wiek: 36
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 4
Skąd: Trzciana
Wysłany: 10-05-2010, 22:37   
   Bolid: Fiat Seicento Sporting


Pomorze ktoś??
_________________
d(-_-)b--=SEICENTO=--d(-_-)b
 
 
Bandzior 
Nałogowiec


Pomógł: 44 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 384
Skąd: Białystok
Wysłany: 10-05-2010, 22:44   
   Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S


Według Zembowicza luz zaworowy dla zimnego silnika 1108 powinien wynosić dla zaworów dolotowych 0,35do0,45 a dla wydechowych od 0,45 do 0,55
 
 
Bandzior 
Nałogowiec


Pomógł: 44 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 384
Skąd: Białystok
Wysłany: 10-05-2010, 22:46   
   Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S


Grubość podkładek do regulacji wynosi od 3,20 do 4,70 co 0,05
 
 
yamahayzfr13 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 11
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10-05-2010, 22:48   
   Bolid: Seicento 1.1 Sporting


Musisz pomierzyc na kazdym zaworze..
Wydech 0.45
Ssanie 0.35
Czyli.. mierzysz szczelinomierzem jaki jest luz NA ZIMNYM SILNIKU!! nigdy na gorącym!
jak jest ok to lecisz dalej do nastepnego zaworu, jak zamało bądz za dużo, wyjmujesz płytke, mierzysz jej grubość najlepiej mikrometrem, i wyliczasz sobie o ile jest za mała bądz za duża.

Mozesz pozamianiac płytki miejscami wtedy nie bedziesz musiał kupować wszytskich.
ja np. musiałęm tylko 3 szt. kupić ;)
 
 
marc18in 
nówka sztuka ;)

Wiek: 36
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 4
Skąd: Trzciana
Wysłany: 10-05-2010, 23:11   
   Bolid: Fiat Seicento Sporting


a jakie znaczenie ma fakt czy sprawdza ten luz się na ciepłym czy na zimnym silniku??
_________________
d(-_-)b--=SEICENTO=--d(-_-)b
 
 
yamahayzfr13 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 11
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10-05-2010, 23:30   
   Bolid: Seicento 1.1 Sporting


Metal rozszerza sie pod wpływem ciepła i wyniki sa dalece idealne od takich jakie powinny być ;)
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 10-05-2010, 23:41   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


na zimnym silniki glosniej chodza, na cieplym nie. rozszerzalnosc metali
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum