Jakie mają byc przerwy na zaworach?? |
Autor |
Wiadomość |
marc18in
nówka sztuka ;)
Wiek: 36 Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 4 Skąd: Trzciana
|
Wysłany: 10-05-2010, 20:07 Jakie mają byc przerwy na zaworach??
Bolid: Fiat Seicento Sporting |
|
|
Witam, jakie mają być luzy na zaworach??? silnik 1100, na płytkach,orientuje się ktoś?? |
_________________ d(-_-)b--=SEICENTO=--d(-_-)b |
|
|
|
 |
marc18in
nówka sztuka ;)
Wiek: 36 Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 4 Skąd: Trzciana
|
Wysłany: 10-05-2010, 20:14
Bolid: Fiat Seicento Sporting |
|
|
mam 0.4-0.45 luzu na ciepłym silniku,mechanik wyjął jedną i miała 3.97 jakie mam kopić?? |
_________________ d(-_-)b--=SEICENTO=--d(-_-)b |
|
|
|
 |
marc18in
nówka sztuka ;)
Wiek: 36 Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 4 Skąd: Trzciana
|
Wysłany: 10-05-2010, 22:37
Bolid: Fiat Seicento Sporting |
|
|
Pomorze ktoś?? |
_________________ d(-_-)b--=SEICENTO=--d(-_-)b |
|
|
|
 |
Bandzior
Nałogowiec

Pomógł: 44 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 384 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 10-05-2010, 22:44
Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S |
|
|
Według Zembowicza luz zaworowy dla zimnego silnika 1108 powinien wynosić dla zaworów dolotowych 0,35do0,45 a dla wydechowych od 0,45 do 0,55 |
|
|
|
 |
Bandzior
Nałogowiec

Pomógł: 44 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 384 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 10-05-2010, 22:46
Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S |
|
|
Grubość podkładek do regulacji wynosi od 3,20 do 4,70 co 0,05 |
|
|
|
 |
yamahayzfr13
nówka sztuka ;)
Dołączył: 28 Lip 2009 Posty: 11 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10-05-2010, 22:48
Bolid: Seicento 1.1 Sporting |
|
|
Musisz pomierzyc na kazdym zaworze..
Wydech 0.45
Ssanie 0.35
Czyli.. mierzysz szczelinomierzem jaki jest luz NA ZIMNYM SILNIKU!! nigdy na gorącym!
jak jest ok to lecisz dalej do nastepnego zaworu, jak zamało bądz za dużo, wyjmujesz płytke, mierzysz jej grubość najlepiej mikrometrem, i wyliczasz sobie o ile jest za mała bądz za duża.
Mozesz pozamianiac płytki miejscami wtedy nie bedziesz musiał kupować wszytskich.
ja np. musiałęm tylko 3 szt. kupić |
|
|
|
 |
marc18in
nówka sztuka ;)
Wiek: 36 Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 4 Skąd: Trzciana
|
Wysłany: 10-05-2010, 23:11
Bolid: Fiat Seicento Sporting |
|
|
a jakie znaczenie ma fakt czy sprawdza ten luz się na ciepłym czy na zimnym silniku?? |
_________________ d(-_-)b--=SEICENTO=--d(-_-)b |
|
|
|
 |
yamahayzfr13
nówka sztuka ;)
Dołączył: 28 Lip 2009 Posty: 11 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10-05-2010, 23:30
Bolid: Seicento 1.1 Sporting |
|
|
Metal rozszerza sie pod wpływem ciepła i wyniki sa dalece idealne od takich jakie powinny być |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 10-05-2010, 23:41
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
na zimnym silniki glosniej chodza, na cieplym nie. rozszerzalnosc metali |
_________________
 |
|
|
|
 |
|