FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana rozpieraków
Autor Wiadomość
cedric 
Nałogowiec

Pomógł: 15 razy
Wiek: 43
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 304
Skąd: WLKP.
Wysłany: 11-10-2010, 20:19   
   Bolid: Punto 1.1 1999 r. SOLE


I po akcji - poszło sprawnie.
Dziękuję Wszystkim za wskazówki - jak zawsze można na Was polegać.
Pozdro.
_________________
FIAT FAMILY: 126p, Uno1.0 Fire, Punto I, Seicento 900, Seicento MPI, Punto I, cdn.....
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 11-10-2010, 20:25   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


cedric napisał/a:
I po akcji - poszło sprawnie.
Dziękuję Wszystkim za wskazówki - jak zawsze można na Was polegać.
Pozdro.


rozpieraki to nie UPG.... raz zrobiles i do konca zycia sobie bedziesz robił. chyba ze kupisz prom kosmiczny, gdzie do odkrecenia sruby trzeba 10 laptopów...
_________________

 
 
Bandzior 
Nałogowiec


Pomógł: 44 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 384
Skąd: Białystok
Wysłany: 12-10-2010, 07:31   
   Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S


Wystarczy przesmarować smarem grafitowym i zapomnieć co to jest zapieczony rozpierak.
 
 
lukibb 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 6
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Wysłany: 12-10-2010, 11:07   
   Bolid: Fiat Seicento Brush


Musze tez posmarować bo już dwa razy wymieniałem chciałem kupić fabryczne ale nie ma gdzie kupić
_________________
"Wszyscy wiedzieli że tego nie da się zrobić.
Aż przyszedł jeden, który o tym nie wiedział i zrobił."

www.adjus.com.pl
 
 
gandw 
Nałogowiec


Pomógł: 67 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 366
Skąd: SBI
Wysłany: 12-10-2010, 15:14   
   Bolid: Seicento 1.1MPI Brush, Scenic II 1.9DCI


Ja nie mam przekonania do smarowania czy polewania olejem rozpieraków - bo z jednej strony na początku będzie ok, ale po pewnym czasie efekt będzie odwrotny - będzie się kleił brud i wszelki syf i będą się szybciej zacierać.
 
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 12-10-2010, 16:07   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


gandw napisał/a:
Ja nie mam przekonania do smarowania czy polewania olejem rozpieraków - bo z jednej strony na początku będzie ok, ale po pewnym czasie efekt będzie odwrotny - będzie się kleił brud i wszelki syf i będą się szybciej zacierać.


to sie po roku wymieni - sama radość z pracy :) rozpieraki nalezy miec w zapasie :wesoly:
_________________

 
 
Apollo_20 
nówka sztuka ;)

Wiek: 42
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 7
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 12-10-2010, 17:33   
   Bolid: Fiat Seicento 900


nasmarowanych i rozruszanych trzeba często uzywac w czasie jazdy na swiatłach itd i nie zostawiac zaciagnietego na dluzszych postojach.
 
 
Dexterus1982 
nówka sztuka ;)


Wiek: 42
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 10
Skąd: Chorzów
Wysłany: 09-04-2011, 19:20   
   Bolid: Seicento


Dzis wymienialem rozpieraki na nowe oraz wszystkie sprezyny , powiem tak najwiekszy problem z tym wszystkim mialem z dolną sprezyna ale druga juz zalozylem za pierwszym podejsciem , wszystko lekko nasmarowalem smarem grafitowym no coz zobaczymy na jak dlugo mi to wystarczy :P :P :wesoly:
_________________
Witam wszystkich posiadam samochod Seicento S 899 rocznik 1998 Pozdrawiam :-) )
 
 
 
jaś-u 
Nałogowiec


Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 109
Skąd: Szynwałd
Wysłany: 11-04-2011, 17:53   
   Bolid: SC 900 mini lifting


podepne sie tutaj bo troche w tej kategori problem mam :maruda:

otóż w zimie zamarzł mi ręczny kilka razy i nie używałem go potem. teraz zrobiło się cieplej więc chciałem z powrotem z niego korzystać. niestety teraz hamulec nie trzyma. podciągnąłem trochę linkę i niewiele pomogło. patrząc na hamulce od wewnątrz samochodu widać że rozpieraki nie wracają się do końca, ale koła toczą sie luźno. hamulec roboczy trzyma dobrze więc zostają 2 opcje: rozpieraki lub "naciągnięta" linka. czytając ten temat myślę że to jednak bd rozpieraki: zapieczone czy coś...
w pt chce się wziąć za to i nie wiem czy kupić linke czy rozpieraki. chciałbym wiedzieć na czym stoję :wink:
 
 
Dexterus1982 
nówka sztuka ;)


Wiek: 42
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 10
Skąd: Chorzów
Wysłany: 11-04-2011, 22:17   
   Bolid: Seicento


Kup najpierw rozpieraki skoro sa zapieczone dobrze by bylo je wymienic, gdy to juz zrobisz zobaczysz wtedy jak dziala hamulec i w drugiej kolejnosci stawialbym na linke :))
_________________
Witam wszystkich posiadam samochod Seicento S 899 rocznik 1998 Pozdrawiam :-) )
 
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 11-04-2011, 23:51   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


rozpieraki kosztują 10 zł... wymieniać profilaktycznie co rok i nie ma problemu. a robota przyjemna, do tego czteropak piwka... żyć nie umierać.

kiedyś kupicie proma kosmicznego i żeby odkręcić koło będziecie musieli 4 laptopy podpiąć...
_________________

 
 
gandw 
Nałogowiec


Pomógł: 67 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 366
Skąd: SBI
Wysłany: 12-04-2011, 07:41   
   Bolid: Seicento 1.1MPI Brush, Scenic II 1.9DCI


Ja wymieniałem 1,5 roku temu i patrzę a one całe zardzewiałe :shock: Są jakieś oryginalne rozpieraki z Aso? Może one są lepszej jakości?
_________________

Seicento 0.9i SX [*]
 
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 12-04-2011, 07:47   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


gandw napisał/a:
Ja wymieniałem 1,5 roku temu i patrzę a one całe zardzewiałe :shock: Są jakieś oryginalne rozpieraki z Aso? Może one są lepszej jakości?


wątpie, tu masz aukcje gdzie są sprzedawane oryginalne części Fiata, a rozpieraki made in Poland...

http://allegro.pl/bebny-s...1542392598.html
_________________

 
 
gandw 
Nałogowiec


Pomógł: 67 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 366
Skąd: SBI
Wysłany: 12-04-2011, 09:00   
   Bolid: Seicento 1.1MPI Brush, Scenic II 1.9DCI


No właśnie takie montowałem :/ a chciałbym coś lepszej jakości... zapytam w Aso może mają, albo pójdę Twoim tropem i będę zmieniał co roku przy zmianie opon te polskie :wink:

O, znalazłem taką aukcję: http://moto.allegro.pl/ro...1531017336.html
Więc może jednak jest coś takiego jak oryginalne rozpieraki.
_________________

Seicento 0.9i SX [*]
 
 
 
jaś-u 
Nałogowiec


Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 109
Skąd: Szynwałd
Wysłany: 12-04-2011, 09:21   
   Bolid: SC 900 mini lifting


Dexterus1982 napisał/a:
Kup najpierw rozpieraki ... w drugiej kolejnosci stawialbym na linke :))

tak też myślałem, dzieki :wink:
Łukasz napisał/a:
rozpieraki kosztują 10 zł... wymieniać profilaktycznie co rok i nie ma problemu. a robota przyjemna, do tego czteropak piwka... żyć nie umierać.

czteropak zwłaszcza, jeśli będę to robił w szkole :-P
gandw napisał/a:
Ja wymieniałem 1,5 roku temu i patrzę a one całe zardzewiałe :shock:

spodziewam się tego samego.. :maruda:

thx 4 all za pomoc :beer:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum