LPG w seicento 900, CZY WARTO??? |
Autor |
Wiadomość |
swist323
nówka sztuka ;)
Wiek: 38 Dołączył: 11 Sty 2008 Posty: 2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 20-03-2011, 21:11
Bolid: CC 900 |
|
|
Dzięki za zainteresowanie tematem. Podjąłem decyzje- zakładam gaz. Według moich obliczeń powinien zwrócić się w rok. Zastanawiam się tylko jaka firma lepsza: tomasetto, czy lovato (dopłata 100 zł)? Pozdrawiam |
|
|
|
 |
gandw
Nałogowiec

Pomógł: 67 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 366 Skąd: SBI
|
Wysłany: 20-03-2011, 21:15
Bolid: Seicento 1.1MPI Brush, Scenic II 1.9DCI |
|
|
Automaniak, powtarzasz głupoty które gdzieś zasłyszałeś / przeczytałeś ale mają mało wspólnego z rzeczywistością. Dobrze założona i wyregulowana instalacja i wszystko będzie ok, nie słuchaj kolegi wyżej. |
_________________
Seicento 0.9i SX [*] |
|
|
|
 |
Torrence
Nałogowiec

Pomógł: 29 razy Dołączył: 25 Kwi 2010 Posty: 743 Skąd: WPN/WD
|
Wysłany: 20-03-2011, 21:21
Bolid: ?koda Fabia |
|
|
gandw napisał/a: | Automaniak, powtarzasz głupoty które gdzieś zasłyszałeś / przeczytałeś ale mają mało wspólnego z rzeczywistością. Dobrze założona i wyregulowana instalacja i wszystko będzie ok, nie słuchaj kolegi wyżej. |
Dokładnie. Co Ci to da, że będziesz pisał to co kiedyś gdzieś usłyszałeś?
Koło w bagażniku się mieści, ale wg mnie to czy tak czy tak to bagażnika nie ma w seicento. Chyba ludzie nie kupują tego samochodu z myślą samochodzie rodzinnym. Ma być tanio i tyle.
W mrozy odpala normalnie, bez problemu. Nie kręci go się dłużej, kręci go się tak samo.
U mnie jakiś wyraźnych spadków mocy nie zauważyłem.
Ojciec miał dwa samochody na gaz. Jeden jeździ już 10 rok i jeździ bez problemu. Nie wiem czy to skraca żywotność silnika, ale dla mnie to chyba jednak bajka.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Ciastek
Bywalec
Pomógł: 12 razy Wiek: 35 Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 88 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 20-03-2011, 22:39
Bolid: GOLF4 1.9TDI AJM |
|
|
dobra obie strony mają po trochu racji
z jednej strony samochód jest troszkę słabszy ale nie na tyle aby to odczuć i żeby to doskwierało (oczywiście mowa to o wyregulowanej instalacji) bo jak ktoś jeździ 5 lat na gazie a regulowali mu tylko na początku to sie nie dziwie że potem jest taka opinia że samochód muli jak bym mu wlał wode zamiast benzyny
odpalanie w mrozy a który samochód nie odpala ciężej przy -10?? każdy!! ale fakt faktem jest że w zimie oszczędności z gazu są znikome jak do pracy czy szkoły ma się te 6-7km a autko stoi pod chmurką ale są
przegląd zależy od diagnosty raz jest 100 raz 120 loteria
żywotność świec i kabli.... nie mam pojęcia
żywotność silnika fakt faktem silnik jest ciut bardziej obciążony ale jak zakładasz gaz do zadbanego samochodu to nie robi to żadnej różnicy... bo i tak zapewniam że na 90% silnik będzie jeszcze chodził a TY samochód albo sprzedasz albo rozbijesz a Kolega ma przed sobą jeszcze grubo ponad 100kkm przebiegu więc śmierć silnika mu nie grozi |
_________________ był Sej 899 sx jest Golf4 1.9TDI AJM |
|
|
|
 |
mrartur
Bywalec

Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 60 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 20-03-2011, 23:41
Bolid: Opel Corsa D 2010 & Seicento0,9 2000+Lpg |
|
|
nie kręci sie go troszke dłużej? ;> chyba się kręci troszke dłużej to albo jakaś wada sc900 albo jakiejś cześci? tylko jakiej? bo zapłon mam nowy, upg zrobione nie wiem od czego to może zależeć. Jednak u mnie jak stoi do rana to odpala normalnie a jak kilka godzin to trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem |
_________________ www.imprez.org
Profesjonalna Organizacja Imprez ! |
|
|
|
 |
Bandzior
Nałogowiec

Pomógł: 44 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 384 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 21-03-2011, 06:53
Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S |
|
|
Przy 1kkm miesięcznie to słaba oszczędność. Liczyłem u siebie to na czysto oszczędziłbym z 50 zł na 1kkm. Według mnie gra nie warta świeczki. Kolejna sprawa to butla LPG. Dlaczego jeszcze nikt nie wpadł na pomysł, żeby zbiornik paliwa zastępować butlą LPG obok której można by było montować 10-15 litrowy baniaczek na paliwo. |
|
|
|
 |
Ciastek
Bywalec
Pomógł: 12 razy Wiek: 35 Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 88 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 21-03-2011, 07:20
Bolid: GOLF4 1.9TDI AJM |
|
|
mrartur, coś musisz mieć porobione skoro "zastany" silnik lepiej Ci od pala od takiego który chodził niedawno....
Bandzior, bo taka butla by była dedykowana do konkretnych modeli co by znacząco podniosło koszty instalacjii... chociaż w niektórych większych samochodach tak jest montowane bo tam jest miejsce na butle uniwersalną:) |
_________________ był Sej 899 sx jest Golf4 1.9TDI AJM |
|
|
|
 |
Torrence
Nałogowiec

Pomógł: 29 razy Dołączył: 25 Kwi 2010 Posty: 743 Skąd: WPN/WD
|
Wysłany: 21-03-2011, 07:41
Bolid: ?koda Fabia |
|
|
Musisz mieć coś skopane. Bo mi odpala za pierwszym razem.
Bandzior, ludzie w większych samochodach nie przejmują się za bardzo o bagażnik, bo i tak i tak zostanie im dość dużo miejsca. A butla dedykowana do seicento to trochę bezsens. |
_________________  |
|
|
|
 |
gandw
Nałogowiec

Pomógł: 67 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 366 Skąd: SBI
|
Wysłany: 21-03-2011, 07:47
Bolid: Seicento 1.1MPI Brush, Scenic II 1.9DCI |
|
|
Ale przy instalacji II gen. to normalne że niedługo po zgaszeniu silnika ciężko zapalić na benzynie - masz szczelny dolot w którym zostaje resztka niespalonego gazu, a wtryskiwacz podaje paliwo i robi się zbyt bogata mieszanka, dlatego trudniej zapalić. Wystarczy odrobinę dotknąć pedał gazu żeby dostał więcej powietrza i już. Albo spróbuj przed zgaszeniem przełączyć na benzynę i dać mu popracować 10sek. - potem zapali od strzału.
Większe koszta to jedynie częstsza wymiana świec, regulacja u gazownika co 10-15kkm i droższy przegląd (chociaż z tego co słyszę to zależy od diagnosty). |
_________________
Seicento 0.9i SX [*] |
|
|
|
 |
mrartur
Bywalec

Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 60 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 21-03-2011, 15:15
Bolid: Opel Corsa D 2010 & Seicento0,9 2000+Lpg |
|
|
nom własnie tylko mi to sie bardzo nie podoba |
_________________ www.imprez.org
Profesjonalna Organizacja Imprez ! |
|
|
|
 |
gandw
Nałogowiec

Pomógł: 67 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 366 Skąd: SBI
|
Wysłany: 21-03-2011, 18:42
Bolid: Seicento 1.1MPI Brush, Scenic II 1.9DCI |
|
|
No i? Mi też się wiele rzeczy nie podoba, ale nie da się nic z tym zrobić |
_________________
Seicento 0.9i SX [*] |
|
|
|
 |
Torrence
Nałogowiec

Pomógł: 29 razy Dołączył: 25 Kwi 2010 Posty: 743 Skąd: WPN/WD
|
Wysłany: 21-03-2011, 18:48
Bolid: ?koda Fabia |
|
|
mrartur, czyli mająć instalację zamontowaną w smaochodzie nie jeźdizłbyś na gazie, bo musisz dłużej kręcić rozrusznikiem? |
_________________  |
|
|
|
 |
mrartur
Bywalec

Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 60 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 21-03-2011, 19:33
Bolid: Opel Corsa D 2010 & Seicento0,9 2000+Lpg |
|
|
Czy ja coś takiego powiedziałem Torrence ? Tylko pytam czy da sie to jakoś zmienic?
A puki co jeżdżę seicentem na gaz i juz Czekam aż mamie znudzi się corsa |
_________________ www.imprez.org
Profesjonalna Organizacja Imprez ! |
|
|
|
 |
Torrence
Nałogowiec

Pomógł: 29 razy Dołączył: 25 Kwi 2010 Posty: 743 Skąd: WPN/WD
|
Wysłany: 21-03-2011, 19:46
Bolid: ?koda Fabia |
|
|
Tak wywnioskowałem |
_________________  |
|
|
|
 |
mrartur
Bywalec

Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 60 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 21-03-2011, 20:02
Bolid: Opel Corsa D 2010 & Seicento0,9 2000+Lpg |
|
|
Czyli to że trochę gorzej odpala to normalne w sc900? |
_________________ www.imprez.org
Profesjonalna Organizacja Imprez ! |
|
|
|
 |
|