FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
LPG w seicento 900, CZY WARTO???
Autor Wiadomość
Torrence 
Nałogowiec


Pomógł: 29 razy
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 743
Skąd: WPN/WD
Wysłany: 21-03-2011, 20:03   
   Bolid: ?koda Fabia


Wychodzi na to, że tak. Chociaż mi sie wydaje, że u mnie zawsze tak samo kręci. No ale teraz już mnie zakręciliście i głowy sobie nie dam uciąć :P
_________________
 
 
mrartur 
Bywalec


Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 21-03-2011, 20:16   
   Bolid: Opel Corsa D 2010 & Seicento0,9 2000+Lpg


nie no chodzi o to że jak zostawisz go zgaszonego na benzynie to odpala tak ładnie płynnie i zaskakuje dosłownie od razu, a jak go zgasisz na lpg to nierówno i trzeba troche dłużej go piłować ;] Podkreślam fakt że nie chodzi tutaj o pompke i puste przewody bo próbowałem kilka razy dopompować paliwo i dopiero odpalić ale jest identyko :)) Więc gdzie jest pies pogrzebany? Ktoś zna odpowiedz? ;) )
_________________
www.imprez.org
Profesjonalna Organizacja Imprez !
 
 
 
Torrence 
Nałogowiec


Pomógł: 29 razy
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 743
Skąd: WPN/WD
Wysłany: 21-03-2011, 20:19   
   Bolid: ?koda Fabia


No ja wiem o co chodzi. Ale wydaje mi się, że mi równo odpala.
_________________
 
 
mrartur 
Bywalec


Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 21-03-2011, 20:21   
   Bolid: Opel Corsa D 2010 & Seicento0,9 2000+Lpg


ale gasisz auto na lpg? ;]
_________________
www.imprez.org
Profesjonalna Organizacja Imprez !
 
 
 
Torrence 
Nałogowiec


Pomógł: 29 razy
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 743
Skąd: WPN/WD
Wysłany: 21-03-2011, 20:26   
   Bolid: ?koda Fabia


Tak, gaszę na lpg.
_________________
 
 
mrartur 
Bywalec


Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 21-03-2011, 20:41   
   Bolid: Opel Corsa D 2010 & Seicento0,9 2000+Lpg


no to ja juz nie wiem ;] u mnie tak dziwnie odpala tak jakby przez chwilę czegoś nie dostawał ;/ Zawsze podobało mi sie jak ładnie palił :) a mam go od nowości i tak wiesz...
_________________
www.imprez.org
Profesjonalna Organizacja Imprez !
 
 
 
oskar208 
nówka sztuka ;)

Wiek: 48
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 3
Skąd: bagdanka
Wysłany: 07-04-2011, 22:15   
   Bolid: seicento 900


Witam. Panowie tak czytam i czytam i dochodzę do wniosku że na każdym forum ( a nie chwaląc się do kilkudziesięciu należę , )zawsze musi zaczynać się niewinnie a potem zaczynają się kłótnie albo niedomówienia ,ten się zna a tamten to coś tam lub jakiś tam , ale wracam do rzeczy. mam już 6 auto z gazem tak jak wielu początkujących nie miałem zielonego pojęcia o gazie gdy zakładałem go do swojego pierwszego auta ,były problemy z tym gazem i takie tam przepychanki , też miałem nie dobre zdanie na temat gazu, nasłuchałem się jakie to jest be , aż trafiłem na porządny zakład który zakłada instalację LPG i tam szczegółowo krok po kroku mechanior mi wszystko wytłumaczył poustawiał wyregulował i tak jak wspomniałem wcześniej wszystkie pozostałe 5 aut co miałem zagazowałem ale już u nich w warsztacie ( pierwsze auto gazowałem u magika poleconego przez znajomego teraz wiem że po znajomości czasami wychodzi jak najdrożej ) a wiec żeby zagazować auto (tak robi ten zakład który mi zakładał gaz do tych 5 sztuk) najpierw sprawdza wszystkie parametry silnika na bęzynie , czy jest dobra sąda lamda , czy wszystko jest w porządku z elektryką ,podpinają pod komputer no i sprawdzają czy wszystko gra i wtedy gdy wszystko jest ok zakładają gaz . wiadomo przed założeniem gazu dobrze jest wymienić świece i przewody , i jeszcze jedna rada gdy wracamy z trasy i nie będziemy nigdzie jechać dobrze a nawet wskazane jest przełączyć z gazu na bęzynę żeby przepłukać go tą bęzynką i tak zostawić go na noc dotyczy to każdej instalacji czy tam I, II generacji czy nawet sekwencji po prostu nie odczuwają wtedy wtryski gniazda zaworowe katalizator i tak szybko nie będzie korodował tłumik , ja tak robię cały czas i mam spokój nie odczuwam żadnych spadków mocy strzelania w filtr i innych tego typu pierdółek teraz żonie kupiłem seicento z 2002r i też pójdzie do gazu . Dobra bo się rozpisałem ale jak dbasz tak masz i tyle , ja to miałem szczęście że trafiłem na porządnych znawców tematu w LPG i powiem tak że złego słowa nie dam powiedzieć na ten temat bo doświadczenie w tym mam czy komuś się podoba czy nie . Pozdrawiam wszystkich , zwolenników przeciwników znawców a tak że tych co się niby znają i tylko spokój nas uratuje . :smile:
 
 
Kowal 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 148
Skąd: WWA / Ciechanów
Wysłany: 08-04-2011, 11:41   
   Bolid: sejak 1.2 8v ElPiGi ;D


Ja osobiście posiadam sejka z 99r. 899 cm3 (gaz założony w 2002r. - butla 30 l nie w kole a w bagażniku :-P )
kupiłem go w marcu 2007r. w komisie (teraz pewno dostanę zwiewę od niektórych, że jestem głupi bo kupiłem auto w komisie a to najgorsze co można zrobić - odrazu odpowiadam ripostą: potrzebowałem taniego przede wszystkim ekonomicznego samochodu - był zadbany, ładnie utrzymany technicznie też był w miarę OK, cena też okazyjna także kupiłem go)
co do gazu to nie mam co na niego narzekać a wręcz odwrotnie - pali mi ok. 6,8 l w trasie, w mieście 9. Nigdy nie miałem żadnych problemów nie licząc tego, że raz w zimę jak było -20 C nie chciał mi się przeżucić na gazix - rozwiązaniem okazało się wypięcie i ponowne wpięcie kostki od sterownika i po kłopocie
Minusem może być jedynie to, że płaci się więcej przy przeglądzie technicznym a dokładnie to 162 zł, no i trzeba też mieć homologację na butlę - także należy sprawdzić do kiedy mamy ją ważną, ja osobiście mam ją ważną jeszcze do maja 2012r. i nie wiem co mi się bardziej opłaca zrobić: czy kupić nową czy jechać na badanie techniczne o przedłużenie ważności ;P dobra starczy, pozdrawiam :grin:
 
 
chiniol 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 08 Gru 2010
Posty: 2
Skąd: Katowice
Wysłany: 15-06-2011, 13:37   
   Bolid: Fiat Seicento


ja mam seja 900 z gazem od 2005r i wcale nie narzekam bardzo ekonomiczne i straty mocy nie czuc
_________________
http://samochody-chiniol.blogspot.com/
 
 
mariusz1606 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 650
Skąd: Żółtowo
Wysłany: 15-06-2011, 22:58   
   Bolid: SC 0.9,SC 1.1-> 1.2 16V, GS500E


ee tam z gazem,je... go, śmierdzi i tylko zabiera miejsce w bagażniku którego w SC i tak jest mało. luzie najchętniej chcieliby jeździć za darmo. a tak się nie da. Wiem,zgodzę się że benzyna jest droga i pnie się w górę a pensje stoją w miejscu a ludzie szukają oszczędności tylko dlaczego na silniku? jak widzę BMW i gaz to prawie konwulsji żołądka dostaje, weźmy silniki dwa litry wzwyż BMW o matko z córką, dobrze że palenie gumy odbywa się na benzynie, bo gaz jest za suchy hahahahha a zresztą kiedyś było inaczej bo samochód był członkiem rodziny a dziś jest tylko przedmiotem pracy i sposobem na przemieszczanie się. a wiadomo XXI wiek to oszczędności. czekam na krytykę ze strony zwolenników gazu.
 
 
 
Adrian5 
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 345
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-06-2011, 23:19   
   Bolid: Seicento


Masz sejka, a to już jakas oszczednosc. Najnowsze instalacje gazowe, są tak zaawansowane że nie ma żadnego spadku mocy i wzrostu spalania. Ja jako użytkownik gazu, nie czuje żadnej różnicy pomiędzy gazem a benzyną, butle mam zamiast koła zapasowego więc mój mega bagażnik wciąż posiadam. Dbam o auto z całych sił, nie uważam aby gaz niszczył mi silnik. Moje spalanie nie przekracza 7l, to prawie jak jazda za darmo. Zgadzam się z tym, że jak kogoś stać na super furę, BMW, to powinno go stać też na benzyne, ale nie widzę nic złego w tym że ma gaz, skoro to nic nie zmienia, to poprostu inny rodzaj paliwa tyle że tańszy.
_________________
-A.J-
 
 
mariusz1606 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 650
Skąd: Żółtowo
Wysłany: 16-06-2011, 19:48   
   Bolid: SC 0.9,SC 1.1-> 1.2 16V, GS500E


wszystko ma swoje plusy i minusy, zależy co komu pasuje i bardziej odpowiada
 
 
 
Tennant 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1
Skąd: Wadowice
Wysłany: 02-07-2011, 21:40   
   Bolid: "na kupnie" Seicento :)


900 + LPG? Wątpię. Osobiście uważam że auto jest już na tyle oszczędne,że koszt instalacji może się prędko nie zwrócić, co więcej "gazując" silnik zawsze pozbawiamy go kilku koników mechanicznych..
 
 
gandw 
Nałogowiec


Pomógł: 67 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 366
Skąd: SBI
Wysłany: 02-07-2011, 22:13   
   Bolid: Seicento 1.1MPI Brush, Scenic II 1.9DCI


Seicento wcale nie jest tak oszczędne także Twoja teoria bierze w łeb ;) co do koni to fakt - ale jak ktoś potrzebuje po prostu tanio jeździć?
_________________

Seicento 0.9i SX [*]
 
 
 
Torrence 
Nałogowiec


Pomógł: 29 razy
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 743
Skąd: WPN/WD
Wysłany: 02-07-2011, 23:04   
   Bolid: ?koda Fabia


E tam. Kto będzie chciał to włoży gaz, kto nie to nie włoży. Do tego to się raczej za bardzo nie da przekonać ;)
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania - Mapa Forum