FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana baku
Autor Wiadomość
agrest_1976 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 2 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 20
Skąd: Będzin
Wysłany: 23-07-2011, 09:42   
   Bolid: FIAT Seicento 1.1 S


Ja Cię rozumiem, ale oryginał to jest wtedy jak idzie na pierwszy montaż w firmie. A to co na serwis to już gorszej jakości tyle że produkt oryginalny z tej firmy. Ale już to jest II kategoria produktu, tak zwany AM. Wiem, bo robię w firmie "BREMBO" produkującej tarcze i wiem jak to się to odbywa. Dla Fiata tarcze też robimy. Dla siebie tarcze do fiata załatwiałem, ale kupić można było tylko ten AM ( After Market), ale ja i tak sobie wykołowałem właśnie te najlepszej jakości na pierwszą linię produkcyjną co jadą....
_________________
FIAT Seicento 1.1 kat.S 1999 rok
Przeróbka z Vana, kolor: NISSAN Skyline
 
 
 
JaRabbit 
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy
Wiek: 56
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-07-2011, 10:30   
   Bolid: Corolla E12 2,0 D-4D, Konstal 105Na


agrest_1976 napisał/a:
Mnie się akurat jedna zerwała, ale szkoda że wcześniej nie dałem dobrze po śrubach WD, bo dwie pozostałe dobrze się odkręciły......... Tylko musisz mieć nie dużo paliwa w baku, bo będziesz musiał odlewać sporo i trochę nie za bardzo jest jak.

Lałem markowy odrdzewiacz,śruby przez 4 godziny były podlewane,luzowane słowem robione były cuda.
A i tak się ukręciły.Jedna jak już nic nie wystawało z nakrętki, druga parę milimetrów po ruszeniu.Jest to więc loteria,czy odkręci się czy nie.

Natomiast co do spuszczania paliwa.Ja wyjąłem zbiornik razem z kompletnym wlewem. Parę śrubek więcej zaledwie. Ale dzięki temu po zdjęciu rury wlewu z baku spokojnie przelałem zawartość do kanistra. :wink:
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 23-07-2011, 10:40   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


JaRabbit, a co jak ukręcimy tą śrubę koło ręcznego ( ponoć jej nie można zerwać bo kaplica - profil zamknięty ). zostaje spawarka wtedy ?
_________________

 
 
JaRabbit 
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy
Wiek: 56
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-07-2011, 15:17   
   Bolid: Corolla E12 2,0 D-4D, Konstal 105Na


Łukasz, akurat tej śruby nie ćwiczyłem, bo odkręciła się nadzwyczaj lekko. Ukręciły się te na tylnej belce.
Ale w przypadku tych śrub nie ma problemu. Nie trzeba gwintować,tylko dać nowe śruby z nakrętkami. Będzie łatwiej, przy kolejnej wymianie baku :-?
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 23-07-2011, 15:38   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


JaRabbit, nic no popsikam solidnie przez tydzien jakimś specyfikiem tudzież naftą te śruby wszystkie i sie zobaczy, dzięki :wink:
_________________

 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 23-07-2011, 15:42   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Łukasz napisał/a:


zamiennik
http://allegro.pl/zbiorni...1688744217.html

czy oryginał
http://www.fiat-lancia-al...a-seicento.html
Tak patrzę na te zbiorniki oryginalny i zamiennik i z tego co widzę to musiałbym zamiennik (kiedyś) chyba kupić . Popatrzcie na oryginał fiata. Całkiem różni się od zamiennika chociażby mocowaniem pompy paliwowej. U mnie jest przykręcana na szpilkach a w oryginale na jakiś pierścień czy jak.Poza tym brak jednego otworu chyba do przewietrzania.I jak szumnie napisali w opisie że do seicento z lat 1998-2010. Ciekawe jakbym kupił sugerując się tym co napisali i zostałbym ze zbiornikiem lub musiałbym pompę kupić inną? Całe szczęście mój samochodzik chociaż z roku 1999 to jeszcze zbiornik nie cieknie.
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
marek75 
Bywalec

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 72
Skąd: poznan
Wysłany: 23-07-2011, 16:30   
   Bolid: seicento1.1 mpi


macher napisał/a:
Ciekawe jakbym kupił sugerując się tym co napisali i zostałbym ze zbiornikiem lub musiałbym pompę kupić inną?


NIE

zamiennikowi niczego nie brakuje, ma wszystkie otwory jak powinien

jedyna roznica miedzy mpi a spi to podstawka do przykrecenia filtra paliwa
 
 
Citeriusz 
Nałogowiec

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 216
Skąd: Opole
Wysłany: 23-07-2011, 17:38   
   Bolid: Seicento


Do mnie przyszedł wczoraj zamiennik. W tygodniu biorę się za konserwację i montaż.
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 23-07-2011, 18:35   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


Citeriusz napisał/a:
Do mnie przyszedł wczoraj zamiennik. W tygodniu biorę się za konserwację i montaż.


to co wszystkim baki padają ? :)) :))
_________________

 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 23-07-2011, 19:04   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


marek75 napisał/a:


NIE

zamiennikowi niczego nie brakuje, ma wszystkie otwory jak powinien

jedyna roznica miedzy mpi a spi to podstawka do przykrecenia filtra paliwa
Tylko ja pisałem o oryginalnym baku na tym zdjęciu. Bo jakiś inny otwór ma na pompę . Jak mi siądzie to nie wiem, może w ogóle zrezygnuję ze zbiornika. Mam lpg i nawet w mrozy zapala w miarę od kilku lat i membrany są ok skoro niskie spalanie ma.
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 23-07-2011, 20:26   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


byłem w garażu zobaczyć i jest gorzej niż myślałem. koło zgrzewu jest całe przegnite, kwadrat 2 cm na 2 cm. naciskając kciukiem słysze trzaski pod palcem, mam wrażenie że mocniej dociskając kciuk wpadnie mi do baku a na mnie cała benzyna ( mam 3\4 baku pełnego ).

także żadna żywica, tylko niestety wymiana i to w miare szybka :roll:
_________________

 
 
Citeriusz 
Nałogowiec

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 216
Skąd: Opole
Wysłany: 28-07-2011, 13:39   
   Bolid: Seicento


Dla tych, którzy chcą zaoszczędzić na mechaniku. Dałem rade wymienić zbiornik paliwa samemu bez kanału, korzystając tylko z podnośnika. Przy okazji miałem także 2 ukręcone śruby.
 
 
=Miro= 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 26
Skąd: Krk
Wysłany: 28-07-2011, 15:39   
   Bolid: PANDA 1.1 MPI 2010


Citeriusz napisał/a:
Dla tych, którzy chcą zaoszczędzić na mechaniku. Dałem rade wymienić zbiornik paliwa samemu bez kanału, korzystając tylko z podnośnika. Przy okazji miałem także 2 ukręcone śruby.



OMG NIE WYOBRAŻAM SOBIE TEGO :)
 
 
Citeriusz 
Nałogowiec

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 216
Skąd: Opole
Wysłany: 28-07-2011, 18:42   
   Bolid: Seicento


Żeby nie było niedomówień pisząc podnośnik miałem na myśli lewarek z bagażnika.
 
 
marcelmax 
Bywalec

Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 81
Skąd: CNA/CB lub CB/CNA
Wysłany: 28-07-2011, 19:10   
   Bolid: Seicento


Citeriusz napisał/a:
lewarek z bagażnika


eeee ja za pomocą tego urządzenia to skrzynie zwalam na parkingu

=Miro= napisał/a:
OMG NIE WYOBRAŻAM SOBIE TEGO :)


a to sobie wyobrażasz :)
_________________
SC 1.1 Hobby - Navy Blue. Jamex-owo i Michael-owo i 6-biegowo :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum