Wymiana baku |
Autor |
Wiadomość |
agrest_1976
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 20 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 23-07-2011, 09:42
Bolid: FIAT Seicento 1.1 S |
|
|
Ja Cię rozumiem, ale oryginał to jest wtedy jak idzie na pierwszy montaż w firmie. A to co na serwis to już gorszej jakości tyle że produkt oryginalny z tej firmy. Ale już to jest II kategoria produktu, tak zwany AM. Wiem, bo robię w firmie "BREMBO" produkującej tarcze i wiem jak to się to odbywa. Dla Fiata tarcze też robimy. Dla siebie tarcze do fiata załatwiałem, ale kupić można było tylko ten AM ( After Market), ale ja i tak sobie wykołowałem właśnie te najlepszej jakości na pierwszą linię produkcyjną co jadą.... |
_________________ FIAT Seicento 1.1 kat.S 1999 rok
Przeróbka z Vana, kolor: NISSAN Skyline
 |
|
|
|
 |
JaRabbit
Nałogowiec
Pomógł: 31 razy Wiek: 56 Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 262 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-07-2011, 10:30
Bolid: Corolla E12 2,0 D-4D, Konstal 105Na |
|
|
agrest_1976 napisał/a: | Mnie się akurat jedna zerwała, ale szkoda że wcześniej nie dałem dobrze po śrubach WD, bo dwie pozostałe dobrze się odkręciły......... Tylko musisz mieć nie dużo paliwa w baku, bo będziesz musiał odlewać sporo i trochę nie za bardzo jest jak. |
Lałem markowy odrdzewiacz,śruby przez 4 godziny były podlewane,luzowane słowem robione były cuda.
A i tak się ukręciły.Jedna jak już nic nie wystawało z nakrętki, druga parę milimetrów po ruszeniu.Jest to więc loteria,czy odkręci się czy nie.
Natomiast co do spuszczania paliwa.Ja wyjąłem zbiornik razem z kompletnym wlewem. Parę śrubek więcej zaledwie. Ale dzięki temu po zdjęciu rury wlewu z baku spokojnie przelałem zawartość do kanistra. |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 23-07-2011, 10:40
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
JaRabbit, a co jak ukręcimy tą śrubę koło ręcznego ( ponoć jej nie można zerwać bo kaplica - profil zamknięty ). zostaje spawarka wtedy ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
JaRabbit
Nałogowiec
Pomógł: 31 razy Wiek: 56 Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 262 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-07-2011, 15:17
Bolid: Corolla E12 2,0 D-4D, Konstal 105Na |
|
|
Łukasz, akurat tej śruby nie ćwiczyłem, bo odkręciła się nadzwyczaj lekko. Ukręciły się te na tylnej belce.
Ale w przypadku tych śrub nie ma problemu. Nie trzeba gwintować,tylko dać nowe śruby z nakrętkami. Będzie łatwiej, przy kolejnej wymianie baku |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 23-07-2011, 15:38
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
JaRabbit, nic no popsikam solidnie przez tydzien jakimś specyfikiem tudzież naftą te śruby wszystkie i sie zobaczy, dzięki |
_________________
 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 23-07-2011, 15:42
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Tak patrzę na te zbiorniki oryginalny i zamiennik i z tego co widzę to musiałbym zamiennik (kiedyś) chyba kupić . Popatrzcie na oryginał fiata. Całkiem różni się od zamiennika chociażby mocowaniem pompy paliwowej. U mnie jest przykręcana na szpilkach a w oryginale na jakiś pierścień czy jak.Poza tym brak jednego otworu chyba do przewietrzania.I jak szumnie napisali w opisie że do seicento z lat 1998-2010. Ciekawe jakbym kupił sugerując się tym co napisali i zostałbym ze zbiornikiem lub musiałbym pompę kupić inną? Całe szczęście mój samochodzik chociaż z roku 1999 to jeszcze zbiornik nie cieknie. |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
marek75
Bywalec
Pomógł: 10 razy Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 72 Skąd: poznan
|
Wysłany: 23-07-2011, 16:30
Bolid: seicento1.1 mpi |
|
|
macher napisał/a: | Ciekawe jakbym kupił sugerując się tym co napisali i zostałbym ze zbiornikiem lub musiałbym pompę kupić inną? |
NIE
zamiennikowi niczego nie brakuje, ma wszystkie otwory jak powinien
jedyna roznica miedzy mpi a spi to podstawka do przykrecenia filtra paliwa |
|
|
|
 |
Citeriusz
Nałogowiec
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Cze 2010 Posty: 216 Skąd: Opole
|
Wysłany: 23-07-2011, 17:38
Bolid: Seicento |
|
|
Do mnie przyszedł wczoraj zamiennik. W tygodniu biorę się za konserwację i montaż. |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 23-07-2011, 18:35
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
Citeriusz napisał/a: | Do mnie przyszedł wczoraj zamiennik. W tygodniu biorę się za konserwację i montaż. |
to co wszystkim baki padają ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 23-07-2011, 19:04
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
marek75 napisał/a: |
NIE
zamiennikowi niczego nie brakuje, ma wszystkie otwory jak powinien
jedyna roznica miedzy mpi a spi to podstawka do przykrecenia filtra paliwa | Tylko ja pisałem o oryginalnym baku na tym zdjęciu. Bo jakiś inny otwór ma na pompę . Jak mi siądzie to nie wiem, może w ogóle zrezygnuję ze zbiornika. Mam lpg i nawet w mrozy zapala w miarę od kilku lat i membrany są ok skoro niskie spalanie ma. |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 23-07-2011, 20:26
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
byłem w garażu zobaczyć i jest gorzej niż myślałem. koło zgrzewu jest całe przegnite, kwadrat 2 cm na 2 cm. naciskając kciukiem słysze trzaski pod palcem, mam wrażenie że mocniej dociskając kciuk wpadnie mi do baku a na mnie cała benzyna ( mam 3\4 baku pełnego ).
także żadna żywica, tylko niestety wymiana i to w miare szybka |
_________________
 |
|
|
|
 |
Citeriusz
Nałogowiec
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Cze 2010 Posty: 216 Skąd: Opole
|
Wysłany: 28-07-2011, 13:39
Bolid: Seicento |
|
|
Dla tych, którzy chcą zaoszczędzić na mechaniku. Dałem rade wymienić zbiornik paliwa samemu bez kanału, korzystając tylko z podnośnika. Przy okazji miałem także 2 ukręcone śruby. |
|
|
|
 |
=Miro=
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2009 Posty: 26 Skąd: Krk
|
Wysłany: 28-07-2011, 15:39
Bolid: PANDA 1.1 MPI 2010 |
|
|
Citeriusz napisał/a: | Dla tych, którzy chcą zaoszczędzić na mechaniku. Dałem rade wymienić zbiornik paliwa samemu bez kanału, korzystając tylko z podnośnika. Przy okazji miałem także 2 ukręcone śruby. |
OMG NIE WYOBRAŻAM SOBIE TEGO |
|
|
|
 |
Citeriusz
Nałogowiec
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Cze 2010 Posty: 216 Skąd: Opole
|
Wysłany: 28-07-2011, 18:42
Bolid: Seicento |
|
|
Żeby nie było niedomówień pisząc podnośnik miałem na myśli lewarek z bagażnika. |
|
|
|
 |
marcelmax
Bywalec
Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 15 Kwi 2007 Posty: 81 Skąd: CNA/CB lub CB/CNA
|
Wysłany: 28-07-2011, 19:10
Bolid: Seicento |
|
|
Citeriusz napisał/a: | lewarek z bagażnika |
eeee ja za pomocą tego urządzenia to skrzynie zwalam na parkingu
=Miro= napisał/a: | OMG NIE WYOBRAŻAM SOBIE TEGO |
a to sobie wyobrażasz |
_________________ SC 1.1 Hobby - Navy Blue. Jamex-owo i Michael-owo i 6-biegowo
 |
|
|
|
 |
|