FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Prośba o pinout
Autor Wiadomość
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 09-12-2011, 18:10   Prośba o pinout
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Witam . Potrzebuję rozpiski pinów komputera wtrysku IAW 59F M3 z silnika fiata pandy 1100.Taki sam w seicento więc liczę na pomoc. Podpinałem dziś taki samochód pod FES-a bo nie chciał odpalić (check sie palił) i wypluł błąd PO335 czyli błąd w czujniku położenia wału korbowego. Chciałbym sprawdzic ciągłośc przewodów do komputera a nie wiem które piny odpowadają za ten czujnik w kostce ECU.Jest to ten żelowy komp z dwoma wtyczkami.Myślę że nawet jakieś stworzonko się zakradło i chrupnęło kabelek.
 
 
JaRabbit 
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy
Wiek: 56
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-12-2011, 20:46   
   Bolid: Corolla E12 2,0 D-4D, Konstal 105Na


Złącze B
53-połączenie z czujnikiem prędkości obrotowej GMP (+)
67-połączenie czujnika prędkości obrotowej GMP
_________________
SC 1242+6 speed już nie ma
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 09-12-2011, 21:03   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Złącze "B" tzn bliżej kabiny czy pasa przedniego?Jestem mało zorientowany w tej centralce wiem że jest żelowa i może często się psuć.Jednak chcę iść tropem tego czujnika bo co wykasuję błąd to powraca.Jeszcze jedno pytanko.Czyli jak są dwa połączenia jak piszesz to czujnik jest dwupinowy?Widziałem na allegro czujniki do seicento/pandy MPI i są dwa rodzaje z przewodem i bez przewodu z kostką zaraz przy czujniku. Muszę jutro wymontować i sprawdzić jego obwód. Usterka przyszła nagle. Jeszcze wstawiłem samochód do garażu a po tygodniu kręci ale nie odpala check się świecił więc podpiąłem pod fejsa.Oby nie centralka tylko ten czujnik jak powiedział program.
 
 
JaRabbit 
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy
Wiek: 56
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-12-2011, 21:29   
   Bolid: Corolla E12 2,0 D-4D, Konstal 105Na


Nie mam skanera coby podesłać ci wygląd i opis złączy.
Z tym,że w seju montowane były dwa rodzaje żelowego komputera.
Do numeru nadwozia 754085 w kompie były dwa złącza jakby prostokątne, od numeru nadwozia j.w. jedno złącze prostokątne (B), drugie ścięte ukośnie na zewnętrznej ściance (A).
Numery pinów są do tego nowszego.
Złącze B- w kierunku silnika
_________________
SC 1242+6 speed już nie ma
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 09-12-2011, 21:39   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Samochód rok 2003 tak że pewno to starsze będzie chociaż ma dwie sondy więc nie 59F M2 a 59F M3 Tyle co ustaliłem.
Jutro będę działać.Dziękuję
 
 
JaRabbit 
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy
Wiek: 56
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-12-2011, 21:56   
   Bolid: Corolla E12 2,0 D-4D, Konstal 105Na


Czyli w starszym kompie to tez złącze B (w kierunku silnika) i tak :
25-połączenie z czujnikiem prędkości obrotowej GMP (+)
34-połaczenie ekranów czujnika GMP i czujnika fazy
35-połączenie czujnika GMP

I tyle z książki :smile:
_________________
SC 1242+6 speed już nie ma
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga - Mapa Forum