Prośba o pinout |
Autor |
Wiadomość |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 09-12-2011, 18:10 Prośba o pinout
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Witam . Potrzebuję rozpiski pinów komputera wtrysku IAW 59F M3 z silnika fiata pandy 1100.Taki sam w seicento więc liczę na pomoc. Podpinałem dziś taki samochód pod FES-a bo nie chciał odpalić (check sie palił) i wypluł błąd PO335 czyli błąd w czujniku położenia wału korbowego. Chciałbym sprawdzic ciągłośc przewodów do komputera a nie wiem które piny odpowadają za ten czujnik w kostce ECU.Jest to ten żelowy komp z dwoma wtyczkami.Myślę że nawet jakieś stworzonko się zakradło i chrupnęło kabelek. |
|
|
|
 |
JaRabbit
Nałogowiec
Pomógł: 31 razy Wiek: 56 Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 262 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-12-2011, 20:46
Bolid: Corolla E12 2,0 D-4D, Konstal 105Na |
|
|
Złącze B
53-połączenie z czujnikiem prędkości obrotowej GMP (+)
67-połączenie czujnika prędkości obrotowej GMP |
_________________ SC 1242+6 speed już nie ma |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 09-12-2011, 21:03
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Złącze "B" tzn bliżej kabiny czy pasa przedniego?Jestem mało zorientowany w tej centralce wiem że jest żelowa i może często się psuć.Jednak chcę iść tropem tego czujnika bo co wykasuję błąd to powraca.Jeszcze jedno pytanko.Czyli jak są dwa połączenia jak piszesz to czujnik jest dwupinowy?Widziałem na allegro czujniki do seicento/pandy MPI i są dwa rodzaje z przewodem i bez przewodu z kostką zaraz przy czujniku. Muszę jutro wymontować i sprawdzić jego obwód. Usterka przyszła nagle. Jeszcze wstawiłem samochód do garażu a po tygodniu kręci ale nie odpala check się świecił więc podpiąłem pod fejsa.Oby nie centralka tylko ten czujnik jak powiedział program. |
|
|
|
 |
JaRabbit
Nałogowiec
Pomógł: 31 razy Wiek: 56 Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 262 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-12-2011, 21:29
Bolid: Corolla E12 2,0 D-4D, Konstal 105Na |
|
|
Nie mam skanera coby podesłać ci wygląd i opis złączy.
Z tym,że w seju montowane były dwa rodzaje żelowego komputera.
Do numeru nadwozia 754085 w kompie były dwa złącza jakby prostokątne, od numeru nadwozia j.w. jedno złącze prostokątne (B), drugie ścięte ukośnie na zewnętrznej ściance (A).
Numery pinów są do tego nowszego.
Złącze B- w kierunku silnika |
_________________ SC 1242+6 speed już nie ma |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 09-12-2011, 21:39
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Samochód rok 2003 tak że pewno to starsze będzie chociaż ma dwie sondy więc nie 59F M2 a 59F M3 Tyle co ustaliłem.
Jutro będę działać.Dziękuję |
|
|
|
 |
JaRabbit
Nałogowiec
Pomógł: 31 razy Wiek: 56 Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 262 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-12-2011, 21:56
Bolid: Corolla E12 2,0 D-4D, Konstal 105Na |
|
|
Czyli w starszym kompie to tez złącze B (w kierunku silnika) i tak :
25-połączenie z czujnikiem prędkości obrotowej GMP (+)
34-połaczenie ekranów czujnika GMP i czujnika fazy
35-połączenie czujnika GMP
I tyle z książki |
_________________ SC 1242+6 speed już nie ma |
|
|
|
 |
|