wymiana (demontaż) licznika (zegarów) w SC |
Autor |
Wiadomość |
janosik789
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 03 Sty 2012 Posty: 322 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 04-01-2012, 10:10
Bolid: Seat Toledo 5P |
|
|
ło kurde.. sporo roboty myslalem ze da sie jakos szybciej a nie ma ktos na sprzedaż liznika ale takiego z zegarkiem po prawej stronie i przebegiem dziennym?;>
i dzieki za pomoc |
_________________
 |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 04-01-2012, 10:59
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
janosik789 napisał/a: | ło kurde.. sporo roboty myslalem ze da sie jakos szybciej a nie ma ktos na sprzedaż liznika ale takiego z zegarkiem po prawej stronie i przebegiem dziennym?;>
i dzieki za pomoc |
Spoko. Poszukaj na szrocie ,bo da sie wyrwać oryginalny licznik w idealnym stanie za śmieszne pieniądze. Ja za licznik do Seicento dalem 20zł. Za obrotomierz 30zł, z zaślepką i kostką. Także opłaca się poszukać. |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
janosik789
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 03 Sty 2012 Posty: 322 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 31-01-2012, 11:49
Bolid: Seat Toledo 5P |
|
|
Witam ponownie. Znowu mam problem z tym licznikiem Wiec moje pytanie jest takie. na zdjęciu które wrzucił Pieczar93 http://img856.imageshack....06/p1170657.jpg
jest ten dzióbek w który wchodzi linka od prędkościomierza czy jego da się jakoś wykręcić? wymienić na inny? bo cały czas jak jadę to licznik tak stuka... takie pyk pyk pyk pyk i tak od 20km/h aż do końca świata wydaje mi się ze to wina właśnie tego chyba ze ktoś już miał podobnie.. |
_________________
 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 31-01-2012, 11:53
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
To jest chyba cały odlew i można wymienić całe to metalowe. Jeśli to linka stuka obejrzyj jej koniec czy ten czworokąt się nie wyrobił i starczy może wymiana wkładu linki |
|
|
|
 |
janosik789
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 03 Sty 2012 Posty: 322 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 31-01-2012, 11:57
Bolid: Seat Toledo 5P |
|
|
próbowalem wlaśnie to zdemontować trzyma się na 2 śrubach i nie chce wyjść:| bo jest taka sprawa ze wymienialem licznik i w poprzednim tak sie nie działo dopiero w tym nowym od razu po załozeniu i wydaje mi sie ze wlasnie w tym odlewie jest to wyrobione dosyć mocno.. |
_________________
 |
|
|
|
 |
boonsaw
Nałogowiec
Pomógł: 15 razy Wiek: 34 Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 128 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 31-01-2012, 12:37
Bolid: była Czerwona strzała 899ccm:( jest O2 FL |
|
|
U mnie efekt pykania byl wtedy jak probowalem ustawic w "nowym" liczniku swoj przebieg. proponuje wymienic caly mechanizm odkrecajac te 2 srobki pod tarcza bo dojscie do ładu z tymi zembatkami (to jest przyczyna )graniczy z cudem choc podobno jest do do zrobienia |
_________________
 |
|
|
|
 |
janosik789
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 03 Sty 2012 Posty: 322 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 31-01-2012, 12:53
Bolid: Seat Toledo 5P |
|
|
no przebieg ustawiałęm to prawda. ale wymienie ten mechanizm ze starego a przebieg i tak bd musiał ustawic znowu.. bledne kolo coś czuje.. |
_________________
 |
|
|
|
 |
renire
Bywalec

Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 21 Sty 2011 Posty: 73 Skąd: internet
|
Wysłany: 31-01-2012, 16:45
Bolid: Fiat seicento 0.9 FUN + LPG |
|
|
mozna tez zawsze ustawic recznie ten przebieg. ;odłaczyc jakis silniczek 12V i cofnac lub nabic brakujace km. choc to trszke trwa, w zaleznosci jaka predkoscx obrotowa ma silniczek |
_________________ reni
 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 31-01-2012, 16:50
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Można ale jak przekroczysz prędkość tzn jak wskazówka za bardzo się wychyli to może później wskazywać jak szalona góra dół.Po tym można było poznać na giełdach w PRL-u które liczniki były kręcone. |
|
|
|
 |
renire
Bywalec

Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 21 Sty 2011 Posty: 73 Skąd: internet
|
Wysłany: 31-01-2012, 16:54
Bolid: Fiat seicento 0.9 FUN + LPG |
|
|
to to tak. zgadza sie |
_________________ reni
 |
|
|
|
 |
JaRabbit
Nałogowiec
Pomógł: 31 razy Wiek: 56 Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 262 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-01-2012, 16:55
Bolid: Corolla E12 2,0 D-4D, Konstal 105Na |
|
|
Zrób sobie dobrego "bączka", np.z silniczka od dmuchawy z Nysy,czy z Żuka,podłącz rezystor (dla zmniejszenia obrotów) i jedziesz z prędkością maksymalną.Ale nie większą,bo jak pisał Macher będzie potem wskazówka latać. |
_________________ SC 1242+6 speed już nie ma |
|
|
|
 |
janosik789
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 03 Sty 2012 Posty: 322 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 31-01-2012, 16:58
Bolid: Seat Toledo 5P |
|
|
Njgorsze jest to ze mam tylko ten jeden licznik co stuka.. nie da sie go jakos naprawic albo cos..?zeby przestał stukac? |
_________________
 |
|
|
|
 |
boonsaw
Nałogowiec
Pomógł: 15 razy Wiek: 34 Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 128 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 31-01-2012, 17:00
Bolid: była Czerwona strzała 899ccm:( jest O2 FL |
|
|
Poszujak w podobnych tematach bo kiedys wydawalo mi sie ze tu na forum ktos pisal ze to ogarnal niewiem ile w tym prawdy ale moze akurat |
_________________
 |
|
|
|
 |
janosik789
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 03 Sty 2012 Posty: 322 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 31-01-2012, 17:02
Bolid: Seat Toledo 5P |
|
|
sie czlowiek cieszył ze ma cos lepszego i nowszego a tu jak zwykle ;D |
_________________
 |
|
|
|
 |
alice_b
Nałogowiec
Wiek: 45 Dołączyła: 12 Gru 2011 Posty: 206 Skąd: Piekary ?ląskie
|
Wysłany: 31-01-2012, 19:18
Bolid: Seicento Young 0.899 |
|
|
mi też stukało ale przestało jak wymieniłam licznik. |
|
|
|
 |
|