FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dodatkowe wskaźniki
Autor Wiadomość
jerzyk 
Loża szyderców


Pomógł: 151 razy
Wiek: 47
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 2692
Skąd: Łódź
Wysłany: 30-10-2010, 21:04   
   Bolid: Audi


kyniu napisał/a:
( lae ten 3 pinowy ponad 120 pln)




e , nie przesadzaj tylko 87 zł

http://allegro.pl/czujnik...1297890213.html
_________________

 
 
osi 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 13
Skąd: Krk
Wysłany: 01-11-2010, 15:18   
   Bolid: SC


Panowie, gdzie najlepiej założyć adapter z czujnikiem AG? Tak jak niektórzy piszą za termostatem czy na wężu do chłodnicy?
 
 
kaziu1985pn 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 237
Skąd: poznań
Wysłany: 13-03-2012, 18:43   
   Bolid: Seicento 1,1mpi 4AF.M9 / Panda 1,2mpi 4AF.S2


silnik mpi
gdzie wpakować dodatowe czujniki:
- temp wody
- temp oleju
- ciśnienie oleju

znajda sie jakieś zaslepki zamiast których dało by się wmontować czujnik ?? bo podobno podkładka pod filtr oleju ciężko bo miejsca mało.
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
 
 
folgi 
Nałogowiec


Wiek: 38
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 148
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-03-2012, 11:04   
   Bolid: SC


Otwór w pompie oleju można zrobić, ale dużo roboty, ewentualnie trójnik pod fabryczny czujnik ciśnienia oleju. Zdecydowanie podstawka pod filtr jest najwygodniejszym rozwiązaniem, miejsca jest od groma, ja przy turbo zmieściłem podstawkę pod chłodnicę oleju :D
_________________
potrubowany

SC 1.2 8V Turbo
 
 
 
kaziu1985pn 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 237
Skąd: poznań
Wysłany: 22-03-2012, 18:28   
   Bolid: Seicento 1,1mpi 4AF.M9 / Panda 1,2mpi 4AF.S2


folgi, nawet jesli mam mpi z tym katem wiszacym przy silniku ??
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
 
 
radavan 
Nałogowiec


Wiek: 31
Dołączył: 19 Gru 2011
Posty: 224
Skąd: PO
Wysłany: 22-03-2012, 20:10   
   Bolid: avensis 2.0


słuchajcie a można dostać do seja takie gniazdo na 3 dodatkowe wskażniki na słupek ?
_________________
sc 1.1 '00, ibiza fr '07, avensis '02
 
 
 
intermis 
Bywalec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 62
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 22-03-2012, 22:46   
   Bolid: Seicento Sporting 1.1 SPI / 1.2 MPI


Uniwersalny uchwyt na 3 wskaźniki możesz kupić ale samemu musisz to dopasować do słupka, dedykowanych do Seicento nigdy nie widziałem.
 
 
 
folgi 
Nałogowiec


Wiek: 38
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 148
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-03-2012, 14:15   
   Bolid: SC


kaziu1985pn jak widać u mnie też jest ciasno się podstawka mieści



A tu masz czujnik ciśnienia oleju zamontowany na trójniku pod oryginalnym czujnikiem, poniżej jest czujnik temperatury oleju wkręcony w otwór zrobiony w pompie oleju.

_________________
potrubowany

SC 1.2 8V Turbo
 
 
 
radavan 
Nałogowiec


Wiek: 31
Dołączył: 19 Gru 2011
Posty: 224
Skąd: PO
Wysłany: 24-03-2012, 12:06   
   Bolid: avensis 2.0


intermis napisał/a:
Uniwersalny uchwyt na 3 wskaźniki możesz kupić ale samemu musisz to dopasować do słupka, dedykowanych do Seicento nigdy nie widziałem.


no trudno, pokombinuję z tym uniwersalnym :)
_________________
sc 1.1 '00, ibiza fr '07, avensis '02
 
 
 
kaziu1985pn 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 237
Skąd: poznań
Wysłany: 24-03-2012, 12:26   
   Bolid: Seicento 1,1mpi 4AF.M9 / Panda 1,2mpi 4AF.S2


folgi, dzieki wielkie faktycznie się da :)
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
 
 
intermis 
Bywalec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 62
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 10-04-2012, 22:52   
   Bolid: Seicento Sporting 1.1 SPI / 1.2 MPI


Pany mam w głowicy 1.2 MPI wkręcony seryjny czujnik temperatury wody jednopinowy (pod wskaźnik w Punto). Aktualnie mam to podpięte pod kontrolkę, która w miarę rozgrzewania silnika świeci/żarzy się coraz jaśniej (normalny objaw na takim czujniku). Plan jest taki, że odpinam kontrolkę i do czujnika podpinam jeden kabel (biały kabel?) od zegara Auto Gauge, co z drugim kablem? Z tego co wiem to jest to masa (czarny kabel?), w którym miejscu ją najlepiej podpiąć?
 
 
 
Verchi 
Nałogowiec


Pomógł: 30 razy
Wiek: 37
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 524
Skąd: LBN
Wysłany: 11-04-2012, 16:28   
   Bolid: SCS 1.4 16V


Ten czujnik co masz w silniku jednopinowy to potrzebuje tylko jeden przewód sygnałowy do wskaźnika ag. Sam się masuje, że tak to nazwę.

Nie wiem jaki masz ten wskaźnik, ale ja mam indiglo i tak:

Inwerter posiada 2 przewody: biało-czarny to plus po światłach postojowych, czarny masa.

Od wskaźnika idą 3 przewody oprócz tego:

G - masa - gdziekolwiek do budy
I - plus po stacyjce (zasilanie wskaźnika)
S - sygnał (właśnie idący do twojego czujnika)

Mogłem literki pomylić bo nie pamiętam jak tam dokładnie jest oznaczone :)
_________________
Borki 2010 #100
Sypniewo 2011 #100

Najszybszy sej w mieście :D :P
 
 
intermis 
Bywalec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 62
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 12-04-2012, 23:03   
   Bolid: Seicento Sporting 1.1 SPI / 1.2 MPI


Mam zegar z serii SM Warning (na silniczku krokowym). Zasilanie jest na jednej wtyczce / kostce (białej) czteropinowej: stały + z akumulatora na czerwonym przewodzie, masa na czarnym przewodzie, + po stacyjce na białym przewodzie, + po światłach na pomarańczowym przewodzie (do przyciemniania podświetlenia). Zasilanie jest sprawą jasną i jest opisane w instrukcji. Na drugiej wtyczce / kostce (niebieskiej) podpina się czujnik, są przy niej (i przy czujniku z zestawu) dwa przewody - biały i czarny. Który podłączyć do wskaźnika jednopinowego od Punto i co zrobić z drugim przewodem?
 
 
 
pinin 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 60
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-04-2012, 08:18   
   Bolid: SC 1.3T


Jeden podpinasz do czujnika, drugi masujesz obok niego do silnika. Polaryzacja nie ma znaczenia - to termistor NTC, poczytaj w sieci jak chcesz. Dobrą metodą na sprawdzenie takiego termistora jest odwrócenie polaryzacji - przy obu podpięciach musi wskazywać to samo. Jeśli tak nie jest, to znaczy, że jest uszkodzony.
_________________
00' SC 1.3T
04' R53
 
 
intermis 
Bywalec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 62
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 13-04-2012, 09:51   
   Bolid: Seicento Sporting 1.1 SPI / 1.2 MPI


Dzięki, tyle potrzebowałem wiedzieć. W takim razie zarobię na tym przewodzie oczko i przykręcę do którejś śrubki w okolicy.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum