FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
błedy w ecu
Autor Wiadomość
juliusz64 
Nałogowiec


Pomógł: 13 razy
Wiek: 30
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 442
Skąd: Okolice Ostrołęki
Wysłany: 26-06-2012, 17:43   błedy w ecu
   Bolid: Seicento 900


Witam mam problem od dłuższego czasu w seju otóż jadę sobie nagle dusi się daję gazu i nic pomaga zgaszenie i odpalenie na chwile po podłączeniu pod kompa wyskoczyły 2 błędy :
1. cewka 1 zwarcie z +12 (szukałem wszystkie kable całe nie ma zwarcia nigdzie)
2. recylkulacja oparów paliwa (EVAP) zwarcie z masą lub przerwa ( i tu nie wiem o co chodzi)

Ogólne parametry
http://x.garnek.pl/ga2108...a3/21625063.jpg
_________________
fast sej ; >
 
 
 
luckyboy 
Nałogowiec


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Mar 2012
Posty: 152
Skąd: Piernikowo
Wysłany: 26-06-2012, 18:26   
   Bolid: był Actual 1.1 MPI


Masz zwarcie na cewce, w momencie zwarcia odcina zapłon i gaśnie, dopiero reset centralki (przekręcenie kluczyka) ponawia działanie komputera - taka moja teoria :) Sprawdź/wymień cewkę.

EVAP to zawór cyrkulacji oparów paliwa ze zbiornika - widocznie nie działa stąd błąd.
_________________


"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie."
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć."
 
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 26-06-2012, 18:53   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Jak masz dojście do interfejsu to skasuj błędy bo to moga byc jakieś stare oczekujące.Wtedy po przejechaniu się samochodem podłącz ponownie i zobaczysz które niesprawności powrócą. .Evap to owszem elektrozawór oparów paliwa. Zobacz bezpiecznik przy czerwonym przekaźniku (10A) zabezpiecza ten zawór i podgrzewacz sondy lambda. Jak jest spalony to wyskakuje błąd- przerwa.Zamień cewki miejscami- przekładając oczywiście przewody WN i zasilajace.Jak powróci błąd na cewce 2 to wina cewki jak na nr1 to dokładnie sprawdź instalację . Również pod czerwonym przekaźnikiem na przewodzie zielonoczarnym.
 
 
luckyboy 
Nałogowiec


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Mar 2012
Posty: 152
Skąd: Piernikowo
Wysłany: 26-06-2012, 18:58   
   Bolid: był Actual 1.1 MPI


macher napisał/a:
Jak masz dojście do interfejsu to skasuj błędy bo to moga byc jakieś stare oczekujące.Wtedy po przejechaniu się samochodem podłącz ponownie i zobaczysz które niesprawności powrócą. .Evap to owszem elektrozawór oparów paliwa. Zobacz bezpiecznik przy czerwonym przekaźniku (10A) zabezpiecza ten zawór i podgrzewacz sondy lambda. Jak jest spalony to wyskakuje błąd- przerwa.Zamień cewki miejscami- przekładając oczywiście przewody WN i zasilajace.Jak powróci błąd na cewce 2 to wina cewki jak na nr1 to dokładnie sprawdź instalację . Również pod czerwonym przekaźnikiem na przewodzie zielonoczarnym.


Trzeba umieć ubrać myśli w słowa :)
_________________


"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie."
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć."
 
 
 
juliusz64 
Nałogowiec


Pomógł: 13 razy
Wiek: 30
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 442
Skąd: Okolice Ostrołęki
Wysłany: 26-06-2012, 19:57   
   Bolid: Seicento 900


Błędy wykasowałem przejechałem ok 2 km problem nadal jest ale błędów nie ma ;/ robiłem test cewki1 i tego zaworu EVAP i testy pozytywne
_________________
fast sej ; >
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang - Mapa Forum