błedy w ecu |
Autor |
Wiadomość |
juliusz64
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 30 Dołączył: 21 Cze 2008 Posty: 442 Skąd: Okolice Ostrołęki
|
Wysłany: 26-06-2012, 17:43 błedy w ecu
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Witam mam problem od dłuższego czasu w seju otóż jadę sobie nagle dusi się daję gazu i nic pomaga zgaszenie i odpalenie na chwile po podłączeniu pod kompa wyskoczyły 2 błędy :
1. cewka 1 zwarcie z +12 (szukałem wszystkie kable całe nie ma zwarcia nigdzie)
2. recylkulacja oparów paliwa (EVAP) zwarcie z masą lub przerwa ( i tu nie wiem o co chodzi)
Ogólne parametry
http://x.garnek.pl/ga2108...a3/21625063.jpg |
_________________ fast sej ; > |
|
|
|
 |
luckyboy
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 152 Skąd: Piernikowo
|
Wysłany: 26-06-2012, 18:26
Bolid: był Actual 1.1 MPI |
|
|
Masz zwarcie na cewce, w momencie zwarcia odcina zapłon i gaśnie, dopiero reset centralki (przekręcenie kluczyka) ponawia działanie komputera - taka moja teoria Sprawdź/wymień cewkę.
EVAP to zawór cyrkulacji oparów paliwa ze zbiornika - widocznie nie działa stąd błąd. |
_________________
"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie."
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć." |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 26-06-2012, 18:53
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Jak masz dojście do interfejsu to skasuj błędy bo to moga byc jakieś stare oczekujące.Wtedy po przejechaniu się samochodem podłącz ponownie i zobaczysz które niesprawności powrócą. .Evap to owszem elektrozawór oparów paliwa. Zobacz bezpiecznik przy czerwonym przekaźniku (10A) zabezpiecza ten zawór i podgrzewacz sondy lambda. Jak jest spalony to wyskakuje błąd- przerwa.Zamień cewki miejscami- przekładając oczywiście przewody WN i zasilajace.Jak powróci błąd na cewce 2 to wina cewki jak na nr1 to dokładnie sprawdź instalację . Również pod czerwonym przekaźnikiem na przewodzie zielonoczarnym. |
|
|
|
 |
luckyboy
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 152 Skąd: Piernikowo
|
Wysłany: 26-06-2012, 18:58
Bolid: był Actual 1.1 MPI |
|
|
macher napisał/a: | Jak masz dojście do interfejsu to skasuj błędy bo to moga byc jakieś stare oczekujące.Wtedy po przejechaniu się samochodem podłącz ponownie i zobaczysz które niesprawności powrócą. .Evap to owszem elektrozawór oparów paliwa. Zobacz bezpiecznik przy czerwonym przekaźniku (10A) zabezpiecza ten zawór i podgrzewacz sondy lambda. Jak jest spalony to wyskakuje błąd- przerwa.Zamień cewki miejscami- przekładając oczywiście przewody WN i zasilajace.Jak powróci błąd na cewce 2 to wina cewki jak na nr1 to dokładnie sprawdź instalację . Również pod czerwonym przekaźnikiem na przewodzie zielonoczarnym. |
Trzeba umieć ubrać myśli w słowa |
_________________
"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie."
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć." |
|
|
|
 |
juliusz64
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 30 Dołączył: 21 Cze 2008 Posty: 442 Skąd: Okolice Ostrołęki
|
Wysłany: 26-06-2012, 19:57
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Błędy wykasowałem przejechałem ok 2 km problem nadal jest ale błędów nie ma robiłem test cewki1 i tego zaworu EVAP i testy pozytywne |
_________________ fast sej ; > |
|
|
|
 |
|