|
Co zrobiłeś/aś dzisiaj dla swojego autka? |
| Autor |
Wiadomość |
saper94
spamer team motórzysta

Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 06-10-2012, 13:50
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
popieram przedmówcę w tej kewstii ale to raczej przepalone żarówki |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
dijack
Nałogowiec Noł lajf

Wiek: 32 Dołączył: 05 Mar 2012 Posty: 817 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 06-10-2012, 14:08
Bolid: Seicento 1.1 SPI |
|
|
| Dobra to jeszcze bądźcie tacy mili i powiedzcie mi które to są żarówki i jak je wymienić bo jak już mówiłem w wielu tematach jestem laikiem |
_________________ Pozdrawiam Szymon
SEICENTO NA FACEBOOK'U |
|
|
|
 |
kapitan chaos
Nałogowiec dyżurny psuja

Wiek: 33 Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 546 Skąd: ?roda Wielkopolska
|
Wysłany: 06-10-2012, 14:10
Bolid: FIAT Seicento MPI |
|
|
Żarówki W5W (całoszklane), na początek poruszaj nimi w oprawkach, może nie mają styku . |
_________________ dla kolegów Radek-wyznawca własnej szkoły jazdy |
|
|
|
 |
dijack
Nałogowiec Noł lajf

Wiek: 32 Dołączył: 05 Mar 2012 Posty: 817 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 06-10-2012, 14:28
Bolid: Seicento 1.1 SPI |
|
|
Dobra mam spalone muszę kupić |
_________________ Pozdrawiam Szymon
SEICENTO NA FACEBOOK'U |
|
|
|
 |
Sainc
Bywalec

Wiek: 34 Dołączył: 06 Gru 2010 Posty: 50 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 06-10-2012, 16:00
Bolid: Sej 900 |
|
|
| juniek11 napisał/a: | | Sainc napisał/a: | niestety w prawym przednim zacisku urwał sie odpowietrznik ;[ Po godzinie spawania , gwintowania wraz z mechanikiem postanowiliśmy odpuścić. Koszt nowego zaciski 400zl po rabacie jak dla mnie za 250 poszedl xD całkowity koszt z robocizną 506zł O.o Jednak warto przecież to hamulce. Będzie na lata, |
po1 masz ooojowego mechanika - zmień go szybko
po2 nieżle wyłożyłeś za nowy, oprócz tej aukcji co dał Łukasz to sam niedawno widziałem za 100 nowy Bosh-owy
po3 jak za tyle kupujesz części to ja moge być twoim dostawcą |
Sprawa wyglądała tego typu że miałoem wymienić same przewody hamulcowe na wahaczach jednak uparłem sie aby przy okazji wymienić płyn hamulcowy. Wszystko szło jak po masle do czasu odpowietrzenia lewego przedniego koła. Odpowietrzynik sie urwał. Po godzinie walki ze spawaniem probami odkrecenia postanowiliśmy dać spokoj. gwint w zacisku byl tak zjedzony ruda ze szkoda gadac probowalismy go zregenerowac ale bezskutecznie. Czas do zamkniecia sklepu i warsztaty sie zbliżał cena w sklepie 400zl O.o Po chwili negocjacji jako ze staly klient jestem zszedl do 250. SC zostało szybko naprawione. Wolałem to niż zostawic im auto na weekend. Wiadomo że na allegro znajdziesz duzo taniej czesci ale trzeba na nie czekac a dla mnie pozostawienie samochodu "na warsztacie" nie wchodzi w gre. Pieniadze to nie wszystko. Wazne ze naprawione i smiga. Oczywiscie kazdy ma inne podejscie. Dla jednych to majatek dla innch grosze. Decyzje podjałem o jego kupnie tylko z tego wzgledu ze potrzebuje sc i zostawienie go gdziekolwiek poza domem nie jest mozliwe. Wiadomo jesli cos naprawiam u siebie to duzo wczesniej zamowie czesci gdzie taniej i na spokojnie sam wymienie. chyba jak kazdy ^^ |
_________________
 |
|
|
|
 |
DeZet [Usunięty]
|
Wysłany: 06-10-2012, 17:22
|
|
|
Wymieniłem filtr oleju, powietrza, no i w końcu zalałem silnik pół syntetykiem Szczenę z podłogi zbierałem, nie myślałem że będzie aż taka różnica, silnlik chodzi ciszej i jakby równiej ...
A i jeszcze poprawiona konserwacja od przodu po bak, w tygodniu reszta (belka wahacze itp itd) czyli przygotowania do zimy rozpoczęte... |
|
|
|
 |
Sainc
Bywalec

Wiek: 34 Dołączył: 06 Gru 2010 Posty: 50 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 06-10-2012, 17:58
Bolid: Sej 900 |
|
|
| dezet1987 napisał/a: | Wymieniłem filtr oleju, powietrza, no i w końcu zalałem silnik pół syntetykiem Szczenę z podłogi zbierałem, nie myślałem że będzie aż taka różnica, silnlik chodzi ciszej i jakby równiej ...
A i jeszcze poprawiona konserwacja od przodu po bak, w tygodniu reszta (belka wahacze itp itd) czyli przygotowania do zimy rozpoczęte... |
Brawo! ;D Ale mam pytanie tez przy zapalaniu Sc masz wrazenie jakby na wieksze obroty przez chwile wchodzil? U mnie tak jest i troche mnie to martwi. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Sainc
Bywalec

Wiek: 34 Dołączył: 06 Gru 2010 Posty: 50 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 06-10-2012, 17:59
Bolid: Sej 900 |
|
|
| Chyba że tylko ja mam takie wrażenie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
DeZet [Usunięty]
|
Wysłany: 06-10-2012, 18:07
|
|
|
Przysłucham się później, ale chyba nic takiego nie występuje u mnie , przynajmniej ja nie zauważyłem . Po kilku odpaleniach i przejechaniu kilkunastu kilometrów, jakby lżej odpala |
|
|
|
 |
seiko29 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-10-2012, 18:26
|
|
|
| Sainc napisał/a: | | Chyba że tylko ja mam takie wrażenie. |
Objaw normalny - obrazuje jak 15w40 go niepotrzebnie trzymał na zimno
przy 10w60 przykładowo myślałbyś rano że krokowiec się posypał
najprościej jak mogę to wytłumaczyć to wyobraź sobie pracę miksera kuchennego jak włożysz go do garnka pełnego wody i drugiego wypełnionego miodem |
|
|
|
 |
cedric
Nałogowiec
Wiek: 43 Dołączył: 01 Mar 2008 Posty: 304 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 06-10-2012, 18:39
Bolid: Punto 1.1 1999 r. SOLE |
|
|
zalałem do pełna |
_________________ FIAT FAMILY: 126p, Uno1.0 Fire, Punto I, Seicento 900, Seicento MPI, Punto I, cdn..... |
|
|
|
 |
Bombel
ZBANOWANY

Wiek: 43 Dołączył: 22 Lip 2011 Posty: 1158 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 06-10-2012, 20:27
Bolid: Seicento 900 Fun '02 |
|
|
| cedric napisał/a: | zalałem do pełna |
Ja też, coś ze 181zł tego wyszło |
_________________ Takich dwóch jak nas trzech to nie ma ani jednego
Ignorantia iuris nocet
Si vis pacem, para bellum
Najniższy sej w Poznaniu? Srebrny ajzol
 |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 06-10-2012, 20:34
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
to bogato u Was panowie
ja tylko za 3 dyszki - żeby do kina sobie polecieć
o dziwo na 50 km spalił prawie 5 litrów... ale podejrzewam , że to wina mojej jazdy... |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
Sainc
Bywalec

Wiek: 34 Dołączył: 06 Gru 2010 Posty: 50 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 06-10-2012, 20:51
Bolid: Sej 900 |
|
|
[quote="seiko29"] | Sainc napisał/a: | | Chyba że tylko ja mam takie wrażenie. |
Objaw normalny - obrazuje jak 15w40 go niepotrzebnie trzymał na zimno
przy 10w60 przykładowo myślałbyś rano że krokowiec się posypał
najprościej jak mogę to wytłumaczyć to wyobraź sobie pracę miksera kuchennego jak włożysz go do garnka pełnego wody i drugiego wypełnionego miodem [/quote
Rozumiem co masz na mysli na 15w40 mial opor na 10w40 jest mu lzej. Własnie sie zastanawialem czy krokowy padl...ale nie dopuszczalem tej mysli do siebie.Pytanie czy to minie? czy juz tak bedzie mial. na cieplym silniku odpala fajnie i nie wchodzi na obroty.Juz odpialem aku na noc bo myslalem ze cos mu pomoze jednak jest to samo dalej Natomiast rozumiem ze to nic groznego |
_________________
 |
|
|
|
 |
seiko29 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-10-2012, 21:31
|
|
|
[quote="Sainc"] | seiko29 napisał/a: | | Sainc napisał/a: | | Chyba że tylko ja mam takie wrażenie. |
Objaw normalny - obrazuje jak 15w40 go niepotrzebnie trzymał na zimno
przy 10w60 przykładowo myślałbyś rano że krokowiec się posypał
najprościej jak mogę to wytłumaczyć to wyobraź sobie pracę miksera kuchennego jak włożysz go do garnka pełnego wody i drugiego wypełnionego miodem [/quote
Rozumiem co masz na mysli na 15w40 mial opor na 10w40 jest mu lzej. Własnie sie zastanawialem czy krokowy padl...ale nie dopuszczalem tej mysli do siebie.Pytanie czy to minie? czy juz tak bedzie mial. na cieplym silniku odpala fajnie i nie wchodzi na obroty.Juz odpialem aku na noc bo myslalem ze cos mu pomoze jednak jest to samo dalej Natomiast rozumiem ze to nic groznego |
Luzik - przy 5w40 jest rano jeszcze ciekawiej
na ciepłym jest normalnie bo nie dostaje dodatkowej dawki paliwa (brak automatycznego ssania) - jakby przy gorącym odpaleniu dostał taką dawkę jak przy zimnym starcie to wyszło by jakieś 3tyś/obr bez dotykania gazu |
|
|
|
 |
|
|