FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Co zrobiłeś/aś dzisiaj dla swojego autka?
Autor Wiadomość
saper94 
spamer team
motórzysta


Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 06-10-2012, 13:50   
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


popieram przedmówcę w tej kewstii :)) ale to raczej przepalone żarówki :-?
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 
 
 
dijack 
Nałogowiec
Noł lajf


Wiek: 32
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 817
Skąd: Wieluń
Wysłany: 06-10-2012, 14:08   
   Bolid: Seicento 1.1 SPI


Dobra to jeszcze bądźcie tacy mili i powiedzcie mi które to są żarówki i jak je wymienić bo jak już mówiłem w wielu tematach jestem laikiem
_________________
Pozdrawiam Szymon
SEICENTO NA FACEBOOK'U
 
 
 
kapitan chaos 
Nałogowiec
dyżurny psuja


Wiek: 33
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 546
Skąd: ?roda Wielkopolska
Wysłany: 06-10-2012, 14:10   
   Bolid: FIAT Seicento MPI


Żarówki W5W (całoszklane), na początek poruszaj nimi w oprawkach, może nie mają styku :wink: .
_________________
dla kolegów Radek-wyznawca własnej szkoły jazdy
 
 
dijack 
Nałogowiec
Noł lajf


Wiek: 32
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 817
Skąd: Wieluń
Wysłany: 06-10-2012, 14:28   
   Bolid: Seicento 1.1 SPI


Dobra mam spalone muszę kupić :/
_________________
Pozdrawiam Szymon
SEICENTO NA FACEBOOK'U
 
 
 
Sainc 
Bywalec


Wiek: 34
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 50
Skąd: Żywiec
Wysłany: 06-10-2012, 16:00   
   Bolid: Sej 900


juniek11 napisał/a:
Sainc napisał/a:
niestety w prawym przednim zacisku urwał sie odpowietrznik ;[ Po godzinie spawania , gwintowania wraz z mechanikiem postanowiliśmy odpuścić. Koszt nowego zaciski 400zl po rabacie jak dla mnie za 250 poszedl xD całkowity koszt z robocizną 506zł O.o Jednak warto przecież to hamulce. Będzie na lata, :wink:


po1 masz ooojowego mechanika - zmień go szybko
po2 nieżle wyłożyłeś za nowy, oprócz tej aukcji co dał Łukasz to sam niedawno widziałem za 100 nowy Bosh-owy

po3 jak za tyle kupujesz części to ja moge być twoim dostawcą :mg:



Sprawa wyglądała tego typu że miałoem wymienić same przewody hamulcowe na wahaczach jednak uparłem sie aby przy okazji wymienić płyn hamulcowy. Wszystko szło jak po masle do czasu odpowietrzenia lewego przedniego koła. Odpowietrzynik sie urwał. Po godzinie walki ze spawaniem probami odkrecenia postanowiliśmy dać spokoj. gwint w zacisku byl tak zjedzony ruda ze szkoda gadac probowalismy go zregenerowac ale bezskutecznie. Czas do zamkniecia sklepu i warsztaty sie zbliżał cena w sklepie 400zl O.o Po chwili negocjacji jako ze staly klient jestem zszedl do 250. SC zostało szybko naprawione. Wolałem to niż zostawic im auto na weekend. Wiadomo że na allegro znajdziesz duzo taniej czesci ale trzeba na nie czekac a dla mnie pozostawienie samochodu "na warsztacie" nie wchodzi w gre. Pieniadze to nie wszystko. Wazne ze naprawione i smiga. Oczywiscie kazdy ma inne podejscie. Dla jednych to majatek dla innch grosze. Decyzje podjałem o jego kupnie tylko z tego wzgledu ze potrzebuje sc i zostawienie go gdziekolwiek poza domem nie jest mozliwe. Wiadomo jesli cos naprawiam u siebie to duzo wczesniej zamowie czesci gdzie taniej i na spokojnie sam wymienie. chyba jak kazdy ^^
_________________

 
 
 
DeZet
[Usunięty]

Wysłany: 06-10-2012, 17:22   

Wymieniłem filtr oleju, powietrza, no i w końcu zalałem silnik pół syntetykiem :cool: Szczenę z podłogi zbierałem, nie myślałem że będzie aż taka różnica, silnlik chodzi ciszej i jakby równiej ...

A i jeszcze poprawiona konserwacja od przodu po bak, w tygodniu reszta (belka wahacze itp itd) czyli przygotowania do zimy rozpoczęte...
 
 
Sainc 
Bywalec


Wiek: 34
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 50
Skąd: Żywiec
Wysłany: 06-10-2012, 17:58   
   Bolid: Sej 900


dezet1987 napisał/a:
Wymieniłem filtr oleju, powietrza, no i w końcu zalałem silnik pół syntetykiem :cool: Szczenę z podłogi zbierałem, nie myślałem że będzie aż taka różnica, silnlik chodzi ciszej i jakby równiej ...

A i jeszcze poprawiona konserwacja od przodu po bak, w tygodniu reszta (belka wahacze itp itd) czyli przygotowania do zimy rozpoczęte...


Brawo! ;D Ale mam pytanie tez przy zapalaniu Sc masz wrazenie jakby na wieksze obroty przez chwile wchodzil? U mnie tak jest i troche mnie to martwi.
_________________

 
 
 
Sainc 
Bywalec


Wiek: 34
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 50
Skąd: Żywiec
Wysłany: 06-10-2012, 17:59   
   Bolid: Sej 900


Chyba że tylko ja mam takie wrażenie.
_________________

 
 
 
DeZet
[Usunięty]

Wysłany: 06-10-2012, 18:07   

Przysłucham się później, ale chyba nic takiego nie występuje u mnie , przynajmniej ja nie zauważyłem . Po kilku odpaleniach i przejechaniu kilkunastu kilometrów, jakby lżej odpala :-P
 
 
seiko29
[Usunięty]

Wysłany: 06-10-2012, 18:26   

Sainc napisał/a:
Chyba że tylko ja mam takie wrażenie.

Objaw normalny - obrazuje jak 15w40 go niepotrzebnie trzymał na zimno :wesoly:
przy 10w60 przykładowo myślałbyś rano że krokowiec się posypał :mg:
najprościej jak mogę to wytłumaczyć to wyobraź sobie pracę miksera kuchennego jak włożysz go do garnka pełnego wody i drugiego wypełnionego miodem :mg: :mg: :mg:
 
 
cedric 
Nałogowiec

Wiek: 43
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 304
Skąd: WLKP.
Wysłany: 06-10-2012, 18:39   
   Bolid: Punto 1.1 1999 r. SOLE


zalałem do pełna :))
_________________
FIAT FAMILY: 126p, Uno1.0 Fire, Punto I, Seicento 900, Seicento MPI, Punto I, cdn.....
 
 
Bombel 
ZBANOWANY


Wiek: 43
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 1158
Skąd: Poznań
Wysłany: 06-10-2012, 20:27   
   Bolid: Seicento 900 Fun '02


cedric napisał/a:
zalałem do pełna :))

Ja też, coś ze 181zł tego wyszło ;(
_________________
Takich dwóch jak nas trzech to nie ma ani jednego :))
Ignorantia iuris nocet
Si vis pacem, para bellum :hyhy:

Najniższy sej w Poznaniu? Srebrny ajzol
 
 
 
saper94 
spamer team
motórzysta


Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 06-10-2012, 20:34   
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


to bogato u Was panowie :D
ja tylko za 3 dyszki - żeby do kina sobie polecieć :D
o dziwo na 50 km spalił prawie 5 litrów... ;/ ale podejrzewam , że to wina mojej jazdy... :))
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 
 
 
Sainc 
Bywalec


Wiek: 34
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 50
Skąd: Żywiec
Wysłany: 06-10-2012, 20:51   
   Bolid: Sej 900


[quote="seiko29"]
Sainc napisał/a:
Chyba że tylko ja mam takie wrażenie.

Objaw normalny - obrazuje jak 15w40 go niepotrzebnie trzymał na zimno :wesoly:
przy 10w60 przykładowo myślałbyś rano że krokowiec się posypał :mg:
najprościej jak mogę to wytłumaczyć to wyobraź sobie pracę miksera kuchennego jak włożysz go do garnka pełnego wody i drugiego wypełnionego miodem :mg: :mg: :mg: [/quote

Rozumiem co masz na mysli ;] na 15w40 mial opor ;p na 10w40 jest mu lzej. Własnie sie zastanawialem czy krokowy padl...ale nie dopuszczalem tej mysli do siebie.Pytanie czy to minie? czy juz tak bedzie mial. na cieplym silniku odpala fajnie i nie wchodzi na obroty.Juz odpialem aku na noc bo myslalem ze cos mu pomoze jednak jest to samo dalej ;] Natomiast rozumiem ze to nic groznego ;]
_________________

 
 
 
seiko29
[Usunięty]

Wysłany: 06-10-2012, 21:31   

[quote="Sainc"]
seiko29 napisał/a:
Sainc napisał/a:
Chyba że tylko ja mam takie wrażenie.

Objaw normalny - obrazuje jak 15w40 go niepotrzebnie trzymał na zimno :wesoly:
przy 10w60 przykładowo myślałbyś rano że krokowiec się posypał :mg:
najprościej jak mogę to wytłumaczyć to wyobraź sobie pracę miksera kuchennego jak włożysz go do garnka pełnego wody i drugiego wypełnionego miodem :mg: :mg: :mg: [/quote

Rozumiem co masz na mysli ;] na 15w40 mial opor ;p na 10w40 jest mu lzej. Własnie sie zastanawialem czy krokowy padl...ale nie dopuszczalem tej mysli do siebie.Pytanie czy to minie? czy juz tak bedzie mial. na cieplym silniku odpala fajnie i nie wchodzi na obroty.Juz odpialem aku na noc bo myslalem ze cos mu pomoze jednak jest to samo dalej ;] Natomiast rozumiem ze to nic groznego ;]

Luzik - przy 5w40 jest rano jeszcze ciekawiej :wesoly:
na ciepłym jest normalnie bo nie dostaje dodatkowej dawki paliwa (brak automatycznego ssania) - jakby przy gorącym odpaleniu dostał taką dawkę jak przy zimnym starcie to wyszło by jakieś 3tyś/obr bez dotykania gazu :p
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - - Mapa Forum