FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pompa wody a ogrzewanie Sej z silnikiem 900
Autor Wiadomość
martinqe 
nówka sztuka ;)

Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 29
Skąd: Kujawsko - Pomorskie
Wysłany: 11-10-2012, 20:47   Pompa wody a ogrzewanie Sej z silnikiem 900
   Bolid: Seicento 900


Czy pompa wody na której występuje luz osiowy i poprzeczny może wpływać na słabe

ogrzewanie przy sprawnym termostacie i odpowietrzonym układzie i jakiego producenta

pompę byście polecali do seicento 900
 
 
 
JaRabbit 
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy
Wiek: 56
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-10-2012, 21:04   
   Bolid: Corolla E12 2,0 D-4D, Konstal 105Na


HEPU
_________________
SC 1242+6 speed już nie ma
 
 
amatorii 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 33
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-10-2012, 22:37   
   Bolid: Young 99


Właśnie czy padnięta pompa może być winą słabego ogrzewania? Na wysokich obrotach grzeje równo, a na niskich nic, zimno.
Co to może być pompa, termostat, nagrzewnica (czasami wieje jak z kominka, ale to naprawdę jak przycisnę gaz na luzie...)?
 
 
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Pomógł: 48 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 11-10-2012, 22:46   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


Może...ma.....

Jazda z uszkodzona pompa jest nie wskazana, gdyzx stojąc np . w korkach jest bardzo słaby obieg płynu chłodzącego w całym układzie. dodanie gazu wiadomo co robi ;)

Pompka 80 zł syfek, 115 zł lepsza, 150 zł SKF, 200 zł MM lub Bosch. Bynajmniej to ceny dla 1.1 mpi, ale do 900 podobnie ....
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 11-10-2012, 22:48   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


Wydaje mi się, że jakby była padnięta pompa, to silnik przegrzewałby się. Może jest przytkana nagrzewnica? Poszedłbym w tym kierunku, a z termostatami też różnie bywa także jego też nie można wykluczać od razu. Sprawdź czy do końca otwiera się zawór przy nagrzewnicy.

1.1 ma zupełnie inną pompę, do 900 na allegro są po 80-100zł oryginały.
_________________
Moje Seicento
Ostatnio zmieniony przez ir3n3usz 11-10-2012, 22:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
amatorii 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 33
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-10-2012, 22:53   
   Bolid: Young 99


No niestety 900 :< Teraz czekam na termostat to jak będe go robił to od razu i nagrzewnice oglądne dokładnie.
 
 
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Pomógł: 48 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 11-10-2012, 22:53   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


Ja piszę stricto o pompie jakie sa objawy.... wiadomo że trzeba sprawdzic wszystko :

Cytat:
Wydaje mi się, że jakby była padnięta pompa, to silnik przegrzewałby się.


jak by stał ciagle na wolnych to tak, jak jedzie to nie do pewnych obrotów silnika i obciążeniu.

termostat, nagrzewnice, odpowietrzenie układu. Czasem ktos wcześniej zastosował syf-uszczelniący i potem po czasie sa tego skutki...
Pytanie jaki przebieg masz ??? czy pompa była zmieniana??? kiedy termostat był robiony ??? itp a potem możemy mysleć .

Cytat:
Teraz czekam na termostat


Ty to zamawiasz ??? ?

Nagrzewnice spr wew. pod kątem jakis nie szczelności, zobacz czy w węzach nie ma jakiegoś osady, syfu wskazującego na proszek uszczelniający. Sprawdź stan - jakość płynu chłodzacego przy okazji. Zima idzie a po takich zabiegach to go najlepiej wymień.
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
amatorii 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 33
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-10-2012, 23:02   
   Bolid: Young 99


Na termostat czekam bo w sklepie ściągają mi. Płyn nowy ma 2 tygodnie dopiero a już w nim syf (układ był czyszczony, latają takie jakby paprochy). Mechanik powiedział że chyba ktoś dolewał uszczelniacza bo pod korkiem w zbiorniczku widać taki osad. Układ jest odpowietrzony. Termostat to nie wiem na pewno ponad 1,5 roku temu. Przebieg 148 tyś.
 
 
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Pomógł: 48 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 11-10-2012, 23:13   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


amatorii napisał/a:
Płyn nowy ma 2 tygodnie dopiero a już w nim syf (układ był czyszczony, latają takie jakby paprochy).


ok.... kumam o co kaman ;)

amatorii napisał/a:
Mechanik powiedział że chyba ktoś dolewał uszczelniacza bo pod korkiem w zbiorniczku widać taki osad.


to raz, a dwa że płyn to zmieniali poprzednicy chyba nigdy.

amatorii napisał/a:
Układ jest odpowietrzony.


Oby ;)

amatorii napisał/a:
Przebieg 148 tyś.


Pompa jesli ori to do wymiany - a nawet jesli była by ,,dobra'' to i tak do wymiany.

Nie oszczedzać....
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum