CC 700 - problem z silnikiem! |
Autor |
Wiadomość |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 13-10-2012, 21:22 CC 700 - problem z silnikiem!
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Wiem że to nie forum CC , ale również takowego posiadam
Od wczoraj mam z nim pewien problem.
Nierówna praca silnika, na 4 (ostatnim) biegu tak szarpie i przerywa że nie da się jechać...
Przerywa nawet lekko jak na wolnych stoi, na luzie jak się doda gazu przerywa coraz mocniej.
Gaźnik i dysze sprawdzałem dziś, przedmuchałem, regulowałem i nadal jest to samo.
Świece zapłonowe też sprawdzałem, wymieniałem i było cały czas to samo.
Pompkę paliwa sprawdziłem i też to nie jest jej wina...
Wie ktoś co to może być?? |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 13-10-2012, 21:27
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Gaźnik Aisan czy weber? |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 13-10-2012, 21:29
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Gaźnik Weber , ale mam też na warsztacie Fosa... |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 13-10-2012, 21:45
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Psiknij jakiegoś plaku jak tak przerywa -do gardzieli gaźnika. Jak obroty się unormują szukaj w układzie paliwowym. Jeśli nie poprawi się stabilność obrotów to zapłon. |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 13-10-2012, 21:49
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
macher napisał/a: | Psiknij jakiegoś plaku jak tak przerywa -do gardzieli gaźnika. Jak obroty się unormują szukaj w układzie paliwowym. Jeśli nie poprawi się stabilność obrotów to zapłon. |
gaźnik miałem w częsciach dziś, przedmuchałem, przeczyściłem i założyłem i to samo... regulacja i wymiana dysz też nie pomagają.
Paliwo dochodzi do gaźnika. Tyle że nie wiem czy wystarczająco dużo... - jutro podepnę pod butelkę i sprawdzę...
Więc co to może być?? |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 14-10-2012, 09:11
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Podmień cewkę . Z seja pewno pasuje bo to taki układ jak w maluchu EL. Niestety nanoplexu nie zbadasz. |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 14-10-2012, 12:29
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
dziś zrobiłem tak jak mówiłeś, dałem mu do gardzieli trochę plak-u
automatycznie przestał przerywać
Czyli wina leży po stronie gaźnika... idzie też poznać po spalinach że coś nie tak.
Na dzień dzisiejszy kombinuję jeszcze z tym gaźnikiem, a jak nadal będzie to samo to założę FOS-a i wtedy się zobaczy
Przy okazji sprawdziłem zapłon, ale jest z nim wszystko okej |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
JaRabbit
Nałogowiec
Pomógł: 31 razy Wiek: 56 Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 262 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-10-2012, 12:38
Bolid: Corolla E12 2,0 D-4D, Konstal 105Na |
|
|
Może OT, ale na temat 700.
Jak miałem 700 z gaźnikiem FOS podmieniłem nanoplexa z samochodu z Aisanem.
Uwierzcie mi-niebo a ziemia. Trzeba było dłużej kręcić na zimnym silniku (prawdopodobnie inne mapy zapłonu) ,ale jak załapał pięknie i równiutko pracował,bez tego charakterystycznego telepania, było ciszej i lepiej się zbierał. |
_________________ SC 1242+6 speed już nie ma |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 14-10-2012, 13:04
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Oryginalnie ten samochód wyposażony był w gaźnik Aisan
Aisana poprzedni właściciel nie potrafił wyregulować, więc wyrzucił go, przerobił trochę rzeczy pod maską (nieudolnie, ale działa wszystko) i Webbera zamontował.
Nanoplex pozostał oryginalny |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 14-10-2012, 13:47
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Rozbierałeś gaźnik . Może nie jest skomplikowany ale trzeba zachować nastawy tzn choćby poziom paliwa , pompkę wspomagania przy przyspieszaniu itp. Układ zapłonowy wykluczony. Poza tym nanoplex nie psuje się aż tak często.Ale aisan to dobrze że się pozbyto.Regulacja tego to jak gaźnik pierburg w mercedesach - bardzo trudno ustawić |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 14-10-2012, 14:03
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Gaźnik był rozbierany już i regulowany nie raz I nie było później żadnych problemów. Wczoraj też sprawdzaliśmy na różnych ustawieniach i zero poprawy.
W gaźniku poluzowany był jeden z rozpylaczy, usadowiłem go na sztywno z powrotem, ale to nie była jego wina niestety.
Podczas psikania plakiem do gardzieli - nie przerywał. |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 14-10-2012, 15:17
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Nie zatankowałeś kiepskiego paliwa? |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 14-10-2012, 15:50
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
No właśnie też o tym pomyślałem. Ostatnio tankował dziadek do niego na pewnej ciemnej stacji - dowiedziałem się przed chwilą. Jak wieczorem wróci mój sej to pojadę na inną stację i zaleje do kanistra i będę dalej sprawdzał... bo tym jechać się nie da. |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 15-10-2012, 18:47
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
zalałem nowego paliwa , wymieniłem czujnik położenia wału i wszystko jest okej teraz tylko zapłon muszę trochę wcześniejszy ustawić ,bo za późny ustawiłem |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
|