FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
CC 700 - problem z silnikiem!
Autor Wiadomość
saper94 
spamer team
motórzysta


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 13-10-2012, 21:22   CC 700 - problem z silnikiem!
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


Wiem że to nie forum CC , ale również takowego posiadam :D
Od wczoraj mam z nim pewien problem.
Nierówna praca silnika, na 4 (ostatnim) biegu tak szarpie i przerywa że nie da się jechać...
Przerywa nawet lekko jak na wolnych stoi, na luzie jak się doda gazu przerywa coraz mocniej.


Gaźnik i dysze sprawdzałem dziś, przedmuchałem, regulowałem i nadal jest to samo.
Świece zapłonowe też sprawdzałem, wymieniałem i było cały czas to samo.
Pompkę paliwa sprawdziłem i też to nie jest jej wina...


Wie ktoś co to może być??
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 13-10-2012, 21:27   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Gaźnik Aisan czy weber?
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
saper94 
spamer team
motórzysta


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 13-10-2012, 21:29   
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


Gaźnik Weber , ale mam też na warsztacie Fosa...
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 13-10-2012, 21:45   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Psiknij jakiegoś plaku jak tak przerywa -do gardzieli gaźnika. Jak obroty się unormują szukaj w układzie paliwowym. Jeśli nie poprawi się stabilność obrotów to zapłon.
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
saper94 
spamer team
motórzysta


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 13-10-2012, 21:49   
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


macher napisał/a:
Psiknij jakiegoś plaku jak tak przerywa -do gardzieli gaźnika. Jak obroty się unormują szukaj w układzie paliwowym. Jeśli nie poprawi się stabilność obrotów to zapłon.


gaźnik miałem w częsciach dziś, przedmuchałem, przeczyściłem i założyłem i to samo... regulacja i wymiana dysz też nie pomagają.
Paliwo dochodzi do gaźnika. Tyle że nie wiem czy wystarczająco dużo... - jutro podepnę pod butelkę i sprawdzę...
Więc co to może być??
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 14-10-2012, 09:11   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Podmień cewkę . Z seja pewno pasuje bo to taki układ jak w maluchu EL. Niestety nanoplexu nie zbadasz.
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
saper94 
spamer team
motórzysta


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 14-10-2012, 12:29   
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


dziś zrobiłem tak jak mówiłeś, dałem mu do gardzieli trochę plak-u :)

automatycznie przestał przerywać :)
Czyli wina leży po stronie gaźnika... idzie też poznać po spalinach że coś nie tak.
Na dzień dzisiejszy kombinuję jeszcze z tym gaźnikiem, a jak nadal będzie to samo to założę FOS-a i wtedy się zobaczy :)
Przy okazji sprawdziłem zapłon, ale jest z nim wszystko okej :)
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 
 
 
JaRabbit 
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy
Wiek: 56
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-10-2012, 12:38   
   Bolid: Corolla E12 2,0 D-4D, Konstal 105Na


Może OT, ale na temat 700.
Jak miałem 700 z gaźnikiem FOS podmieniłem nanoplexa z samochodu z Aisanem.
Uwierzcie mi-niebo a ziemia. Trzeba było dłużej kręcić na zimnym silniku (prawdopodobnie inne mapy zapłonu) ,ale jak załapał pięknie i równiutko pracował,bez tego charakterystycznego telepania, było ciszej i lepiej się zbierał. :))
_________________
SC 1242+6 speed już nie ma
 
 
saper94 
spamer team
motórzysta


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 14-10-2012, 13:04   
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


Oryginalnie ten samochód wyposażony był w gaźnik Aisan :)
Aisana poprzedni właściciel nie potrafił wyregulować, więc wyrzucił go, przerobił trochę rzeczy pod maską (nieudolnie, ale działa wszystko) i Webbera zamontował.
Nanoplex pozostał oryginalny :)
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 14-10-2012, 13:47   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Rozbierałeś gaźnik . Może nie jest skomplikowany ale trzeba zachować nastawy tzn choćby poziom paliwa , pompkę wspomagania przy przyspieszaniu itp. Układ zapłonowy wykluczony. Poza tym nanoplex nie psuje się aż tak często.Ale aisan to dobrze że się pozbyto.Regulacja tego to jak gaźnik pierburg w mercedesach - bardzo trudno ustawić
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
saper94 
spamer team
motórzysta


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 14-10-2012, 14:03   
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


Gaźnik był rozbierany już i regulowany nie raz :) I nie było później żadnych problemów. Wczoraj też sprawdzaliśmy na różnych ustawieniach i zero poprawy.

W gaźniku poluzowany był jeden z rozpylaczy, usadowiłem go na sztywno z powrotem, ale to nie była jego wina niestety.


Podczas psikania plakiem do gardzieli - nie przerywał.
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 14-10-2012, 15:17   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Nie zatankowałeś kiepskiego paliwa?
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
saper94 
spamer team
motórzysta


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 14-10-2012, 15:50   
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


No właśnie też o tym pomyślałem. Ostatnio tankował dziadek do niego na pewnej ciemnej stacji - dowiedziałem się przed chwilą. Jak wieczorem wróci mój sej to pojadę na inną stację i zaleje do kanistra i będę dalej sprawdzał... bo tym jechać się nie da.
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 
 
 
saper94 
spamer team
motórzysta


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 15-10-2012, 18:47   
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


zalałem nowego paliwa , wymieniłem czujnik położenia wału i wszystko jest okej :) teraz tylko zapłon muszę trochę wcześniejszy ustawić ,bo za późny ustawiłem :P
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum