Regulator napięcia Oryginalny Magneti Marelli Seicento 900 |
Autor |
Wiadomość |
martinqe
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 03 Cze 2011 Posty: 29 Skąd: Kujawsko - Pomorskie
|
Wysłany: 18-10-2012, 15:02 Regulator napięcia Oryginalny Magneti Marelli Seicento 900
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Czy ktoś z użytkowników miał podobne problemy z tym regulatorem a mianowicie
Zakupiłem oryginalny regulator napięcia magnetii marelli numer katalogowy AMP0119 14V
65A ale jest to kompletny syf napięcie ładowania po zapaleniu świateł spada do wartośći
14,2V po włączeniu dmuchawy nadmuchu na I bieg do 13,80V ale cały problem polega na
tym że tydzień temu wstawiłem nowy akumulator i jego producent w warunkach gwarancji
zastrzega że napięcie ładowania ma wynośić od 14 do 14,4V
Na pewnym forum trafiłem przypadkowo na informację że obecnie regulatory magneti
marelii nie są produkowane we włoszech tylko w brazyli i są warte tyle co żyd napłakał i że
do alternatora magneti marelii zastosowanego w seicento 900 należy zastosować regulator
polskiej produkcji JEZPOL RNa-12 |
|
|
|
 |
paker228
spamer team Lokalny Czepiacz

Pomógł: 69 razy Wiek: 39 Dołączył: 19 Lut 2009 Posty: 1102 Skąd: ZMC
|
Wysłany: 18-10-2012, 15:07
Bolid: 1.1 MPI |
|
|
Dobrze wiedzieć takie rzeczy bo za kilka dni mam wymieniać go u siebie... |
_________________
 |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 18-10-2012, 17:13
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Ładownie masz w 100% dobre. Możesz wymienić 10 regulatorów i będzie tak samo. |
|
|
|
 |
seiko29 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-10-2012, 20:11
|
|
|
Raczej za mało bo ja mam 14,4 bez obciążenia a z załączonymi światłami,dmuchawą,ogrzewaniem tylnej szyby,radiem,awaryjnymi,stopem - 14,16 - więc jak widać da się uzyskać więcej - miernik "escort" za jakieś 1,2tyś więc błąd pomiaru wykluczam - jak by to był MPI to wynik byłby prawidłowy ale regulator napięcia to nie wszystko bo mogą być zużyte szczotki i wydajność alternatora spadnie mimo nówki z MM. |
|
|
|
 |
BaToN_91
Nałogowiec
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 339 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 18-10-2012, 22:44
Bolid: Seicento 1.1 MPi 2003r. |
|
|
Gdyby ktoś potrzebował taki alternator na części to zapraszam na PW.
Żeby nie siać offtopu to powiem że kolega seiko29 ma racje że sam regulator to nie wszystko. Szczotki, stojan i inne rzeczy wpływają na prawidłową pracę. Zalecam oddać do regeneracji |
_________________ Cento Bardziej Bokiem
http://www.youtube.com/wa...KAf6CxepkvkcKYQ |
|
|
|
 |
juniek11 [Usunięty]
|
Wysłany: 19-10-2012, 01:34
|
|
|
pisałem o tym w innym temacie i to ku.... dzisiaj.
ale widze do niektórych nie dociera......
a odnośnie tematu: tak pewnie kupiłeś chiński regulator napiecia, musisz go zmienić na europejski a jak to nie pomoże to może ten z Mexico da rade....( a przeoczyłem jeszcze japońskie, ruskie i irlandzkie) a jak nie da rady to zapraszam do regeneracji alternatora...
pozdro |
|
|
|
 |
|