FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulator napięcia Oryginalny Magneti Marelli Seicento 900
Autor Wiadomość
martinqe 
nówka sztuka ;)

Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 29
Skąd: Kujawsko - Pomorskie
  Wysłany: 18-10-2012, 15:02   Regulator napięcia Oryginalny Magneti Marelli Seicento 900
   Bolid: Seicento 900


Czy ktoś z użytkowników miał podobne problemy z tym regulatorem a mianowicie

Zakupiłem oryginalny regulator napięcia magnetii marelli numer katalogowy AMP0119 14V

65A ale jest to kompletny syf napięcie ładowania po zapaleniu świateł spada do wartośći

14,2V po włączeniu dmuchawy nadmuchu na I bieg do 13,80V ale cały problem polega na

tym że tydzień temu wstawiłem nowy akumulator i jego producent w warunkach gwarancji

zastrzega że napięcie ładowania ma wynośić od 14 do 14,4V

Na pewnym forum trafiłem przypadkowo na informację że obecnie regulatory magneti

marelii nie są produkowane we włoszech tylko w brazyli i są warte tyle co żyd napłakał i że

do alternatora magneti marelii zastosowanego w seicento 900 należy zastosować regulator

polskiej produkcji JEZPOL RNa-12
 
 
 
paker228 
spamer team
Lokalny Czepiacz


Pomógł: 69 razy
Wiek: 39
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 1102
Skąd: ZMC
Wysłany: 18-10-2012, 15:07   
   Bolid: 1.1 MPI


Dobrze wiedzieć takie rzeczy bo za kilka dni mam wymieniać go u siebie...
_________________

 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 18-10-2012, 17:13   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


Ładownie masz w 100% dobre. Możesz wymienić 10 regulatorów i będzie tak samo. :twisted:
 
 
seiko29
[Usunięty]

Wysłany: 18-10-2012, 20:11   

Raczej za mało bo ja mam 14,4 bez obciążenia a z załączonymi światłami,dmuchawą,ogrzewaniem tylnej szyby,radiem,awaryjnymi,stopem - 14,16 - więc jak widać da się uzyskać więcej - miernik "escort" za jakieś 1,2tyś więc błąd pomiaru wykluczam :mg: - jak by to był MPI to wynik byłby prawidłowy :cool: ale regulator napięcia to nie wszystko bo mogą być zużyte szczotki i wydajność alternatora spadnie mimo nówki z MM.
 
 
BaToN_91 
Nałogowiec

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 339
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 18-10-2012, 22:44   
   Bolid: Seicento 1.1 MPi 2003r.


Gdyby ktoś potrzebował taki alternator na części to zapraszam na PW.
Żeby nie siać offtopu to powiem że kolega seiko29 ma racje że sam regulator to nie wszystko. Szczotki, stojan i inne rzeczy wpływają na prawidłową pracę. Zalecam oddać do regeneracji
_________________
Cento Bardziej Bokiem
http://www.youtube.com/wa...KAf6CxepkvkcKYQ
 
 
juniek11
[Usunięty]

Wysłany: 19-10-2012, 01:34   

pisałem o tym w innym temacie i to ku.... dzisiaj.

ale widze do niektórych nie dociera......

a odnośnie tematu: tak pewnie kupiłeś chiński regulator napiecia, musisz go zmienić na europejski a jak to nie pomoże to może ten z Mexico da rade....( a przeoczyłem jeszcze japońskie, ruskie i irlandzkie) a jak nie da rady to zapraszam do regeneracji alternatora...
pozdro ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum