FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szymonek
22-11-2007, 23:52
ile wam pali benzynki
Autor Wiadomość
dijack 
Nałogowiec
Noł lajf


Pomógł: 15 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 817
Skąd: Wieluń
Wysłany: 19-11-2012, 18:57   
   Bolid: Seicento 1.1 SPI


W jakimś programie na TVN turbo koleś skodą zrobił 1l/100 ale w tunelu i z zasłoniętymi wlotami i kartonem zamiast kołpaków :grin:
_________________
Pozdrawiam Szymon
SEICENTO NA FACEBOOK'U
 
 
 
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Pomógł: 48 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 19-11-2012, 19:03   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


No instruktor Skoda auto..... ale ja mówie w normalnych warunkach jazdy po drodze.....

Za tirem, ale trzeba uprzedzić gościa to raz, dwa miec CB, trzy na A4 lub A2 - długa droga i cztery niestety jadąc sejkiem trzeba co jakiś czas wychylić sie z jego prawej strony naczepy na pobocze - problem w tym że trzeba pytać żeby nie nabić się na coś co stoi lub leży na poboczu.... a nie każdy driver ci w tym pomoże
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
HakerBen 
Nałogowiec


Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 110
Skąd: Suwałki/Augustów
Wysłany: 19-11-2012, 20:46   
   Bolid: A3 8L


Tomek od dawna śledzę Twoje filmy(ten od sprawdzania wentylatora na krótko w MPI bardzo się przydał) i fajnie, że ostatnio można też na którymś nowym filmie zobaczyć posiadacza m.in. pomarańczy. A te 270km na 1/4 baku to jakiś cud chyba! :) Mam takie pytania z innej beczki trochę:
1. Ile litrów w końcu wchodzi do baku w MPI? Różnie słyszałem, np. 34l albo... 34+5l rezerwy.
2. Tomek check engine pali Ci się jak u mnie widzę. To normalne, że po przekręceniu kluczyka na 1 pozycję(nie zapłon) słychać pompę i świeci się ta żółta landara check, a później znika(po przekręceniu na 2 pozycję i zapłonie) a podczas jazdy już się nie świeci? Komp mi nie wykrył żadnych błędów.
No czasem jak na sprzęgle na LPG mi zgaśnie to któraś lambda krzyczy: 'za duży podmuch' czy coś w tym stylu, ale to inny temat.
Chciałem ostatnio sprawdzić spalanie-zalałem do połowy, zrobiłem 77km i po powrocie do domu okazało się, że łącznik baku i wlewu cieknie(przez noc jakieś 100ml). A tak się cieszyłem, że mało spalił, bo wskazówka mimo 'wycieku' jedynie lekko opadła. Ale dobra.. 'Pozszywałem' rannego. Swoją drogą poprzedni właściciele mojego egzemplarza uwielbiali sylikon i pchali go gdzie się dało. Ciekawe czy żonom w.. usta też :/ A na wyjściu od baku też zainstalował ktoś metalową wstawkę, półokrągłą blachę(jak wycięta puszka po piwie tylko twardsza) i zaczepione to na obejmy-zabezpieczenie pomysłowe(szkoda, że ostre kanty nie zabezpieczone), nawet się zastanawiam czy takich ori w sejach nie robili :) Przed operacją wskazówka była lekko pod grubą kreską 1/2. Podczas przechylenia seja na podnośniku, żeby dokonać 'operacji' wskazówka spadła pod grubą kreskę 1/4, ale żyd się nie świecił. Po operacji i opuszczeniu seja wskazówka podniosła się, ale nie do stanu jak przed robotą-doszła jedynie trochę ponad grubą kreskę 1/4. Nie wiem zatem ile zgubiłem, a ile mi spalił. Dziwne.. bo dolałem równo 5l i wskazówka zatrzymała się równo na grubej od 1/2 baku. Teraz zrobiłem 37km(trochę miasta) i wskazówka jest dokładnie tam gdzie na 3 zdjęciu ma Tomek. Sorry za OT :allah
 
 
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Pomógł: 48 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 19-11-2012, 21:17   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


eMeS88 napisał/a:
Tomek od dawna śledzę Twoje filmy(ten od sprawdzania wentylatora na krótko w MPI bardzo się przydał) i fajnie, że ostatnio można też na którymś nowym filmie zobaczyć posiadacza m.in. pomarańczy.


Dzięki, ale filmi z wentylatorem MPI jest kolegi z forum, a ja go tylko udostepniam i promuje ;)

eMeS88 napisał/a:
A te 270km na 1/4 baku to jakiś cud chyba!


207 km na 1/4 baku..... hahahahah potem wszyscy sie smiejecie że mówię o CUDACH - a teraz macie dowód że inni tak pisza i tu, na pw, maile z pytaniami...

Powiem ci tak to była taka pierwsza trasa tego auta gdzie zwrócilismy na to uwagę - jadąc bez pałowania ale tez nie 40km/h.... Skrzynie mamy z Schumachera z pomodzonymi przełożeniami. Z 2 biegu ruszasz but np do 60km/h i dajesz 5 bieg i jedziesz dalej bez szarpania i przyspieszasz ;) 1 to jako pół bieg pod górke uzywasz a 3 w korku jak sie toczysz 20-30km/h żeby obroty były małe ;) hahahaha taka skrzynia. Ale luz normalnie używam wszystkich biegów na co dzień.

spalanie - szczerze to test był - gdyz każde auto u nas jest poddawane po zakuie wymienie części do których nie mamy zaufania - choćby wczoraj ktos dał nowe to ja dzis dam swoje.... sprawdzamy auto na kompie ( nie jakims tam FES-em) i spr w jakim stanie jest silnik, a moi spece wbrew opinii innych zrobią tak że program nauczy sie po d aktualne możliwości i uwzględnienie straty właściwości silnika po X tam km przebiegu i wieku. No i czasem jest tak że moja orange tłoczy 12 s do 100 i leci pod 170, a mpi robi 370 km na 1/2 baku...

eMeS88 napisał/a:
1. Ile litrów w końcu wchodzi do baku w MPI? Różnie słyszałem, np. 34l albo... 34+5l rezerwy.


bak wymieniałem jak go kupiłem, bo widziałem zapylenie na złączch....
Dałem nowy i na stacje na lince i pod korek 36.5 litra = 35 w bak, reszta w rurę ;)

eMeS88 napisał/a:
2. Tomek check engine pali Ci się jak u mnie widzę. To normalne, że po przekręceniu kluczyka na 1 pozycję(nie zapłon) słychać pompę i świeci się ta żółta landara check, a później znika(po przekręceniu na 2 pozycję i zapłonie) a podczas jazdy już się nie świeci? Komp mi nie wykrył żadnych błędów.


Tak jest to normalna procedura. Ja odpalam 899 jak gasnie marchewka - check wtrysku, a mpi jak zgansnie kontrolka poduszki, Brava jak zgasnie marchewka, ABS, poduszka i immo.... Porsche jak zgasnie 7 kontrolek ;)

Tak ma byc i jest ok....

eMeS88 napisał/a:
Chciałem ostatnio sprawdzić spalanie-zalałem do połowy, zrobiłem 77km i po powrocie do domu okazało się, że łącznik baku i wlewu cieknie(przez noc jakieś 100ml). A tak się cieszyłem, że mało spalił, bo wskazówka mimo 'wycieku' jedynie lekko opadła. Ale dobra.. 'Pozszywałem' rannego. Swoją drogą poprzedni właściciele mojego egzemplarza uwielbiali sylikon i pchali go gdzie się dało. Ciekawe czy żonom w.. usta też :/ A na wyjściu od baku też zainstalował ktoś metalową wstawkę, półokrągłą blachę(jak wycięta puszka po piwie tylko twardsza) i zaczepione to na obejmy-zabezpieczenie pomysłowe(szkoda, że ostre kanty nie zabezpieczone), nawet się zastanawiam czy takich ori w sejach nie robili :) Przed operacją wskazówka była lekko pod grubą kreską 1/2. Podczas przechylenia seja na podnośniku, żeby dokonać 'operacji' wskazówka spadła pod grubą kreskę 1/4, ale żyd się nie świecił. Po operacji i opuszczeniu seja wskazówka podniosła się, ale nie do stanu jak przed robotą-doszła jedynie trochę ponad grubą kreskę 1/4. Nie wiem zatem ile zgubiłem, a ile mi spalił. Dziwne.. bo dolałem równo 5l i wskazówka zatrzymała się równo na grubej od 1/2 baku. Teraz zrobiłem 37km(trochę miasta) i wskazówka jest dokładnie tam gdzie na 3 zdjęciu ma Tomek. Sorry za OT :allah



Pogubiłem się już sam.... ;)

Na sprawnym szczelnym baku i to powie ci każdy - lejesz na stacji do pierwszego wybicia pistolca (odpowiednio włożonego) i lejesz do fulla.

Robisz 100km i jedziesz ta sama stacja, ten sam pistolet i znów do fulla - pierwszego wybicia i patrzysz ile pokazało. wiem że to kosztuje ale - do połowy, do 1/4 a to to, a to tam to itp... NIE tak jak pisałem da w miarę miarodajny wynik.

;)
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
sejopomykacz 
nówka sztuka ;)


Wiek: 31
Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 21
Skąd: Szamotuły
Wysłany: 19-11-2012, 22:21   
   Bolid: Seicento SX | 900ccm | 1998r


Mój pali około 6L, ale co do stylu jazdy... rzadko powoli ruszam :P
_________________

 
 
 
luckyboy 
Nałogowiec


Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Mar 2012
Posty: 152
Skąd: Piernikowo
Wysłany: 20-11-2012, 13:19   
   Bolid: był Actual 1.1 MPI


W mieście na 5-kilometrowych odcinkach do 7l, na trasie przy równej jeździe przy 100km/h spala jedną podziałkę na "setkę".

Edit: Doczytałem że Tomek16f miał tak samo, więc wynik poprawny i realny.
_________________


"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie."
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć."
 
 
 
czornexxx 
Bywalec

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Cze 2011
Posty: 59
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 20-11-2012, 22:22   
   Bolid: Seicento Abarth 1.1 MPI -> Stilo 1.4 16v


Te 207 km i 1/4 baku to trochę dziwne. Chociaż np. u mnie np. do połowy baku spada powoli, na połowie dość długo stoi a jak tylko minie połowę to jak z pieca na łeb. ;) . Ja z F do 1/4 na autostradzie to 100km zrobiłem. A spalanie na odcinku 400 km gdzie 200 było jazdą do 90 + trochę korki, zrobiłem spalanie 7.3l/100km. Ale prędkość min 140/h a max do deski ;) . Faktem jest, że najmniejsze spalanie zrobiłem ~5.1 ale jazda max 90 i praktycznie cały czas ledwo dotykałem gazu ;) . U mnie normalna jazda 1/4 miasto 3/4 poza miastem spalanie około 6l.

Do tamtych fotek to podchodził bym z dystansem i wyjeździł cały bak i zalał na tej samej stacji. Bo po fotkach widać, że to praktycznie perpetum mobile :P . 207 = 1/4 czyli na całym baku 828 km ?? Wg mnie chyba na lawecie :) .

Pozdrawiam.
 
 
 
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Pomógł: 48 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 20-11-2012, 22:34   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


Piszesz to tak jak bym był dzieciakiem i jeździł od wczoraj... ten tani tekst nie do mnie na prawdę ;)

wiadomo że nie zrobi 820 tam ilus km na baku.... dziecko w to nie uwierzy...
A zdjęcia dałem tak tylko sobie.... i wsio jest z drogi i nie po 140km/h tylko 70 w porywach do 130km/h....
A to że innym pali 7, drugiemu 8, a mnie inaczej to po prostu życie.

Cytat:
Faktem jest, że najmniejsze spalanie zrobiłem ~5.1 ale jazda max 90 i praktycznie cały czas ledwo dotykałem gazu


no to lipa straszna..... 5.1 to normalny wynik z trasy lecąc 100-120km/h min cały czas z gazem wciśniętym - na idealnie ustawionym silniku który od zawsze jeździ na czymś dobrym- nie chodzi tu o benzynę... dwa masz abartha ? skrzynia więc takie spalanie to szczyt mozliwości.

Podpuszczam trochę was z wszystkim ;) Ale pewnych rzeczy sie nie pokazuje, nie mówi bo i tak nic to nie da ,tylko wojnę wywoła jak nie na jednym forum ( tak jak z olejami itp)

Najbardziej leje z tego jak mój mistrz z OBR Bosmal ustawial mi przez dłuuuuuuuugi czas moje 899 tworząc historie z kosmosu..... co tez to nie poprawia po tym jak spaprali w fabryce tworząc z 127p eko gó....o do CC i SC.
Teraz to 899 mając 178 tys km - tłoczy 12.8 do 100 i cisnie 170..... i jest serią...... a moje mpi spala 4 z groszem..... ;) Polonez caro 1.6 GLE gaznik 7.3L/100 i tłoczy pod 180 jeszcze.... gdzie najlepsze na taxi u fachoFFFców nie schodziły poniżej 9 litrow....

Jeszcze duzo w życiu się trzeba nauczyć, a i tak pewnych rzeczy sie nie zrozumie.

tyle ;)
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
HakerBen 
Nałogowiec


Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 110
Skąd: Suwałki/Augustów
Wysłany: 21-12-2012, 17:07   
   Bolid: A3 8L


luckyboy napisał/a:
na trasie przy równej jeździe przy 100km/h spala jedną podziałkę na "setkę".

Sam już nie wiem ile mi pali.. Jeśli sugerować się(wiem wiem, że to nie miarodajne) wskaźnikiem paliwa to czasami 100 km trasy + trochę miasta zrobię na właśnie jednej podziałce jak luckyboy.
Ale co z tego gdy czasami jak ostatnio - zimny, zgasł mi przy włączaniu się do ruchu, odpaliłem, patrzę na budzik, a tam wskazówka paliwa 2 podziałki niżej niż była(była na drugiej cienkiej, a spadła na pierwszą cienką, pierwsza ponad 'E').. WTF? Później po drodze wskaźnik tylko się podnosił aż do poziomu, na którym się zatrzymał(jedna kreska podziałki niżej niż przed zgaśnięciem, czyli jakby nagle ubyło ok 4l). Bądź mądry i pisz wiersze.. :wesoly:
 
 
juniek11
[Usunięty]

Wysłany: 21-12-2012, 20:09   

eMeS88, wiem coś o tym, mój po kupnie też miał takie odchyły, więc w końcu gdy wyciągnołem pompe zobaczyłem co mi tam bruzdzi :)

najlepsze jest ot że myslałem że to naprawiłem i na drugi dzień pojechałem nad morze i z powrotem.... wskazówka zatrzymała sie na 2/3 i ani w góre ani w dół hehehhe
u mnie taki metalowy oring zszeł ze swego miejsca i przytrzymywał ramie pływaka. Przypiłowałem, przyciąłem i pokazuje w końcu rzetelnie, a no i nie lata od 1/1 do 0/1 ;)
 
 
HakerBen 
Nałogowiec


Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 110
Skąd: Suwałki/Augustów
Wysłany: 21-12-2012, 21:15   
   Bolid: A3 8L


juniek11 wielkie dzięki za jakąś podpowiedź i wsparcie-przynajmniej już wiem, że nie jestem sam :) Wskazówka się przytrzyma w jakimś przyzwoitym miejscu i człek się cieszy, że mało poszło, a później spadnie i.. ech, zgaduj zgadula ;) Możliwe, że to wina poprzedniego właściciela tankującego u 'przyjaciół' ze wschodu.
Wiem, że czeka mnie rozebranie i sprawdzenie tego-tylko póki co nieogrzewany garaż i temp. 10-15 na minusie mnie trochę powstrzymują ;)
 
 
Makama 
Bywalec

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 59
Skąd: Trojmiasto
Wysłany: 21-12-2012, 22:00   
   Bolid: SC 900 `98


moj pali za 50 zlotych, od tankowania do tankowania ;)
_________________
 
 
Time 
nówka sztuka ;)

Wiek: 35
Dołączył: 01 Paź 2012
Posty: 21
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21-12-2012, 22:05   
   Bolid: SX 1.1 MPI


Jeżdzę tylko po mieście normalnym tempem. Ostatnio krótkie odcinki i mróz około 10l. Dzisiaj tankowałem po jeździe przez te cieplejsze dni 8,5 litra. Szału nie ma.
 
 
leon126 
nówka sztuka ;)

Wiek: 44
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 18
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-12-2012, 23:32   
   Bolid: SC 1,1S


Średnia z ostatnich pięciu tankowań - 8,3l/100km (7,68 ; 8,83 ; 8,21 ; 8,47 ; 8,42) :evil:

Po wprowadzeniu zdecydowanego eco driving'u stałem się mistrzem jazdy emeryckiej i królem prawego pasa, ale udało mi się zejść do 6,6l/100km. :))

Dam znać co wyjdzie po kolejnym tankowaniu. :)
 
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 25-07-2013, 15:20   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


Benzynki pali mi 10 litrów :mg: dla mnie mało :lol:
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime - Mapa Forum