La cucaracha klakson:) |
Autor |
Wiadomość |
mendrys
Nałogowiec

Wiek: 34 Dołączył: 29 Lis 2012 Posty: 186 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 07-12-2012, 18:50
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
Pod pasem przednim ,z jednej strony jest chłodnica z drugiej jest dość miejsca na taki bajer Przykręcić do pasa przedniego zasilanie z fabrycznego klaksonu, który jest zaraz obok ,nawet instalacji nie trzeba będzie dorabiać Od dołu go tak żeby nie było go widać |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
mendrys
Nałogowiec

Wiek: 34 Dołączył: 29 Lis 2012 Posty: 186 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 07-12-2012, 18:57
Bolid: Seicento 1.1 Mpi |
|
|
Pieczar93 napisał/a: | Pod pasem przednim ,z jednej strony jest chłodnica z drugiej jest dość miejsca na taki bajer Przykręcić do pasa przedniego zasilanie z fabrycznego klaksonu, który jest zaraz obok ,nawet instalacji nie trzeba będzie dorabiać Od dołu go tak żeby nie było go widać | Jest tu ktos kto to robil juz? czyli pasuje to da rade podlaczyc pod stary klakson i pna pas za zderzak ok podejme sie tego po zimie ! bedzie na bank! ale czy ten kompresorek dziala tak ze jak ja wcisne klakson to on zaczyna pompowac czy zaraz po przekreceniu kluczyka wlacza sie zbiera powietrza tyle i potrzebuje zebym mogl wcisnac kiedy chce?? |
_________________ Challege czas zacząć!
 |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 07-12-2012, 22:05
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
Zapytaj sprzedającego ale uważam ,że on pracuję w momencie wciśnięcia klaksonu. Pewnie pompowanie trwa ułamki sekund więc szybko zareaguje. Po przekręceniu kluczyka nie będzie zasilania na kompresorku , klakson dostaje prąd w momencie duszenia kierownicy, czyli kiedy zamykasz obwód
EDIT: W aukcji jest przekaźnik więc kompresor musi mieć stały dostęp do prądu i połączenie z klaksonem. Przy duszeniu kierownicy ,przekaźnik robi swoje i jest impreza pod maską Trzeba będzie dorobić zasilanie po stacyjce do przekaźnika.
W takim razie ja bym zostawił fabryczny klakson. A do tego bym dorobił nową instalację z włącznikiem itd. |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
zieluny
Nałogowiec

Wiek: 38 Dołączył: 05 Mar 2012 Posty: 269 Skąd: Krak
|
Wysłany: 07-12-2012, 22:30
Bolid: sc sporting |
|
|
Zostaw sobie fabryczny klakson bo Ci sie na BK powiedza ze jest za glosny.
Mialem w samuraju dziala polecam.
Tylko ja mialem bez kompresora wersje |
_________________ Laczacy w sobie to co najlepsze z zoltego i czerwonego
 |
|
|
|
 |
mendrys
Nałogowiec

Wiek: 34 Dołączył: 29 Lis 2012 Posty: 186 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 08-12-2012, 01:03
Bolid: Seicento 1.1 Mpi |
|
|
Pieczar93, widzialem wlasnie na niektorych filmikach ze mial ktos oddzielnie przycisk do tego i normalnie w klakson fabryczny no nic jak tylko zaczna sie otwierac kwiatki to mysle o zrobieniu |
_________________ Challege czas zacząć!
 |
|
|
|
 |
|