| 
		Regulacja zaworów w 1,1 | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 andrzej645  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 26 Skąd: Krosno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-10-2012, 11:56   Regulacja zaworów w 1,1
                                 
               Bolid: Seicento Suite 1.1                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Czy da się wymienić płytkę  bez zdejmowania wałka rozrządu     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Łukasz  		  
		 
         AntyToyotowy
  
                  Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-10-2012, 11:58   
                                 
               Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec  2004r. 152 k km                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               da się    | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 luckyboy  		  
		 
         Nałogowiec
  
  
                  Pomógł: 13 razy Wiek: 42  Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 152 Skąd: Piernikowo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-10-2012, 12:00   Re: Regulacja zaworów w 1,1
                                 
               Bolid: był Actual 1.1 MPI                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | andrzej645 napisał/a: | 	 		  Czy da się wymienić płytkę  bez zdejmowania wałka rozrządu     | 	  
 
 
Wystarczy poszukać na forum, leniuszku     Link | 
             
						
				_________________
  
 
 
"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie." 
 
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć." | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 andrzej645  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 26 Skąd: Krosno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31-10-2012, 13:10   
                                 
               Bolid: Seicento Suite 1.1                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Ile powinny wynosić luzy zaworów  na zimnym silniku ,  patrząc od  strony alternatora  pierwszy jest ssący czy wydechowy ? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 ir3n3usz  		  
		 
         Nałogowiec
  
                  Pomógł: 64 razy Wiek: 36  Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31-10-2012, 17:26   
                                 
               Bolid: SC 1.2 16V LPG                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Zawory dolotowe 0,4mm, wydechowe 0,5mm
 
W samochodach z głowicą zmodyfikowaną od 2006 roku- dolot 0,3mm, wydech 0,4mm | 
             
						
				_________________ Moje Seicento | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 luckyboy  		  
		 
         Nałogowiec
  
  
                  Pomógł: 13 razy Wiek: 42  Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 152 Skąd: Piernikowo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31-10-2012, 19:17   
                                 
               Bolid: był Actual 1.1 MPI                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | andrzej645 napisał/a: | 	 		  | patrząc od  strony alternatora  pierwszy jest ssący czy wydechowy ? | 	  
 
 
Spójrz na kolektor wydechowy, a będziesz wiedział który jest który. | 
             
						
				_________________
  
 
 
"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie." 
 
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć." | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 ir3n3usz  		  
		 
         Nałogowiec
  
                  Pomógł: 64 razy Wiek: 36  Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31-10-2012, 19:50   
                                 
               Bolid: SC 1.2 16V LPG                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | O ile dobrze pamiętam, to 2,4,5,7 to zawory dolotowe. Parą środkowych ssący jest obok siebie. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 andrzej645  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 26 Skąd: Krosno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-11-2012, 13:06   
                                 
               Bolid: Seicento Suite 1.1                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Luzy mam takie patrząc od lewej 050-050-055-040-040-055-040-045 nie wiem czy coś ruszać chyba że się czepić numeru 2 to ssący ma przy duży luz o 0,1 | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 ir3n3usz  		  
		 
         Nałogowiec
  
                  Pomógł: 64 razy Wiek: 36  Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-11-2012, 16:01   
                                 
               Bolid: SC 1.2 16V LPG                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Wypadałoby poprawić, bo może lekko klepać na zimnym. Jak masz płytki to zmniejsz luz do 0,4. Reszta może być +/-0,05 mieszczą się w tolerancji. | 
             
						
				_________________ Moje Seicento | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 luckyboy  		  
		 
         Nałogowiec
  
  
                  Pomógł: 13 razy Wiek: 42  Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 152 Skąd: Piernikowo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-12-2012, 14:23   
                                 
               Bolid: był Actual 1.1 MPI                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Podpinam sie pod temat z pytaniem ile kosztuje regulacja w ASO ? Mam wrażenie, że jakiś zawór nie domyka się, bo na gorącym ciężej zapala i nie ma mocy przy 4 osobach na pokładzie. | 
             
						
				_________________
  
 
 
"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie." 
 
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć." | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Łukasz  		  
		 
         AntyToyotowy
  
                  Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-12-2012, 14:35   
                                 
               Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec  2004r. 152 k km                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | 120 zł usługa + 11 zł płytka ( ewentualnie x8 co jest rzadkością ) | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 luckyboy  		  
		 
         Nałogowiec
  
  
                  Pomógł: 13 razy Wiek: 42  Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 152 Skąd: Piernikowo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-12-2012, 16:24   
                                 
               Bolid: był Actual 1.1 MPI                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Łukasz napisał/a: | 	 		  | 120 zł usługa + 11 zł płytka ( ewentualnie x8 co jest rzadkością ) | 	  
 
 
Dzieki. Cena stala w kazdym ASO czy zalezna od konkretnego dealera ? | 
             
						
				_________________
  
 
 
"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie." 
 
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć." | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 stopa15  		  
		 
         Nałogowiec
  
  
                  Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 364 Skąd: Katowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-12-2012, 11:41   
                                 
               Bolid: seicento 1.4 t-jet                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Łukasz napisał/a: | 	 		  | 120 zł usługa + 11 zł płytka ( ewentualnie x8 co jest rzadkością ) | 	  
 
 
cena mała nie jest ale robota upierdliwa    | 
             
						
				_________________ >>>>>>Moje wozidło<<<<<< 
 
 
900-->>1.2 8v 75HP-->>1.4 T-jet 1 bar 170HP-->> STAGE 2 1.5bar 250HP
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Łukasz  		  
		 
         AntyToyotowy
  
                  Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-12-2012, 12:40   
                                 
               Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec  2004r. 152 k km                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               luckyboy, zależna od konkretnego dilera
 
 
jak za regulację 3 zaworów płaciłem raz 160 zł a drugim razem za jeden zawór chyba 130 zł | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 ir3n3usz  		  
		 
         Nałogowiec
  
                  Pomógł: 64 razy Wiek: 36  Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-12-2012, 19:51   
                                 
               Bolid: SC 1.2 16V LPG                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Radom ASO: 100zł regulacja, 20zł płytka, uszczelka pokrywy 20-30zł nie pamiętam dokładnie. Regulacja zajmuje mi 15 minut, nie licząc demontażu/montażu pokrywy. Chyba, że silnik jest gorący to musi swoje odstać. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |