Regulacja zaworów w 1,1 |
Autor |
Wiadomość |
andrzej645
nówka sztuka ;)
Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 26 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 29-10-2012, 11:56 Regulacja zaworów w 1,1
Bolid: Seicento Suite 1.1 |
|
|
Czy da się wymienić płytkę bez zdejmowania wałka rozrządu |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 29-10-2012, 11:58
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
da się |
_________________
 |
|
|
|
 |
luckyboy
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 152 Skąd: Piernikowo
|
Wysłany: 29-10-2012, 12:00 Re: Regulacja zaworów w 1,1
Bolid: był Actual 1.1 MPI |
|
|
andrzej645 napisał/a: | Czy da się wymienić płytkę bez zdejmowania wałka rozrządu |
Wystarczy poszukać na forum, leniuszku Link |
_________________
"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie."
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć." |
|
|
|
 |
andrzej645
nówka sztuka ;)
Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 26 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 31-10-2012, 13:10
Bolid: Seicento Suite 1.1 |
|
|
Ile powinny wynosić luzy zaworów na zimnym silniku , patrząc od strony alternatora pierwszy jest ssący czy wydechowy ? |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 31-10-2012, 17:26
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Zawory dolotowe 0,4mm, wydechowe 0,5mm
W samochodach z głowicą zmodyfikowaną od 2006 roku- dolot 0,3mm, wydech 0,4mm |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
luckyboy
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 152 Skąd: Piernikowo
|
Wysłany: 31-10-2012, 19:17
Bolid: był Actual 1.1 MPI |
|
|
andrzej645 napisał/a: | patrząc od strony alternatora pierwszy jest ssący czy wydechowy ? |
Spójrz na kolektor wydechowy, a będziesz wiedział który jest który. |
_________________
"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie."
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć." |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 31-10-2012, 19:50
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
O ile dobrze pamiętam, to 2,4,5,7 to zawory dolotowe. Parą środkowych ssący jest obok siebie. |
|
|
|
 |
andrzej645
nówka sztuka ;)
Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 26 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 01-11-2012, 13:06
Bolid: Seicento Suite 1.1 |
|
|
Luzy mam takie patrząc od lewej 050-050-055-040-040-055-040-045 nie wiem czy coś ruszać chyba że się czepić numeru 2 to ssący ma przy duży luz o 0,1 |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 01-11-2012, 16:01
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Wypadałoby poprawić, bo może lekko klepać na zimnym. Jak masz płytki to zmniejsz luz do 0,4. Reszta może być +/-0,05 mieszczą się w tolerancji. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
luckyboy
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 152 Skąd: Piernikowo
|
Wysłany: 25-12-2012, 14:23
Bolid: był Actual 1.1 MPI |
|
|
Podpinam sie pod temat z pytaniem ile kosztuje regulacja w ASO ? Mam wrażenie, że jakiś zawór nie domyka się, bo na gorącym ciężej zapala i nie ma mocy przy 4 osobach na pokładzie. |
_________________
"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie."
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć." |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 25-12-2012, 14:35
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
120 zł usługa + 11 zł płytka ( ewentualnie x8 co jest rzadkością ) |
_________________
 |
|
|
|
 |
luckyboy
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 152 Skąd: Piernikowo
|
Wysłany: 25-12-2012, 16:24
Bolid: był Actual 1.1 MPI |
|
|
Łukasz napisał/a: | 120 zł usługa + 11 zł płytka ( ewentualnie x8 co jest rzadkością ) |
Dzieki. Cena stala w kazdym ASO czy zalezna od konkretnego dealera ? |
_________________
"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie."
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć." |
|
|
|
 |
stopa15
Nałogowiec

Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 364 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 26-12-2012, 11:41
Bolid: seicento 1.4 t-jet |
|
|
Łukasz napisał/a: | 120 zł usługa + 11 zł płytka ( ewentualnie x8 co jest rzadkością ) |
cena mała nie jest ale robota upierdliwa |
_________________ >>>>>>Moje wozidło<<<<<<
900-->>1.2 8v 75HP-->>1.4 T-jet 1 bar 170HP-->> STAGE 2 1.5bar 250HP
 |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 26-12-2012, 12:40
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
luckyboy, zależna od konkretnego dilera
jak za regulację 3 zaworów płaciłem raz 160 zł a drugim razem za jeden zawór chyba 130 zł |
_________________
 |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 26-12-2012, 19:51
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Radom ASO: 100zł regulacja, 20zł płytka, uszczelka pokrywy 20-30zł nie pamiętam dokładnie. Regulacja zajmuje mi 15 minut, nie licząc demontażu/montażu pokrywy. Chyba, że silnik jest gorący to musi swoje odstać. |
|
|
|
 |
|