FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Ładowanie seicento 1,1
Autor Wiadomość
andrzej645 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 26
Skąd: Krosno
Wysłany: 02-01-2013, 13:42   Ładowanie seicento 1,1
   Bolid: Seicento Suite 1.1


Witam mam pytanko czy da się sprawdzić stan szczotek w alternatorze i ewentualnie je wymienić bez wyjmowania alternatora
 
 
paker228 
spamer team
Lokalny Czepiacz


Pomógł: 69 razy
Wiek: 39
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 1102
Skąd: ZMC
Wysłany: 02-01-2013, 14:17   
   Bolid: 1.1 MPI


andrzej645 napisał/a:
ewentualnie je wymienić bez wyjmowania alternatora

wymienić bez wyjmowania to jedynie w dwie osoby potrafią
Macgyver i Chuck Norris. Jednak jeśli ten pierwszy będzie to robił, istnieje poważne ryzyko że twój samochód zamieni się w helikopter.. a jeśli norris się za to weźmie - z kolei może się zdarzyć że bolid będzie szybciej stał niż jechał.. :)

Jesli jest za małe ładowania to może najpierw regulator napięcia..? tak czy siak nic nie zrobisz bez wyjmowania..
_________________

 
 
andrzej645 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 26
Skąd: Krosno
Wysłany: 02-01-2013, 16:05   
   Bolid: Seicento Suite 1.1


Lubie filmy ale wole konkretne odpowiedzi, czy trzeba wyjmowac alternator :?:
 
 
andrzej645 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 26
Skąd: Krosno
Wysłany: 02-01-2013, 16:09   
   Bolid: Seicento Suite 1.1


Od paru dni kontrolka ladowania zaczyna swiecic na wolnych obrotach dopiero jak przegazuje to zgasnie :sad: pasek sprawdzalem jest ok :smile: przepraszam za bledy ale aktualnie nie mam polskich znakow :sad:
 
 
dijack 
Nałogowiec
Noł lajf


Pomógł: 15 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 817
Skąd: Wieluń
Wysłany: 02-01-2013, 16:45   
   Bolid: Seicento 1.1 SPI


Nie da się bez wyjmowania. Sprawdź regulator.
_________________
Pozdrawiam Szymon
SEICENTO NA FACEBOOK'U
 
 
 
andrzej645 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 26
Skąd: Krosno
Wysłany: 02-01-2013, 17:38   
   Bolid: Seicento Suite 1.1


dzieki
 
 
paker228 
spamer team
Lokalny Czepiacz


Pomógł: 69 razy
Wiek: 39
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 1102
Skąd: ZMC
Wysłany: 02-01-2013, 20:29   
   Bolid: 1.1 MPI


paker228 napisał/a:
tak czy siak nic nie zrobisz bez wyjmowania..


andrzej645 napisał/a:
ale wole konkretne odpowiedzi, czy trzeba wyjmowac alternator


:sciana: :mur:
_________________

 
 
Znakomity 
Nałogowiec

Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 184
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-01-2013, 08:50   
   Bolid: Był 1.1 SPI


W 1.1 SPI da się wyciągnąć regulator napięcia (czyli też ogarnąć szczotki bo to jeden element) bez demontażu nawet koła i nadkola-robiłem to osobiście od góry bez kanału. Nic nie widać, wszystko na czuja więc przyda się odrobina doświadczenia ale też nie bardzo jest co zepsuć więc można próbować.
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
 
 
andrzej645 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 26
Skąd: Krosno
Wysłany: 03-01-2013, 13:42   
   Bolid: Seicento Suite 1.1


Faktycznie ciasno , jeszcze przewody od klimy przeszkadzaj
 
 
andrzej645 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 26
Skąd: Krosno
Wysłany: 05-01-2013, 12:19   
   Bolid: Seicento Suite 1.1


Udało mi się wyciągnąć ten regulator ,odkręciłem alternator i tak go przekręciłem że miałem dogodny dostęp do regulatora .Czy uda mi się go poprawnie założyć to się okaże :grin:
 
 
andrzej645 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 26
Skąd: Krosno
Wysłany: 05-01-2013, 15:35   
   Bolid: Seicento Suite 1.1


Alternator ładuje :grin: ale zaczęły mi falować obrot :sad: y wysokie niskie tak na przemian ,miałem odłączony akumulator dla bezpieczeństwa i wszystkie kable do wtrysku .kiedyś tak już miałem jak robiłem kasowanie błędów , ale po pewnym czasie było ok a teraz już godzinę tak faluje
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 05-01-2013, 16:19   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Rozepnij wtyczkę silniczka krokowego. Jeśli była odpinana to mógł się podgiąć jeden styk (mialem taki przypadek). Nawet jeśli silniczek jest nie podpięty to kontrolka wtrysku tego nie zasygnalizuje. Inne czujniki tak więc jeśli nic nie zgłasza to zrób jak napisałem . Skontroluj wtyczkę do silniczka krokowego.
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania - Mapa Forum