Ładowanie seicento 1,1 |
Autor |
Wiadomość |
andrzej645
nówka sztuka ;)
Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 26 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 02-01-2013, 13:42 Ładowanie seicento 1,1
Bolid: Seicento Suite 1.1 |
|
|
Witam mam pytanko czy da się sprawdzić stan szczotek w alternatorze i ewentualnie je wymienić bez wyjmowania alternatora |
|
|
|
 |
paker228
spamer team Lokalny Czepiacz

Pomógł: 69 razy Wiek: 39 Dołączył: 19 Lut 2009 Posty: 1102 Skąd: ZMC
|
Wysłany: 02-01-2013, 14:17
Bolid: 1.1 MPI |
|
|
andrzej645 napisał/a: | ewentualnie je wymienić bez wyjmowania alternatora |
wymienić bez wyjmowania to jedynie w dwie osoby potrafią
Macgyver i Chuck Norris. Jednak jeśli ten pierwszy będzie to robił, istnieje poważne ryzyko że twój samochód zamieni się w helikopter.. a jeśli norris się za to weźmie - z kolei może się zdarzyć że bolid będzie szybciej stał niż jechał..
Jesli jest za małe ładowania to może najpierw regulator napięcia..? tak czy siak nic nie zrobisz bez wyjmowania.. |
_________________
 |
|
|
|
 |
andrzej645
nówka sztuka ;)
Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 26 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 02-01-2013, 16:05
Bolid: Seicento Suite 1.1 |
|
|
Lubie filmy ale wole konkretne odpowiedzi, czy trzeba wyjmowac alternator |
|
|
|
 |
andrzej645
nówka sztuka ;)
Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 26 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 02-01-2013, 16:09
Bolid: Seicento Suite 1.1 |
|
|
Od paru dni kontrolka ladowania zaczyna swiecic na wolnych obrotach dopiero jak przegazuje to zgasnie pasek sprawdzalem jest ok przepraszam za bledy ale aktualnie nie mam polskich znakow |
|
|
|
 |
dijack
Nałogowiec Noł lajf

Pomógł: 15 razy Wiek: 32 Dołączył: 05 Mar 2012 Posty: 817 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 02-01-2013, 16:45
Bolid: Seicento 1.1 SPI |
|
|
Nie da się bez wyjmowania. Sprawdź regulator. |
_________________ Pozdrawiam Szymon
SEICENTO NA FACEBOOK'U |
|
|
|
 |
andrzej645
nówka sztuka ;)
Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 26 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 02-01-2013, 17:38
Bolid: Seicento Suite 1.1 |
|
|
dzieki |
|
|
|
 |
paker228
spamer team Lokalny Czepiacz

Pomógł: 69 razy Wiek: 39 Dołączył: 19 Lut 2009 Posty: 1102 Skąd: ZMC
|
Wysłany: 02-01-2013, 20:29
Bolid: 1.1 MPI |
|
|
paker228 napisał/a: | tak czy siak nic nie zrobisz bez wyjmowania.. |
andrzej645 napisał/a: | ale wole konkretne odpowiedzi, czy trzeba wyjmowac alternator |
|
_________________
 |
|
|
|
 |
Znakomity
Nałogowiec
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 184 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-01-2013, 08:50
Bolid: Był 1.1 SPI |
|
|
W 1.1 SPI da się wyciągnąć regulator napięcia (czyli też ogarnąć szczotki bo to jeden element) bez demontażu nawet koła i nadkola-robiłem to osobiście od góry bez kanału. Nic nie widać, wszystko na czuja więc przyda się odrobina doświadczenia ale też nie bardzo jest co zepsuć więc można próbować. |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny. |
|
|
|
 |
andrzej645
nówka sztuka ;)
Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 26 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 03-01-2013, 13:42
Bolid: Seicento Suite 1.1 |
|
|
Faktycznie ciasno , jeszcze przewody od klimy przeszkadzaj |
|
|
|
 |
andrzej645
nówka sztuka ;)
Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 26 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 05-01-2013, 12:19
Bolid: Seicento Suite 1.1 |
|
|
Udało mi się wyciągnąć ten regulator ,odkręciłem alternator i tak go przekręciłem że miałem dogodny dostęp do regulatora .Czy uda mi się go poprawnie założyć to się okaże |
|
|
|
 |
andrzej645
nówka sztuka ;)
Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 26 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 05-01-2013, 15:35
Bolid: Seicento Suite 1.1 |
|
|
Alternator ładuje ale zaczęły mi falować obrot y wysokie niskie tak na przemian ,miałem odłączony akumulator dla bezpieczeństwa i wszystkie kable do wtrysku .kiedyś tak już miałem jak robiłem kasowanie błędów , ale po pewnym czasie było ok a teraz już godzinę tak faluje |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 05-01-2013, 16:19
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Rozepnij wtyczkę silniczka krokowego. Jeśli była odpinana to mógł się podgiąć jeden styk (mialem taki przypadek). Nawet jeśli silniczek jest nie podpięty to kontrolka wtrysku tego nie zasygnalizuje. Inne czujniki tak więc jeśli nic nie zgłasza to zrób jak napisałem . Skontroluj wtyczkę do silniczka krokowego. |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
|