| 
		Pompa paliwa i wyłącznik | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 grzegorz354 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-05-2007, 07:42   Pompa paliwa i wyłącznik
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               witam,
 
kupiłem automatyczny wyłącznik pompy paliwy gdy autko pracuję na LPG, tylko mam mały problem z przewodem który steruje pompę jest ich aż 5, tylko który jest ten właściwy.
 
Z tego co doczytałem z mojej kserowanej książki to tyle że 3 przewody do wskaźnika paliwa, 1 wyłącznik bezwadnościowy i 1 sterowanie pompy (prawdopodobnie zielono czarny tylko nie jestem pewien)  
 
pzdr | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez grzegorz354 25-05-2007, 08:31, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 szymonek  		  
		 
         ĄĄĘĘĘ
  
  
                  Pomógł: 80 razy Wiek: 37  Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-05-2007, 09:01   
                                 
               Bolid: 1E 187                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | grzegorz354 napisał/a: | 	 		  | Z tego co doczytałem z mojej kserowanej książki to tyle że 3 przewody do wskaźnika paliwa, 1 wyłącznik bezwadnościowy i 1 sterowanie pompy (prawdopodobnie zielono czarny tylko nie jestem pewien)  | 	  
 
Dobrze kombinujesz.  Co do koloru to nie powiem Ci bo nie wiem    ale to podpinaj się i sprawdzaj, kiedy pompa ucichnie znaczy, że trafiłes | 
             
						
				_________________
  
 
 
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu...    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 SiDoR  		  
		 
         Nadworny Mechanik AngelInADevil'sSuit
  
  
                  Pomógł: 111 razy Wiek: 43  Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 900 Skąd: Miasto Europa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-05-2007, 09:07   
                                 
               Bolid: SIGNUM Z20NET '03,  VB Caravan X16XEL '99                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               bede strzelał z pamięci bo dawno tej wtyki nie ruszałam
 
 
ale jak masz wtyczke od pompy i ten zatrzask od niej masz u góry to 
 
 
pierwszy przeód od lewej to masa
 
 
trzeci (środkowy) to +
 
 
kolorków nie pamiętam
 
 
a pozostałe 3 są od wskaźnika poziomu paliwa | 
             
						
				_________________
 Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety sa dla szybkich kierowcow" C. McRae  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 macher  		  
		 
         Moderator
  
                  Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp 
                         | 
      
         
            
                                			    Wysłany: 25-05-2007, 09:57   
                                 
               Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               zasilanie pompy 
 
 
+ zielono-czarny
 
 
masa(-) poprzez wyłacznik bezwładnościowy fioletowo czarny.
 
 
A tak pozatym jak wygląda takie urządzenie?Ja mam u siebie zwykły przekażnik przełączający i jak dostaje sygnał z elektrozaworu na butli to wyłacza pompę paliwa. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 grzegorz354 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-05-2007, 10:11   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Proszę bardzo. To urządzonko działa tak samo jak opisałeś dostaje sygnał z elektrozaworu tylko jeszcze dodatkowo ma zwłokę 20 s po przejściu na LPG
 
To jest link gdzie kupiłem wyłącznik oprócz tego kobietka ma jeszcze wskaźniki poziomu gazu. 
 
http://www.allegro.pl/sho...php?uid=4160924
 
  | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez grzegorz354 25-05-2007, 10:15, w całości zmieniany 2 razy   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Dar43 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-05-2007, 11:37   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               A moje pytanko :
 
 
Czy odłaczenie pompy paliwa nie ma wpływu na wtryskiwacze benzyny przeciez one pracuja wtedy na sucho nie zapieka sie czy cos chodzi mi oczywiscie o silniki MPI bo mnie odradzano montaz czegos takiego ? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Roberto212  		  
		 
         Bywalec
  
                  Pomógł: 5 razy Wiek: 45  Dołączył: 16 Lut 2006 Posty: 56 Skąd: ?ląsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-05-2007, 11:56   
                                 
               Bolid: Seicento S                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Dar43 napisał/a: | 	 		  A moje pytanko :
 
 
Czy odłaczenie pompy paliwa nie ma wpływu na wtryskiwacze benzyny przeciez one pracuja wtedy na sucho nie zapieka sie czy cos chodzi mi oczywiscie o silniki MPI bo mnie odradzano montaz czegos takiego ? | 	  
 
 
Dobrze Ci odradzano. Ale wtryskiwacze nie pracują na gazie a pompa powinna chodzić po to by tłoczyć do nich paliwo a tym samym je schładzac. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Zulu  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Wiek: 36  Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 12 Skąd: Radzionków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-05-2007, 18:00   
                                 
               Bolid: Seicento                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ja również mam problem prawdopodobnie z pompą paliwa. Wczoraj mechanik wymienił mi bak + rułki i dodatkowo cały tłumik ale to chyba bez znaczenia. Przed wymianą nie było z niczym problemów. Po wymienia zaczeło coś piszczeć w okolicach baku, mało tego - podczas jazdy gdy dodaje gazu auto tak jak by się "zatykało" i zamiast przyśpieszać traci na prędkości i mocno szarpie, z pierwszego biegu ledwo idzie ruszyć i dziś musiałem pare razy z trasy zjechać bo nie szło ruszyć. Nie wiem czy to wina mechanika, ale wcześniej problemów nie było, a koleś się wypiera, że to już musiało być przed wymianą     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 thejanek [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-05-2007, 23:05   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Sprawdź czy w zbiorniku nie ma syfu. (w pompie paliwa tez) | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Zulu  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Wiek: 36  Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 12 Skąd: Radzionków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-05-2007, 12:53   
                                 
               Bolid: Seicento                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Zrobione. Filtr paliwa był zatkany. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 wasacz  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Dołączył: 20 Sie 2007 Posty: 1 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-08-2007, 23:21   
                                 
               Bolid: Seicento                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Mam ten sam problem
 
"Ja również mam problem prawdopodobnie z pompą paliwa. Wczoraj mechanik wymienił mi bak + rułki i dodatkowo cały tłumik ale to chyba bez znaczenia. Przed wymianą nie było z niczym problemów. Po wymienia zaczeło coś piszczeć w okolicach baku, mało tego - podczas jazdy gdy dodaje gazu auto tak jak by się "zatykało" i zamiast przyśpieszać traci na prędkości i mocno szarpie, z pierwszego biegu ledwo idzie ruszyć i dziś musiałem pare razy z trasy zjechać bo nie szło ruszyć. Nie wiem czy to wina mechanika, ale wcześniej problemów nie było, a koleś się wypiera, że to już musiało być przed wymianą" z tym ,że seitka kupilem nie dawno i nie moge nic znalesc w tym aucie to jest 900 cm 2002 rok fajnie by bylo jak by mi ktos powiedzial cos mam z tym zrobic i gdzie jest filtr paliwa    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 TAs  		  
		 
         TAssmańska Diablica
  
                  Pomogła: 5 razy Wiek: 43  Dołączyła: 28 Gru 2006 Posty: 947 Skąd: Częstochowa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-08-2007, 23:24   
                                 
               Bolid: Fiat Punto                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               wasacz, proponuję zapoznać się z naszym regulaminem. Szczególnie polecam punkt 7 czyli zajrzenie do TEGO działu.    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |