Pompa paliwa i wyłącznik |
Autor |
Wiadomość |
grzegorz354 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-05-2007, 07:42 Pompa paliwa i wyłącznik
|
|
|
witam,
kupiłem automatyczny wyłącznik pompy paliwy gdy autko pracuję na LPG, tylko mam mały problem z przewodem który steruje pompę jest ich aż 5, tylko który jest ten właściwy.
Z tego co doczytałem z mojej kserowanej książki to tyle że 3 przewody do wskaźnika paliwa, 1 wyłącznik bezwadnościowy i 1 sterowanie pompy (prawdopodobnie zielono czarny tylko nie jestem pewien)
pzdr |
Ostatnio zmieniony przez grzegorz354 25-05-2007, 08:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
szymonek
ĄĄĘĘĘ
Pomógł: 80 razy Wiek: 36 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 25-05-2007, 09:01
Bolid: 1E 187 |
|
|
grzegorz354 napisał/a: | Z tego co doczytałem z mojej kserowanej książki to tyle że 3 przewody do wskaźnika paliwa, 1 wyłącznik bezwadnościowy i 1 sterowanie pompy (prawdopodobnie zielono czarny tylko nie jestem pewien) |
Dobrze kombinujesz. Co do koloru to nie powiem Ci bo nie wiem ale to podpinaj się i sprawdzaj, kiedy pompa ucichnie znaczy, że trafiłes |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
|
SiDoR
Nadworny Mechanik AngelInADevil'sSuit
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 900 Skąd: Miasto Europa
|
Wysłany: 25-05-2007, 09:07
Bolid: SIGNUM Z20NET '03, VB Caravan X16XEL '99 |
|
|
bede strzelał z pamięci bo dawno tej wtyki nie ruszałam
ale jak masz wtyczke od pompy i ten zatrzask od niej masz u góry to
pierwszy przeód od lewej to masa
trzeci (środkowy) to +
kolorków nie pamiętam
a pozostałe 3 są od wskaźnika poziomu paliwa |
_________________
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety sa dla szybkich kierowcow" C. McRae |
|
|
|
|
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 25-05-2007, 09:57
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
zasilanie pompy
+ zielono-czarny
masa(-) poprzez wyłacznik bezwładnościowy fioletowo czarny.
A tak pozatym jak wygląda takie urządzenie?Ja mam u siebie zwykły przekażnik przełączający i jak dostaje sygnał z elektrozaworu na butli to wyłacza pompę paliwa. |
|
|
|
|
grzegorz354 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-05-2007, 10:11
|
|
|
Proszę bardzo. To urządzonko działa tak samo jak opisałeś dostaje sygnał z elektrozaworu tylko jeszcze dodatkowo ma zwłokę 20 s po przejściu na LPG
To jest link gdzie kupiłem wyłącznik oprócz tego kobietka ma jeszcze wskaźniki poziomu gazu.
http://www.allegro.pl/sho...php?uid=4160924
|
Ostatnio zmieniony przez grzegorz354 25-05-2007, 10:15, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Dar43 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-05-2007, 11:37
|
|
|
A moje pytanko :
Czy odłaczenie pompy paliwa nie ma wpływu na wtryskiwacze benzyny przeciez one pracuja wtedy na sucho nie zapieka sie czy cos chodzi mi oczywiscie o silniki MPI bo mnie odradzano montaz czegos takiego ? |
|
|
|
|
Roberto212
Bywalec
Pomógł: 5 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Lut 2006 Posty: 56 Skąd: ?ląsk
|
Wysłany: 25-05-2007, 11:56
Bolid: Seicento S |
|
|
Dar43 napisał/a: | A moje pytanko :
Czy odłaczenie pompy paliwa nie ma wpływu na wtryskiwacze benzyny przeciez one pracuja wtedy na sucho nie zapieka sie czy cos chodzi mi oczywiscie o silniki MPI bo mnie odradzano montaz czegos takiego ? |
Dobrze Ci odradzano. Ale wtryskiwacze nie pracują na gazie a pompa powinna chodzić po to by tłoczyć do nich paliwo a tym samym je schładzac. |
|
|
|
|
Zulu
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 12 Skąd: Radzionków
|
Wysłany: 25-05-2007, 18:00
Bolid: Seicento |
|
|
Ja również mam problem prawdopodobnie z pompą paliwa. Wczoraj mechanik wymienił mi bak + rułki i dodatkowo cały tłumik ale to chyba bez znaczenia. Przed wymianą nie było z niczym problemów. Po wymienia zaczeło coś piszczeć w okolicach baku, mało tego - podczas jazdy gdy dodaje gazu auto tak jak by się "zatykało" i zamiast przyśpieszać traci na prędkości i mocno szarpie, z pierwszego biegu ledwo idzie ruszyć i dziś musiałem pare razy z trasy zjechać bo nie szło ruszyć. Nie wiem czy to wina mechanika, ale wcześniej problemów nie było, a koleś się wypiera, że to już musiało być przed wymianą |
|
|
|
|
thejanek [Usunięty]
|
Wysłany: 25-05-2007, 23:05
|
|
|
Sprawdź czy w zbiorniku nie ma syfu. (w pompie paliwa tez) |
|
|
|
|
Zulu
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 12 Skąd: Radzionków
|
Wysłany: 26-05-2007, 12:53
Bolid: Seicento |
|
|
Zrobione. Filtr paliwa był zatkany. |
|
|
|
|
wasacz
nówka sztuka ;)
Dołączył: 20 Sie 2007 Posty: 1 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-08-2007, 23:21
Bolid: Seicento |
|
|
Mam ten sam problem
"Ja również mam problem prawdopodobnie z pompą paliwa. Wczoraj mechanik wymienił mi bak + rułki i dodatkowo cały tłumik ale to chyba bez znaczenia. Przed wymianą nie było z niczym problemów. Po wymienia zaczeło coś piszczeć w okolicach baku, mało tego - podczas jazdy gdy dodaje gazu auto tak jak by się "zatykało" i zamiast przyśpieszać traci na prędkości i mocno szarpie, z pierwszego biegu ledwo idzie ruszyć i dziś musiałem pare razy z trasy zjechać bo nie szło ruszyć. Nie wiem czy to wina mechanika, ale wcześniej problemów nie było, a koleś się wypiera, że to już musiało być przed wymianą" z tym ,że seitka kupilem nie dawno i nie moge nic znalesc w tym aucie to jest 900 cm 2002 rok fajnie by bylo jak by mi ktos powiedzial cos mam z tym zrobic i gdzie jest filtr paliwa |
|
|
|
|
TAs
TAssmańska Diablica
Pomogła: 5 razy Wiek: 42 Dołączyła: 28 Gru 2006 Posty: 947 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 20-08-2007, 23:24
Bolid: Fiat Punto |
|
|
wasacz, proponuję zapoznać się z naszym regulaminem. Szczególnie polecam punkt 7 czyli zajrzenie do TEGO działu. |
|
|
|
|
|