900 ccm - znaczne utraty mocy. |
Autor |
Wiadomość |
Tomek16f
Nałogowiec Kocha Mercedesy

Pomógł: 48 razy Wiek: 45 Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 853 Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
|
|
|
|
 |
luckyboy
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 152 Skąd: Piernikowo
|
Wysłany: 04-02-2013, 12:58
Bolid: był Actual 1.1 MPI |
|
|
Mój też nie chce lecieć szybciej niż 140km/h, tylko chyba w moim MPI na długiej skrzyni prędkość maksymalną osiąga się na 4 biegu - orientuje się ktoś?? Policzyłem przełożenia i własnie na 4 biegu przy 5000obr/min osiąga deklarowane 150km/h. Na 5-tce musiałby lecieć ok. 180km/h przy tych obrotach. |
_________________
"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie."
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć." |
|
|
|
 |
Tomek16f
Nałogowiec Kocha Mercedesy

Pomógł: 48 razy Wiek: 45 Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 853 Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
|
Wysłany: 04-02-2013, 13:05
Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG |
|
|
Na długie lekko 170, pod 180 jak jest gita silnik polecisz na 5 biegu.... wiem z Reichu jechałem to skazówka była pomiędzy 170-180....
Teraz mam Schumacher skrzynie - zmieniana lekko jeszcze i max pod 160 podejdzie na 5 biegu.... Ale za to ruszasz w 2 osoby z 2 biegu i 5 przy 60 możesz dać - buta i przyspiesza nieźle...
ale saper ma 900 więc S-kowa zwykła... A skoro mu szedł 140 lekko a teraz z bidą 120 i go muli .....
Więc tak jak mówiłem - filtr, może kat , i ewe cos z kompem - ale tu posty i gdybanie co by bylo gdyby nie pomogą bez obrazy....
Gdybym ja miał cos takiego to na drugi dzień auto ląduje na serwisie u nas i robią az znajdą i naprawią - zresztą przy każdym czymś co nie da sie od tak naprawić tak robię... |
_________________ nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 |
|
|
|
 |
luckyboy
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 152 Skąd: Piernikowo
|
Wysłany: 04-02-2013, 13:47
Bolid: był Actual 1.1 MPI |
|
|
Tomek16f napisał/a: | Gdybym ja miał cos takiego to na drugi dzień auto ląduje na serwisie u nas i robią az znajdą i naprawią - zresztą przy każdym czymś co nie da sie od tak naprawić tak robię... |
Gdybym oddał auto do mechanika na serwis i powiedział "róbcie aż znajdziecie" to chyba nie wypłaciłbym się - znając życie wymieniliby pół samochodu, a drugie pół zepsuli |
_________________
"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie."
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć." |
|
|
|
 |
Tomek16f
Nałogowiec Kocha Mercedesy

Pomógł: 48 razy Wiek: 45 Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 853 Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
|
Wysłany: 04-02-2013, 13:51
Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG |
|
|
luckyboy napisał/a: | Gdybym oddał auto do mechanika na serwis i powiedział "róbcie aż znajdziecie" to chyba nie wypłaciłbym się - znając życie wymieniliby pół samochodu, a drugie pół zepsuli |
No to juz kwestia jakich masz mechaników ja mam swoich, zaufanych.... od dziadka, przez ojca na syna i tak rodzinnie od lat... jeszcze się nie zdarzyło żeby coś zepsuli, naprawili więcej niz trzeba i kasowali jak za lexusa...
Cytat: | "róbcie aż znajdziecie" |
TYLKO ten konkretny problem - ale to trzeba miec ludzi latami, doświadczenia, sprzętem zgórnej półki i chęciami = psycholi motoryzacyjnych - ja takich mam
A nie jeden z tego lub innego forum miał problem, - 100 postów - N stron pisania i skończyło sie tak i tak na wizycie na serwisie.... tylko że na większych kosztach niz mogło być na początku, bo jeżdżąc z jednym uszkodzeniem - spowodowało awarie innych podzespołów.... Tyle ... |
_________________ nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 04-02-2013, 16:37
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Przesiadam się na rower
Aktualnie przez najbliższe kilka miesięcy nie mam niestety czasu i kasy na takie operacje.
Filtra cenę jak zobaczyłem, to podziękowałem i stwierdziłem że to na pewno nie jego wina
Mi się dźwięk bez kata za cholerę nie podoba. Jak wieś tjun golfa identyczny... |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
Ostatnio zmieniony przez saper94 04-02-2013, 17:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 04-02-2013, 17:05
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
saper94, z kasą nie będzie źle. Nie wiem jak teraz ale kiedyś dobrze płacili za kata na szrocie Wcześniej była mowa o pompie ,macher trochę poruszył temat. Ja bym jednak zobaczył do tej pompy TUTAJ w temacie innego użytkownika w ostatnim poście jest parę zdjęć ,"brudnej" pompy |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 04-02-2013, 17:11
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
No ale trzeba liczyć zakup kawałka rury i robociznę mechanika - wspawanie.
Samochodu ja się nie ruszam dopóki odpala, ja zajmuję się motocyklami
I tak jak pisałem wyżej... tego dźwięku bez kata nie zniosę. Pierdzenie gorsze od piły spalinowej. |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
Ostatnio zmieniony przez saper94 04-02-2013, 17:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
dijack
Nałogowiec Noł lajf

Pomógł: 15 razy Wiek: 32 Dołączył: 05 Mar 2012 Posty: 817 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 04-02-2013, 17:12
Bolid: Seicento 1.1 SPI |
|
|
Sory ale jeśli cena filtra paliwa jest wysoka to...
Szukaj tego rowera lepiej... |
_________________ Pozdrawiam Szymon
SEICENTO NA FACEBOOK'U |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 04-02-2013, 17:15
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Na postoju go wkręcam do odcinki, a jakoś w jeździe go zatyka? To chyba wyklucza winę filtra
Coś czuję że po prostu ten silnik żyje własnym życiem jak ten w Cinquecento Tyle że z cieniasem do porządku doszedłem już, to temu odbija. |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 04-02-2013, 17:28
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
saper94 napisał/a: | Na postoju go wkręcam do odcinki, a jakoś w jeździe go zatyka? To chyba wyklucza winę filtra |
Na postoju inne zapotrzebowanie na paliwo niż pod obciążeniem . Manometr u mechanika prawdę powie. |
|
|
|
 |
Tomek16f
Nałogowiec Kocha Mercedesy

Pomógł: 48 razy Wiek: 45 Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 853 Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
|
Wysłany: 04-02-2013, 17:30
Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG |
|
|
Zostaw kata , zostaw filtr ....
Podałem ci ewe przyczyny i skutki jeżeli to było by przyczyną....
Cytat: | I tak jak pisałem wyżej... tego dźwięku bez kata nie zniosę. Pierdzenie gorsze od piły spalinowej.
|
EEE tam nie ma źle, za to jak słyszę crosowe huczące KTM-y dużo huku zero efektu to dopiero jest nie do zniesienia...
Cytat: | Na postoju go wkręcam do odcinki, a jakoś w jeździe go zatyka? |
Szkoda że od razu wszystkiego nie piszesz.....
To jadąc zrób tak - jedź na maksa ile sie da jak zacznie go dławić to wywal bieg na luz i daj mu w deche ......... pytanie jest czy wtedy tez go zamuli czy pójdzie do odcinki???
Druga sprawa : spróbuj go odpalić rano i od razu daj mu w gar ! rusz i power but - OD RAZU MÓWIĘ wiem znaFcy że tak się nie robi ale musi coś spróbować
i powiedz jak było czy poszedł do końca czy go zmuliło tak samo na ZIMNYM silniku ....
tak na odległość usiłuje pomóc mając tu na miejscu podobne przypadki - czy to komp źle dawkuje ? czy układ napędowy umiera co raczej jest mało prawdopodobne i bardziej opcja 1 ale .... |
_________________ nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 04-02-2013, 17:45
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Nie żebym coś mówił, ale sejka w tyle KTM 125 zostawi spokojnie I nie ma co porównywać 2T z 4T
Co będzie z sejkiem się zobaczy - odwiedzę mechanika. Jak będzie wymagało to wkładu finansowego, to odstawiam i szukam innego pojazdu. |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
marny02
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 18 Lis 2011 Posty: 274 Skąd: wielkopolska PCT
|
Wysłany: 04-02-2013, 17:58
Bolid: sicento 1.1/VB 2.0 16V |
|
|
saper94 napisał/a: | Samochodu ja się nie ruszam dopóki odpala, ja zajmuję się motocyklami |
Ten autek jest prostszy od motoru. Pojęcie o robocie masz.
saper94 napisał/a: | Na postoju go wkręcam do odcinki, a jakoś w jeździe go zatyka? To chyba wyklucza winę filtra |
Wyjęcie pompy i czyszczenie zajmie góra godzinę. A syfu (błota) było u mnie co nie miara jak widać na zdjęciach które zapodał pieczar93. Moje auto zachowywało się podobnie jak twoje tylko u mnie jeszcze pompa strasznie hałasowała. Zabawę zaczął bym od zmiany filtra paliwa.
Cytat: | I tak jak pisałem wyżej... tego dźwięku bez kata nie zniosę. Pierdzenie gorsze od piły spalinowej. |
To zamiast kata zapodaj sobie takie coś
http://moto.allegro.pl/tl...2991581275.html |
_________________
 |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 04-02-2013, 18:19
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Któryś raz powtarzam:
1) Nie mam kasy. Albo paliwo, albo części i samochód sobie będzie stał. A wydatków sporo wymaga.
2) Nie mam czasu.
3) Katalizator mi nie przeszkadza. Jest - niech sobie będzie, a roboty i wydatków nie dowalę za nic sobie. Do tego ten okropny hałas... ledwo co by jechał , a słychać z kilometra...
Motocykle to całkowicie coś innego niż samochody Tego się nie porównuje. Tam masz wszystko inaczej. No i na wtryskach nie operowałem nigdy, tylko na gaźnikach. W motocyklu z 600 ccm masz na przykład 180 KM
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ale teraz tak sobie myślę... wyciągnę z konta firmy kasy trochę Filtr wymienię w sobotę, pompę też przeczyszczę w sobotę Katalizator może wytnę przy okazji wymiany łącznika elastycznego.
A czy podeszłaby może pompa od 1.1 MPI ?
A czy naciąg paska klinowego może mieć wpływ na prędkość? bo zauważyłem że troche luźny jest... jak to naciągnąć, bo nigdzie nie znalazłem śrub... |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
|