FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana rozpieraków
Autor Wiadomość
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 19-12-2012, 07:30   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


oryginały są po 80 zł

powodzenia, wole 10 zamienników
_________________

 
 
Uncrossed 
Nałogowiec


Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 788
Skąd: Włocławek
Wysłany: 19-12-2012, 08:09   
   Bolid: Seicento 1.4 16V


ja jezdze na rozpierakach od poczciwego malarka - sa raczej identyczne jak te od seja a działają tak samo dobrze. mam do nich dostęp za darmo więc wole takich używać.
_________________
Seicento 1.4 16V


Mój białas:)
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 19-12-2012, 08:20   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


przy rozpierakach zamiennikach trzeba uważać, żeby nie kupić "sztywnych"

czyli powinny być luźne i mieć luz osiowy. wtedy zapieką się za 3 lata a nie po roku albo pół. bo miałem w ręce takie, które były nowe i już ciężko chodziły - leżą mi w garażu i musze je rozebrać i poczynić większy luz.
_________________

 
 
Endymion 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 11 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 49
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 19-12-2012, 20:21   
   Bolid: SC 0,9-LPG-2000r-99kkm + DaciaLoganMCV 202kkm


Z racji wykonywanego zawodu i dostępu do maszyn narysowałem sobie a następnie wyciąłem na laserze rozpieraki z blachy kwasoodpornej. Zrobiłem też nit z nierdzewnego pręta i zastosowałem nierdzewne podkładki.





Rozpieraki pracują bezproblemowo od września 2008r.
 
 
 
gandw 
Nałogowiec


Pomógł: 67 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 366
Skąd: SBI
Wysłany: 19-12-2012, 20:46   
   Bolid: Seicento 1.1MPI Brush, Scenic II 1.9DCI


To może jakaś produkcja seryjna? Ile byś sobie wołał za takie rozpieraki? ;)
_________________

Seicento 0.9i SX [*]
 
 
 
czornexxx 
Bywalec

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Cze 2011
Posty: 59
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 19-12-2012, 22:18   
   Bolid: Seicento Abarth 1.1 MPI -> Stilo 1.4 16v


Super pomysł. I problem rozwiązany raz na zawsze :) . Tylko cena takich raczej nie wyniosła by kilka zł.
 
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 19-12-2012, 23:37   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


ile chcesz za taką produkcje ?
_________________

 
 
marcin6660 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 5 razy
Wiek: 47
Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 36
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 20-12-2012, 05:23   
   Bolid: SC Trofeo 900 LPG + Harry III + Missouri


Trzeba było całe zrobić z nierdzewki ???
 
 
marcin6660 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 5 razy
Wiek: 47
Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 36
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 22-02-2013, 13:45   
   Bolid: SC Trofeo 900 LPG + Harry III + Missouri


Koledzy może głupie pytanie ale lewy rozpierak ma być po stronie kierowcy ??? Bo jakby stanąć z przodu auta przodem do niego to lewa jest od pasażera :] :] :]
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 22-02-2013, 13:46   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


ja nie wiem czy komplet rozpieraków można źle założyć tak więc na czuja kolego rób
_________________

 
 
marcin6660 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 5 razy
Wiek: 47
Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 36
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 22-02-2013, 13:59   
   Bolid: SC Trofeo 900 LPG + Harry III + Missouri


Powiem ci kolego że akurat da się. Mam komplet i po przymiarkach i odwróceniu różnica jest taka że ta część co jest do niej przymocowana linka jest na górze lub na dole tej drugiej części rozpieraka a poza tym tak samo pasuje. Zapytałem konkretnie: czy lewy to od strony kierowcy ???
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 22-02-2013, 14:01   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Zawsze lewa jest po stronie kierowcy . Bynajmniej w Polsce u wyspiarzy pewnie odwrotnie. Tak jakbyś siedział wewnątrz.
 
 
marcin6660 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 5 razy
Wiek: 47
Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 36
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 22-02-2013, 14:04   
   Bolid: SC Trofeo 900 LPG + Harry III + Missouri


I oto mi chodziło. Dzięki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum