FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Immo w seicento
Autor Wiadomość
kamils234 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 9
Skąd: ja ???
Wysłany: 09-03-2013, 11:52   Immo w seicento
   Bolid: SC


Witam, bawiąc się programem AlfaOBD znalazłem możliwość połączenia się z centralką code w seicento. Ktoś z userów wie może jak się połączyć fizycznie z tym modułem( gdzie jest gniazdo diagnostyczne, itp)?
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 09-03-2013, 11:58   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Gniazdo diagnostyczne? Ja nie mam immo ale mam instalację i jak zakładałem alarm to pod kolumną kierowniczą na boku skrzynki z bezpiecznikami jest jakieś gniazdo diagnostyczne trzypinowe z dwoma kabelkami.Wystarczy schylić się pod kolumnę kierowniczą i zerknąć w kierunku skrzynki bezpieczników. Może to od tego jest bo nie mam jakichś wypasów typu wpomaganie, poduszka itp więc pozostaje chyba od fiata code instalacja położona. Poszukaj dokładnie a z boku skrzynki znajdziesz. Tylko po co chcesz w tym dłubać? Tam za dużo nie ma do kontroli a tym bardziej do ustawiania.
 
 
jankes 
Nałogowiec

Pomógł: 38 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 337
Skąd: trójkąt 3 cesarzy SJ
Wysłany: 09-03-2013, 12:27   
   Bolid: SC sporting & volvo v70 & DAF CF


jakie masz seicento bo jak MPI to łączysz się ze wszystkim przez OBD
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 09-03-2013, 12:31   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Wywróżyłem z fusów że ma z początku 1999 roku więc raczej SPI.
 
 
kamils234 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 9
Skąd: ja ???
Wysłany: 09-03-2013, 12:48   
   Bolid: SC


Tak SPi 1.1 i znalazłem już opis styków

1-wolny
2-lampka code
3-+30
4-masa
5-linia K pin 8 gniazdo diagnozy
6-komunikacja z ECU
7-wolny
8+15

male gniazdo -1i3 antena 2-wolny

W MPI trzeba dać k-line na pin 8 w obd2 aby połączyć się z immo, a w SPI bezpośrednio przy module albo jak mówi Macher że jest wtyczka pod kolumną ( to jeszcze trzeba sprawdzić)
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 09-03-2013, 12:54   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Na schemacie w ksiażce sam naprawiam na str 20 nie ma linii K ani L z wiązki Immo (nie ma pinu nr5) i według schematu trzeba chyba wydobyć to przez złącze sterownika silnika tak że nie będę mieszał w tym co chcesz zrobić bo dziwny jest ten (ś)Fiat
 
 
kamils234 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 9
Skąd: ja ???
Wysłany: 09-03-2013, 14:58   
   Bolid: SC


To pewnie zależy od generacji immo, w code1 nie masz lini k bo masz kluczyk matke. Natomiast w code2 zamiast kluczyka matki masz kod 5 cyfrowy który trzeba jakoś wprowadzić podczas programowania kluczyków i wtedy jest pin nr5
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 09-03-2013, 15:08   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Pewnie tak . Jak kupowałem samochód to zaraz po nim książkę w 1999 roku . Wtedy jeszcze tęgie łby w koncernie fiata nie myślały o silnikach MPI jak i o code 2 w seicento.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum