Problem z ruszeniem drążka kierowniczego przy końcówce. |
Autor |
Wiadomość |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 20-07-2013, 17:54 Problem z ruszeniem drążka kierowniczego przy końcówce.
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Dzisiaj rano chciałem sobie w sejku ustawić zbieżność, a tu zaraz po rozpoczęciu prac napotkałem problem. A mianowicie: nie idzie ruszyć nawet samej kontry na drążku kierowniczym, a co dopiero drążka... Strasznie się zapiekło. Psikałem odrdzewiaczem, tarłem szczotką stalową i nic.
Kolejnym problemem jest to, że nie ma już gwintu na drążku, a musiałbym go trochę jeszcze wkręcić w końcówkę.
Drążek ani końcówka nie kwalifikują się do wymiany jeszcze (inaczej bym to ogarnął kątówką), a muszę to zrobić bo auto ściąga nieźle.
Zna ktoś na to jakiś sposób? |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
DeVILBISS [Usunięty]
|
Wysłany: 20-07-2013, 18:05
|
|
|
Palnik i sprawa zamknieta
Ps. Oczywiscie do podgrzania , nie upalenia |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 20-07-2013, 18:34
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
palnik niczego innego nie wymyslisz, trzeba by bylo zdjąć końcówkę ( pewnie od młota i tak nadawała by sie do wymiany ) i rozruszać kontre
spróbuj palnikiem i dobrym morsem. co do gwintu to powinno tam byc jeszcze sporo miejsca wiec masz cos kombinowane |
_________________
 |
|
|
|
 |
seba84_2005
Bywalec
Pomógł: 13 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Lis 2011 Posty: 69 Skąd: Halinów
|
Wysłany: 20-07-2013, 21:54
Bolid: sc 900 brush |
|
|
Skoro gwintu brakuje, to maglownica nie jest wycentrowanai trzeba ją przesunąć na środkową pozycję regulujac drążkami. |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 20-07-2013, 22:39
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
seba84_2005, tylko mi napisz jak to zrobić... |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 21-07-2013, 10:09
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
najlepiej ja bym wyciągnął całą maglownicę, nowe drążki, nowe końcówki, wszystko wycentrować założyć i jechać na zbieżność. nawalić smaru na gwinty i kontre i masz 5 lat spokój |
_________________
 |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 21-07-2013, 13:26
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Łukasz napisał/a: | najlepiej ja bym wyciągnął całą maglownicę, nowe drążki, nowe końcówki, wszystko wycentrować założyć i jechać na zbieżność. |
Tyle że aktualnie nie będę miał dostępu do podnośnika (dopiero w czwartek bym miał, a samochód na wtorek potrzebny) i nigdy nie rozbierałem tego, a na klockach raczej się nie da. Jest to najprostsza opcja, ale po prostu nie mam zamiaru wydawać kasy w błoto, skoro części jeszcze są okej.
Zbieżność potrafię ustawiać sam, mam przyrząd. Ale skoro nie mogę odkręcić, dam sobie z tym na luz, umówione 70 zł dla mechanika i niech on się męczy z ruszeniem tego |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 21-07-2013, 14:51
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
podnieś auto na 2 lewarkach i spokojnie zrobisz to leżąc |
_________________
 |
|
|
|
 |
rysiu
Nałogowiec ABG

Pomógł: 23 razy Wiek: 31 Dołączył: 06 Sty 2011 Posty: 764 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 21-07-2013, 20:21
Bolid: Fiat Seicento 0.9 2000r. |
|
|
ja kontry rozruszałem wcześniej uderzając w nie dosyć porządnie młotkiem.
jeden młotek pod spód, drugim od góry waliłem i w końcu udało się odkręcić |
_________________ Kamil, mój bolid:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=359469
"Naprawa ABS'u bez komputera jest jak macanie kobiety przez ścianę"
 |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 21-07-2013, 22:19
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
abstrachujac od tematu to jak ktos wymienia koncowki i nie ruszy kontry to jest goniony widłami na zbieżności - tak robi partacz
wyjąć końcówki i trzeba za groma ruszyć kontre choćby cegłami i palnikami inaczej robota nie ma sensu |
_________________
 |
|
|
|
 |
|