FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z ruszeniem drążka kierowniczego przy końcówce.
Autor Wiadomość
saper94 
spamer team
motórzysta


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 20-07-2013, 17:54   Problem z ruszeniem drążka kierowniczego przy końcówce.
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


Dzisiaj rano chciałem sobie w sejku ustawić zbieżność, a tu zaraz po rozpoczęciu prac napotkałem problem. A mianowicie: nie idzie ruszyć nawet samej kontry na drążku kierowniczym, a co dopiero drążka... Strasznie się zapiekło. Psikałem odrdzewiaczem, tarłem szczotką stalową i nic.

Kolejnym problemem jest to, że nie ma już gwintu na drążku, a musiałbym go trochę jeszcze wkręcić w końcówkę.

Drążek ani końcówka nie kwalifikują się do wymiany jeszcze (inaczej bym to ogarnął kątówką), a muszę to zrobić bo auto ściąga nieźle.

Zna ktoś na to jakiś sposób?
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 
 
 
DeVILBISS
[Usunięty]

Wysłany: 20-07-2013, 18:05   

Palnik i sprawa zamknieta :wink:


Ps. Oczywiscie do podgrzania , nie upalenia :roll:
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 20-07-2013, 18:34   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


palnik niczego innego nie wymyslisz, trzeba by bylo zdjąć końcówkę ( pewnie od młota i tak nadawała by sie do wymiany ) i rozruszać kontre

spróbuj palnikiem i dobrym morsem. co do gwintu to powinno tam byc jeszcze sporo miejsca wiec masz cos kombinowane
_________________

 
 
seba84_2005 
Bywalec

Pomógł: 13 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Lis 2011
Posty: 69
Skąd: Halinów
Wysłany: 20-07-2013, 21:54   
   Bolid: sc 900 brush


Skoro gwintu brakuje, to maglownica nie jest wycentrowanai trzeba ją przesunąć na środkową pozycję regulujac drążkami.
 
 
 
saper94 
spamer team
motórzysta


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 20-07-2013, 22:39   
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


seba84_2005, tylko mi napisz jak to zrobić... :lol:
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 21-07-2013, 10:09   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


najlepiej ja bym wyciągnął całą maglownicę, nowe drążki, nowe końcówki, wszystko wycentrować założyć i jechać na zbieżność. nawalić smaru na gwinty i kontre i masz 5 lat spokój
_________________

 
 
saper94 
spamer team
motórzysta


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 21-07-2013, 13:26   
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


Łukasz napisał/a:
najlepiej ja bym wyciągnął całą maglownicę, nowe drążki, nowe końcówki, wszystko wycentrować założyć i jechać na zbieżność.



Tyle że aktualnie nie będę miał dostępu do podnośnika (dopiero w czwartek bym miał, a samochód na wtorek potrzebny) i nigdy nie rozbierałem tego, a na klockach raczej się nie da. Jest to najprostsza opcja, ale po prostu nie mam zamiaru wydawać kasy w błoto, skoro części jeszcze są okej.
Zbieżność potrafię ustawiać sam, mam przyrząd. Ale skoro nie mogę odkręcić, dam sobie z tym na luz, umówione 70 zł dla mechanika i niech on się męczy z ruszeniem tego :P
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 21-07-2013, 14:51   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


podnieś auto na 2 lewarkach i spokojnie zrobisz to leżąc
_________________

 
 
rysiu 
Nałogowiec
ABG


Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 764
Skąd: Myślenice
Wysłany: 21-07-2013, 20:21   
   Bolid: Fiat Seicento 0.9 2000r.


ja kontry rozruszałem wcześniej uderzając w nie dosyć porządnie młotkiem.

jeden młotek pod spód, drugim od góry waliłem i w końcu udało się odkręcić :D
_________________
Kamil, mój bolid:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=359469


"Naprawa ABS'u bez komputera jest jak macanie kobiety przez ścianę"
 
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 21-07-2013, 22:19   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


abstrachujac od tematu to jak ktos wymienia koncowki i nie ruszy kontry to jest goniony widłami na zbieżności - tak robi partacz

wyjąć końcówki i trzeba za groma ruszyć kontre choćby cegłami i palnikami inaczej robota nie ma sensu
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum