Regulowany korektor hamowania ( tarcze tył ) |
Autor |
Wiadomość |
RazeR
Nałogowiec

Pomógł: 41 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 882 Skąd: Gorzkowice
|
Wysłany: 16-09-2013, 23:48 Regulowany korektor hamowania ( tarcze tył )
Bolid: Waryjot 0.9 |
|
|
Witam.
Jestem na etapie składania układu hamulcowego i zastanawiam się nad wymianą korektorów.
Obecnie posiadam starego, niestety nie wiem czy są w pełni sprawne dlatego chciałbym wymienić je na nowe.
Znalazłem w sieci regulowany korektor hamowania w zakresie 0-60% tylko jest jedno ale......ma on jedno wejście wyjście.
W takim razie czy mogę podłączyć dwa wyjścia z pompy w korektor następnie rozdzielić je za korektorem na dwa koła L i P?? Zda to egzamin? |
_________________ (...)Bóg dał człowiekowi nogi, a dał po to żeby mógł dojść tam, gdzie na glebie nie wjedzie.(...)
|
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 17-09-2013, 00:00
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
seryjnie masz dwa i musisz pozostac przy dwóch korektorach. Ogólnie jak zepniesz obydwie tylne sekcje w jedną to przy strzeleniu jednego przewodu czy czegokolwiek innego co spowoduje wyciek płynu hamulcowego to wtedy tracisz wszelkie hamulce.
Sej ma spiete sekcje lewy przod prawy tył i prawy przód lewy tył tak żeby przy uszkodzeniu nawet jednej sekcji mozna bylo zwolnic i sie w koncu zatrzymac. |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
RazeR
Nałogowiec

Pomógł: 41 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 882 Skąd: Gorzkowice
|
Wysłany: 17-09-2013, 00:07
Bolid: Waryjot 0.9 |
|
|
Układ X.
Czyli wychodzi na to, że trzeba szukać korektora dwu obwodowego.
Kombinowania w ciul
To teraz naczej czy pod serwo z sc podejdzie pompa z punta jedynki? |
_________________ (...)Bóg dał człowiekowi nogi, a dał po to żeby mógł dojść tam, gdzie na glebie nie wjedzie.(...)
|
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 17-09-2013, 09:09
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
na zdjęciach wyglądają chyba tak samo poza innym zbiorniczkiem wyrównawczym więc raczej będzie pasować. szczególnie że heble były te same. |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
RazeR
Nałogowiec

Pomógł: 41 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 882 Skąd: Gorzkowice
|
Wysłany: 17-09-2013, 09:22
Bolid: Waryjot 0.9 |
|
|
Dla potomnych :
Serwo od punto nie pasuje do pompy od sc i na odwrót.
Natomiast co do regulatora siły hamowania zastosowałem korektor z doblo. |
_________________ (...)Bóg dał człowiekowi nogi, a dał po to żeby mógł dojść tam, gdzie na glebie nie wjedzie.(...)
|
|
|
|
 |
TVC
Nałogowiec 4performance club
Pomógł: 25 razy Wiek: 46 Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 754 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 18-09-2013, 09:17
Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V |
|
|
mam z doblo i działa, można idealnie ustawić przód tył.
Pozdrawiam |
_________________ Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW |
|
|
|
 |
JaRabbit
Nałogowiec
Pomógł: 31 razy Wiek: 56 Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 262 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-09-2013, 22:43
Bolid: Corolla E12 2,0 D-4D, Konstal 105Na |
|
|
TVC napisał/a: | mam z doblo i działa, można idealnie ustawić przód tył. |
W którym miejscu go wstawiłeś? |
_________________ SC 1242+6 speed już nie ma |
|
|
|
 |
DeZ
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 30-09-2013, 22:32
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
Ja mam wstawioną pompę od (chyba) uno. 2 przewody na przód, jeden na tył + korektor siły hamowania wstawiony do kabiny. Wszystko w ramach walki z za wcześnie "biorącym" tyłem.
Jeszcze nie miałem okazji tego przetestować w boju ale i tak skończyły mi się pomysły.
19.10 będzie SO w Poznaniu wtedy się przekonam czy działa. |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
 |
TVC
Nałogowiec 4performance club
Pomógł: 25 razy Wiek: 46 Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 754 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 02-10-2013, 14:49
Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V |
|
|
JaRabbit napisał/a: | TVC napisał/a: | mam z doblo i działa, można idealnie ustawić przód tył. |
W którym miejscu go wstawiłeś? |
pod maska z prawej strony, muszę cyknąć fote ale krucho z czasem |
_________________ Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW |
|
|
|
 |
Pablosss
nówka sztuka ;)
Dołączył: 08 Mar 2010 Posty: 2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 02-10-2013, 21:12
Bolid: Seicento |
|
|
TVC napisał/a: | JaRabbit napisał/a: | TVC napisał/a: | mam z doblo i działa, można idealnie ustawić przód tył. |
W którym miejscu go wstawiłeś? |
pod maska z prawej strony, muszę cyknąć fote ale krucho z czasem |
możesz podesłać tą fotke jak to wygląda
osobiscie kupiłem korektor regulowany ręcznie,mam puszczony jeden przewód na tył i nie mogę go wyregulować,cały czas tył bierze pierwszy |
|
|
|
 |
|