FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
róznice 1.4
Autor Wiadomość
Michal91 
Nałogowiec


Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 103
Skąd: Pomorskie GS.
Wysłany: 20-10-2013, 19:43   róznice 1.4
   Bolid: 2X SC sporting


Witam

Niewiem gdzie więc daje tu czy silnik 1.4 95KM różni sie 1.4 105KM. Czy 95KM jest silnikiem FIRE?
 
 
Tomala 
Nałogowiec


Wiek: 30
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 319
Skąd: Radom
Wysłany: 20-10-2013, 19:47   
   Bolid: Fiat Seicento


Temat raczej do HydePark'u a co do silników, to gdzie Ty znalazłem silnik 1.4 który w serii ma 105km??? :shock:
_________________
Było: 1.1SPI by Krawczak.
Jest: 1.4 16v + 6speed R.I.P
:cool:
Czarnuch: http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40941
 
 
 
Michal91 
Nałogowiec


Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 103
Skąd: Pomorskie GS.
Wysłany: 20-10-2013, 20:58   
   Bolid: 2X SC sporting


Wzorowałem się na silnikach Grande PUNTO i evo.

W G.P były 95KM "starjet" a w Evo były 105KM "multiair".

Jak do Hyde park to prosze o przeniesienie. :)

temat nie aktualny "relacja" z budowy killera TOMALA wyjaśnia mi wszystko. ;)
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 20-10-2013, 21:32   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


Multiair ma zupełnie inną głowicę. Nadal jest to silnik N/A, lecz posiada jeden wałek rozrządu który bezpośrednio działa tylko na zawory wydechowe, a przy dolotowych jest jeszcze poduszka olejowa, która pozwala na dowolne sterowanie zaworem. Zespół MultiAir pozwala nawet na dwukrotne otwarcie zaworu podczas jednego suwu. Generalnie jest to Hi-Tec :)) Podobno spełnia Euro 6. Nie nadaje się na SWAP do tego Seja :D Chyba, że masz całą elektronikę z Evo to już można się bawić, ale jest truuuudno :D Generalnie sam silnik jest prosty jak każdy inny, sterowanie tym wynalazkiem to już jest inna historia. Szkoliłem się z tych wynalazków, a nawet jeździłem. Szału nie robi. Na trasie EVO spaliło mi 6,2/100 Przy w miarę normalnej jeździe bez pałowania na szerokich kapciach 17 cali ori Fiata, były dostępne w ofercie z nowym samochodem.

StarJet miał 95KM i wariator faz rozrządu. Jest to FeJeRkA :))
_________________
Moje Seicento
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 20-10-2013, 21:54   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


multiait w Bravo jest fajny - w tym przypadku doładowany ~160HP - piknie lata :))
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 20-10-2013, 21:59   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


W Bravo ten silnik ma 140KM :P Miałem kontakt z jednym klientem, narzekał że nie jedzie :)) Później z PowerBoxem to latało, było lepiej i nawet się odpychał. Ale były też z tym problemy.
_________________
Moje Seicento
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 20-10-2013, 22:08   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


fakt.. my bad :ups:
w każdym razie po mojemu to jedzie całkiem skowyrnie.. a na pewno milej mi się jechało tym niż multijetem
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 20-10-2013, 22:58   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


Linda napisał/a:
multijetem


Wiadomo ropa jest do traktorów :D Dasz trochę gaz 4000obr i koniec jazdy, następny bieg... A multiair ciągnął do samego końca prawie. Ja też jeździłem tym 140KM i było nawet nawet. Bravo t-jet i multiair wypada bardzo słabo na tle Linei t-jet. W Bravce była najpierw skrzynia oplowska 3-wałkowa a później fiatowska 3-wałkowa i każda z nich była słaba. Ja wsiadając do Linei 1.4T ze skrzynią C.510 miałem od razu banana na gębie, no taki fun miałem z jazdy, że maskara. Miałem odczucie, że zbiera się dwa razy szybciej niż Bravka.
Ale nic nie zastąpi 156 2.4 20V JTD 210KM po remapie :)) Kuźwa jak to wgniata w fotel, bajka :)) :)) :))
_________________
Moje Seicento
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania - Mapa Forum