róznice 1.4 |
Autor |
Wiadomość |
Michal91
Nałogowiec

Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 103 Skąd: Pomorskie GS.
|
Wysłany: 20-10-2013, 19:43 róznice 1.4
Bolid: 2X SC sporting |
|
|
Witam
Niewiem gdzie więc daje tu czy silnik 1.4 95KM różni sie 1.4 105KM. Czy 95KM jest silnikiem FIRE? |
|
|
|
 |
Tomala
Nałogowiec

Wiek: 30 Dołączył: 30 Wrz 2012 Posty: 319 Skąd: Radom
|
Wysłany: 20-10-2013, 19:47
Bolid: Fiat Seicento |
|
|
Temat raczej do HydePark'u a co do silników, to gdzie Ty znalazłem silnik 1.4 który w serii ma 105km??? |
_________________ Było: 1.1SPI by Krawczak.
Jest: 1.4 16v + 6speed R.I.P
Czarnuch: http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40941 |
|
|
|
 |
Michal91
Nałogowiec

Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 103 Skąd: Pomorskie GS.
|
Wysłany: 20-10-2013, 20:58
Bolid: 2X SC sporting |
|
|
Wzorowałem się na silnikach Grande PUNTO i evo.
W G.P były 95KM "starjet" a w Evo były 105KM "multiair".
Jak do Hyde park to prosze o przeniesienie.
temat nie aktualny "relacja" z budowy killera TOMALA wyjaśnia mi wszystko. |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 20-10-2013, 21:32
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Multiair ma zupełnie inną głowicę. Nadal jest to silnik N/A, lecz posiada jeden wałek rozrządu który bezpośrednio działa tylko na zawory wydechowe, a przy dolotowych jest jeszcze poduszka olejowa, która pozwala na dowolne sterowanie zaworem. Zespół MultiAir pozwala nawet na dwukrotne otwarcie zaworu podczas jednego suwu. Generalnie jest to Hi-Tec Podobno spełnia Euro 6. Nie nadaje się na SWAP do tego Seja Chyba, że masz całą elektronikę z Evo to już można się bawić, ale jest truuuudno Generalnie sam silnik jest prosty jak każdy inny, sterowanie tym wynalazkiem to już jest inna historia. Szkoliłem się z tych wynalazków, a nawet jeździłem. Szału nie robi. Na trasie EVO spaliło mi 6,2/100 Przy w miarę normalnej jeździe bez pałowania na szerokich kapciach 17 cali ori Fiata, były dostępne w ofercie z nowym samochodem.
StarJet miał 95KM i wariator faz rozrządu. Jest to FeJeRkA |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 20-10-2013, 21:54
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
multiait w Bravo jest fajny - w tym przypadku doładowany ~160HP - piknie lata |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 20-10-2013, 21:59
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
W Bravo ten silnik ma 140KM Miałem kontakt z jednym klientem, narzekał że nie jedzie Później z PowerBoxem to latało, było lepiej i nawet się odpychał. Ale były też z tym problemy. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 20-10-2013, 22:08
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
fakt.. my bad
w każdym razie po mojemu to jedzie całkiem skowyrnie.. a na pewno milej mi się jechało tym niż multijetem |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 20-10-2013, 22:58
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Linda napisał/a: | multijetem |
Wiadomo ropa jest do traktorów Dasz trochę gaz 4000obr i koniec jazdy, następny bieg... A multiair ciągnął do samego końca prawie. Ja też jeździłem tym 140KM i było nawet nawet. Bravo t-jet i multiair wypada bardzo słabo na tle Linei t-jet. W Bravce była najpierw skrzynia oplowska 3-wałkowa a później fiatowska 3-wałkowa i każda z nich była słaba. Ja wsiadając do Linei 1.4T ze skrzynią C.510 miałem od razu banana na gębie, no taki fun miałem z jazdy, że maskara. Miałem odczucie, że zbiera się dwa razy szybciej niż Bravka.
Ale nic nie zastąpi 156 2.4 20V JTD 210KM po remapie Kuźwa jak to wgniata w fotel, bajka |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
|