FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Po wymianie uszczelki pod głowicą
Autor Wiadomość
tech84 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 3
Skąd: płock
Wysłany: 06-11-2013, 21:11   Po wymianie uszczelki pod głowicą
   Bolid: seicento 900 1999r. + gaz


Witam
Autko jest aktualnie po wymianie uszczelki pod głowicą i tu się zaczął problem:
- silnik nie pracuje równo
- jest spadek mocy
Naprawę wykonał mechanik i po rozmowie z nim on uważa że jest ok
Nasuwa mi się na myśl czy może źle ustawił rozrząd (jeśli rozbierał) lub może coś z zapłonem lub źle powkładane fajko od świec.
Proszę o pomoc i sugestię gdzie szukać przyczyny.
Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam

Fiat seicento 900 1999r. + gaz
 
 
dijack 
Nałogowiec
Noł lajf


Pomógł: 15 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 817
Skąd: Wieluń
Wysłany: 06-11-2013, 21:19   
   Bolid: Seicento 1.1 SPI


uzupełnij profil bo sprawa nie tyczy się chyba vectry?
Stawiam że pomylił kolejność wężyków wchodzących do przepustnicy i nie równo pracuje na jałowym przez to. Najpierw sprawdź to ;)
_________________
Pozdrawiam Szymon
SEICENTO NA FACEBOOK'U
 
 
 
rainek 
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 369
Skąd: Łódź
Wysłany: 06-11-2013, 21:56   
   Bolid: Biały


Kolejność jak kolejność, sprawdź czy wszystkie węże są dobrze zaciśnięte w sensie czy nie łapie lewego powietrza. Kable i świece to taki pakiet startowy w takich przypadkach.
_________________
"znam ten ból, kiedy ma się dwuosobową gablotę, ale jak kto woli, jedni wolą komfort, ja wybrałem prędkość, więc jeżdżę Seicento"
 
 
 
tech84 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 3
Skąd: płock
Wysłany: 07-11-2013, 20:34   
   Bolid: seicento 900 1999r. + gaz


A jeżeli wszystkie powyżej podane możliwe propozycję beda ok to gdzie dalej szukać
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 08-11-2013, 12:10   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Rozrządu nie ruszał. Nie trzeba ustawiać po wymianie UPG w 900. Głowica była planowana? Tak jak przedpiścy piszą - wężyki - głównie od MAPU czy założony i nie ciągnie lewego powietrza. Przy wymianie UPG było dość dużo rozbierania przepustnicy. Chyba nie pomylił zasilania benzyną z powrotem paliwa? Trudne ale dla chcącego...
Kontrolka wtrysku gaśnie po autodiagnostyce układu?
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
tech84 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 3
Skąd: płock
Wysłany: 09-11-2013, 20:51   
   Bolid: seicento 900 1999r. + gaz


Witam
w/w problemem okazały się przewody zapłonowe a dokładnie miały przebicie.
Dzięki za pomoc i pozdrawiam
Temat do zamknięcia.
 
 
JaRabbit 
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy
Wiek: 56
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-11-2013, 17:26   
   Bolid: Corolla E12 2,0 D-4D, Konstal 105Na


tech84 napisał/a:

w/w problemem okazały się przewody zapłonowe a dokładnie miały przebicie.

Swoją drogą ciekawy przypadek z tego mechanika. Silnik pracuje nierówno,ale on twierdzi,że jest ok.
Na przyszłość nie radzę ci korzystać z jego usług, bo wsadzi cię na taką minę, że się nie pozbierasz (finansowo). W sensie,że wymieni pół samochodu,a problem zostanie.
_________________
SC 1242+6 speed już nie ma
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum