Po wymianie uszczelki pod głowicą |
Autor |
Wiadomość |
tech84
nówka sztuka ;)
Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 3 Skąd: płock
|
Wysłany: 06-11-2013, 21:11 Po wymianie uszczelki pod głowicą
Bolid: seicento 900 1999r. + gaz |
|
|
Witam
Autko jest aktualnie po wymianie uszczelki pod głowicą i tu się zaczął problem:
- silnik nie pracuje równo
- jest spadek mocy
Naprawę wykonał mechanik i po rozmowie z nim on uważa że jest ok
Nasuwa mi się na myśl czy może źle ustawił rozrząd (jeśli rozbierał) lub może coś z zapłonem lub źle powkładane fajko od świec.
Proszę o pomoc i sugestię gdzie szukać przyczyny.
Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam
Fiat seicento 900 1999r. + gaz |
|
|
|
 |
dijack
Nałogowiec Noł lajf

Pomógł: 15 razy Wiek: 32 Dołączył: 05 Mar 2012 Posty: 817 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 06-11-2013, 21:19
Bolid: Seicento 1.1 SPI |
|
|
uzupełnij profil bo sprawa nie tyczy się chyba vectry?
Stawiam że pomylił kolejność wężyków wchodzących do przepustnicy i nie równo pracuje na jałowym przez to. Najpierw sprawdź to |
_________________ Pozdrawiam Szymon
SEICENTO NA FACEBOOK'U |
|
|
|
 |
rainek
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Lut 2012 Posty: 369 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 06-11-2013, 21:56
Bolid: Biały |
|
|
Kolejność jak kolejność, sprawdź czy wszystkie węże są dobrze zaciśnięte w sensie czy nie łapie lewego powietrza. Kable i świece to taki pakiet startowy w takich przypadkach. |
_________________ "znam ten ból, kiedy ma się dwuosobową gablotę, ale jak kto woli, jedni wolą komfort, ja wybrałem prędkość, więc jeżdżę Seicento" |
|
|
|
 |
tech84
nówka sztuka ;)
Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 3 Skąd: płock
|
Wysłany: 07-11-2013, 20:34
Bolid: seicento 900 1999r. + gaz |
|
|
A jeżeli wszystkie powyżej podane możliwe propozycję beda ok to gdzie dalej szukać |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 08-11-2013, 12:10
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Rozrządu nie ruszał. Nie trzeba ustawiać po wymianie UPG w 900. Głowica była planowana? Tak jak przedpiścy piszą - wężyki - głównie od MAPU czy założony i nie ciągnie lewego powietrza. Przy wymianie UPG było dość dużo rozbierania przepustnicy. Chyba nie pomylił zasilania benzyną z powrotem paliwa? Trudne ale dla chcącego...
Kontrolka wtrysku gaśnie po autodiagnostyce układu? |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
tech84
nówka sztuka ;)
Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 3 Skąd: płock
|
Wysłany: 09-11-2013, 20:51
Bolid: seicento 900 1999r. + gaz |
|
|
Witam
w/w problemem okazały się przewody zapłonowe a dokładnie miały przebicie.
Dzięki za pomoc i pozdrawiam
Temat do zamknięcia. |
|
|
|
 |
JaRabbit
Nałogowiec
Pomógł: 31 razy Wiek: 56 Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 262 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-11-2013, 17:26
Bolid: Corolla E12 2,0 D-4D, Konstal 105Na |
|
|
tech84 napisał/a: |
w/w problemem okazały się przewody zapłonowe a dokładnie miały przebicie. |
Swoją drogą ciekawy przypadek z tego mechanika. Silnik pracuje nierówno,ale on twierdzi,że jest ok.
Na przyszłość nie radzę ci korzystać z jego usług, bo wsadzi cię na taką minę, że się nie pozbierasz (finansowo). W sensie,że wymieni pół samochodu,a problem zostanie. |
_________________ SC 1242+6 speed już nie ma |
|
|
|
 |
|