motor esseesse |
Autor |
Wiadomość |
dj-BRYLANT
Nałogowiec

Wiek: 35 Dołączył: 01 Paź 2013 Posty: 333 Skąd: Poznań
|
|
|
|
 |
pinin
Bywalec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 60 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-11-2013, 20:41
Bolid: SC 1.3T |
|
|
1. Tak
2. I tak i nie, bo bez sensu kupować Ci cały komplet z którego i tak wykorzystasz może z 20% części. |
_________________ 00' SC 1.3T
04' R53 |
|
|
|
 |
dj-BRYLANT
Nałogowiec

Wiek: 35 Dołączył: 01 Paź 2013 Posty: 333 Skąd: Poznań
|
|
|
|
 |
pinin
Bywalec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 60 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-11-2013, 23:19
Bolid: SC 1.3T |
|
|
Wpisz w szukajce, bo nie chce mi sie pisać po raz enty na forum. Z t-jeta potrzebujesz słupek z kol. dolotowym. Reszta to inwencja twórcza. |
_________________ 00' SC 1.3T
04' R53 |
|
|
|
 |
kamilen
Bywalec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 67 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 18-11-2013, 07:49
Bolid: Honda Civic EU7, Fiat Punto I 1.2 16V |
|
|
Pinin pisz konkretnie bo wprowadzasz ludzi w błąd. Po Twojej wypowiedzi można wnioskować że turbina i kolektor wydechowy nie potrzebny, wtryski też inne, alternator i rozrusznik się nie nadaje itp.
Ja jednak byłbym zdania że silnik z osprzętem to najlepsza opcja jaką można kupić bo po co drutować jak masz wszystko oryginalne. |
_________________ No ABS, no airbag, DIE LIKE A MAN!!!
programy do diagnostyki, instrukcje obsługi, manuale samochodowe http://chomikuj.pl/kamgad1
http://furgonetka.pl/konto/partner/18023 - tanie przesyłki kurierskie |
|
|
|
 |
Kooboosh
Nałogowiec t-jet

Pomógł: 21 razy Dołączył: 18 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 18-11-2013, 22:54
Bolid: Seicento 1.4t |
|
|
co to znaczy drutować?
bo ja mam seryjny słupek t-jeta, seryjny kolektor wydechowy i seryjną turbinę...
i trzeba było drutować pas przedni, bo seryjny nie został.
A inni koledzy, którzy wystarczyli, że zrobili customowy kolektor wydechowy nie musieli w pasie nic zmieniać.
I kto ma wiecej drutu?
Pinin dobrze pisze, trzeba się określić, co się chce osiągnąć, jakie moce, momenty, kształty charakterystyk itd. i wtedy dobrać odpowiedni osprzęt - w tym turbine i całą resztę nie koniecznie tą samą co jeździła w t-jecie.
taki mały ot, essesse to nie jest jakiś tam dodatkowy kit progów, kolorków, spojlerków, super obszyć na kierownicy itd??? (nie ironizuję, nie wiem co to znaczy... wiem tylko, że jest taka wersja, ale czym się ona charakteryzuje?) |
_________________
 |
|
|
|
 |
kamilen
Bywalec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 67 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 19-11-2013, 10:31
Bolid: Honda Civic EU7, Fiat Punto I 1.2 16V |
|
|
Customowy kolektor? Hmm... W sumie jak na oryginalnej turbinie i reszcie osprzętu to warto nad tym pomyśleć, ale jak do tego jeszcze inne elementy trzeba customować to lepiej przerobić budę bo i tak trzeba ją wzmocnić do takiej konstrukcji, a co seria silnik to seria. Niech Ci w customie coś się zesra to czekasz 3-4 tygodnie na dorobienie nie mówiąc już o cenie. W serii przez allegro kupujesz części i za trzy dni masz. |
_________________ No ABS, no airbag, DIE LIKE A MAN!!!
programy do diagnostyki, instrukcje obsługi, manuale samochodowe http://chomikuj.pl/kamgad1
http://furgonetka.pl/konto/partner/18023 - tanie przesyłki kurierskie |
|
|
|
 |
TVC
Nałogowiec 4performance club
Pomógł: 25 razy Wiek: 46 Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 754 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 20-11-2013, 14:47
Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V |
|
|
Kooboosh napisał/a: | ...
taki mały ot, essesse to nie jest jakiś tam dodatkowy kit progów, kolorków, spojlerków, super obszyć na kierownicy itd??? (nie ironizuję, nie wiem co to znaczy... wiem tylko, że jest taka wersja, ale czym się ona charakteryzuje?) |
może to pomoże
abarth |
_________________ Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW |
|
|
|
 |
|