FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowe B6 - subiektywna opinia.
Autor Wiadomość
DeZ 
Nałogowiec


Pomógł: 17 razy
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 390
Skąd: Poznań
Wysłany: 30-11-2013, 20:53   Nowe B6 - subiektywna opinia.
   Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200


Jak zapewne wiecie Bilstein zaprzestał w tym roku produkcji B6 do naszego wspaniałego auta.
Chodzi oczywiście o te up side down czy na "grubej ladze" jak zwał tak zwał i w cenie za komplet grubo ponad 2k zł.
Pojawiły się natomiast w sprzedaży nowe B6 które znajdziecie np na all... pod hasłem "BILSTEIN B6 sport KJS".
Z braku laku kupiłem komplet na przód i właśnie wróciłem z superoesu więc tak na gorąco mogę powiedzieć jedno - rewelka. Są dość sztywne (ale nie beton jak krosno) a jednocześnie elegancko wybierają. Jedzie się o niebo lepiej niż na modzonych cywilnych.
Cena za 2 szt to ok 760zł + 100 za skrócenie (da się skrócić sam trzpień bez rozbierania amora na części) bo fabryka przewidziała je do seryjnego zawieszenia.
Nie mam porównania ze "starym" B6 bo nigdy takich nie miałem. Wydaje mi się, że za te pieniądze ciężko znaleźć coś lepszego.
_________________
Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu :)
 
 
ajwan 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 122
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 30-11-2013, 21:51   
   Bolid: 600, 318, 520, 325


Ja założyłem do eibacha pro kit bez skaracania (niby -30 ale auto poszło w dół przód chyba 2,5 a tył 1,5)... pierwsze wrażenie jest za twardo, żałowałem że to kupiłem (krótka wolna przejażdżka)... ale okazało się że te amorki zupełnie zmieniają oblicze w warunkach rajdowych...

DeZ, gdzie skracałeś?
_________________
Szlifierka, spawarka, brecha, młot i mozna się brać za wymianę amortyzatorów...
 
 
DeZ 
Nałogowiec


Pomógł: 17 razy
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 390
Skąd: Poznań
Wysłany: 30-11-2013, 22:38   
   Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200


Ja u mnie czyli w Poznaniu. Wysyłkowo pewnie też da radę. Polecam o tyle, że gościu zrobił specjalny uchwyt do tych B6 na tyle dobry, że nawet nie podrapał lakieru :)
Tel. - 61 8304230

Przy okazji tematu sprężyn to nie słyszałem, żeby eibacha nie trzeba było skracać. Zawsze auto stoi wyżej niż to wynika ze specyfikacji sprężyny. Przynajmniej w cc/sc.
_________________
Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu :)
 
 
ajwan 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 122
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 01-12-2013, 00:51   
   Bolid: 600, 318, 520, 325


Jeśli miałby coś podrapać to tłoczysko a nie obudowę... tak mi się wydaje.

Większość ludzi tylne eibachy tnie, bo zadek sterczy wysoko... ale mi to nie przeszkadza.
_________________
Szlifierka, spawarka, brecha, młot i mozna się brać za wymianę amortyzatorów...
 
 
DeZ 
Nałogowiec


Pomógł: 17 razy
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 390
Skąd: Poznań
Wysłany: 01-12-2013, 11:48   
   Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200


Wymyślił tak, że tłoczysko jedynie nożem dotyka.
A i przypomniało mi się, że był bardzo pozytywnie zdziwiony, że się musiał nieźle spinać, żeby to uciąć i nagwintować. Chodzi o twardość materiału bo w cywilnych robią z masła żeby w razie czego się wyginało.
_________________
Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum