Nowe B6 - subiektywna opinia. |
Autor |
Wiadomość |
DeZ
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 30-11-2013, 20:53 Nowe B6 - subiektywna opinia.
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
Jak zapewne wiecie Bilstein zaprzestał w tym roku produkcji B6 do naszego wspaniałego auta.
Chodzi oczywiście o te up side down czy na "grubej ladze" jak zwał tak zwał i w cenie za komplet grubo ponad 2k zł.
Pojawiły się natomiast w sprzedaży nowe B6 które znajdziecie np na all... pod hasłem "BILSTEIN B6 sport KJS".
Z braku laku kupiłem komplet na przód i właśnie wróciłem z superoesu więc tak na gorąco mogę powiedzieć jedno - rewelka. Są dość sztywne (ale nie beton jak krosno) a jednocześnie elegancko wybierają. Jedzie się o niebo lepiej niż na modzonych cywilnych.
Cena za 2 szt to ok 760zł + 100 za skrócenie (da się skrócić sam trzpień bez rozbierania amora na części) bo fabryka przewidziała je do seryjnego zawieszenia.
Nie mam porównania ze "starym" B6 bo nigdy takich nie miałem. Wydaje mi się, że za te pieniądze ciężko znaleźć coś lepszego. |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
 |
ajwan
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Lis 2008 Posty: 122 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 30-11-2013, 21:51
Bolid: 600, 318, 520, 325 |
|
|
Ja założyłem do eibacha pro kit bez skaracania (niby -30 ale auto poszło w dół przód chyba 2,5 a tył 1,5)... pierwsze wrażenie jest za twardo, żałowałem że to kupiłem (krótka wolna przejażdżka)... ale okazało się że te amorki zupełnie zmieniają oblicze w warunkach rajdowych...
DeZ, gdzie skracałeś? |
_________________ Szlifierka, spawarka, brecha, młot i mozna się brać za wymianę amortyzatorów...
 |
|
|
|
 |
DeZ
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 30-11-2013, 22:38
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
Ja u mnie czyli w Poznaniu. Wysyłkowo pewnie też da radę. Polecam o tyle, że gościu zrobił specjalny uchwyt do tych B6 na tyle dobry, że nawet nie podrapał lakieru
Tel. - 61 8304230
Przy okazji tematu sprężyn to nie słyszałem, żeby eibacha nie trzeba było skracać. Zawsze auto stoi wyżej niż to wynika ze specyfikacji sprężyny. Przynajmniej w cc/sc. |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
 |
ajwan
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Lis 2008 Posty: 122 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 01-12-2013, 00:51
Bolid: 600, 318, 520, 325 |
|
|
Jeśli miałby coś podrapać to tłoczysko a nie obudowę... tak mi się wydaje.
Większość ludzi tylne eibachy tnie, bo zadek sterczy wysoko... ale mi to nie przeszkadza. |
_________________ Szlifierka, spawarka, brecha, młot i mozna się brać za wymianę amortyzatorów...
 |
|
|
|
 |
DeZ
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 01-12-2013, 11:48
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
Wymyślił tak, że tłoczysko jedynie nożem dotyka.
A i przypomniało mi się, że był bardzo pozytywnie zdziwiony, że się musiał nieźle spinać, żeby to uciąć i nagwintować. Chodzi o twardość materiału bo w cywilnych robią z masła żeby w razie czego się wyginało. |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
 |
|